موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دیدن استوری مخفیانه واتساپ

دیدن استوری مخفیانه واتساپ

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 12 مرداد 1400 ساعت 08:53

دیدن مخفیانه استاتوس whatsapp

آموزش امنیت اینستاگرام

22-min-7.jpg

با به ‌روزرسانی whatsapp خود با ویژگی جدید آن یعنی status که الگوبرداری شده از استوری Instagram  و snapchat است مواجه خواهید شد. حتماً برای شما هم پیش‌آمده که استوری یا استاتوس یکی از  آشنایان و یا به‌طورکلی کاربرانتان را به‌طور مخفیانه و بدون مطلع شدن وی مشاهده کنید. در حالت عادی پس از مشاهده استاتوس واتس اپ هرکدام از مخاطبانتان، نام کاربری شما نیز به‌عنوان یکی از بازدیدکنندگان به وی نشان داده خواهد شد. با ما همراه باشد تا در این مقاله با دو ترفند مشاهده استاتوس بدون اطلاع شخص موردنظر آشنا شوید.

12-26-540x304.jpg

دیدن مخفیانه استاتوس whatsapp

روش اول- استفاده از تنظیمات whatsapp

از تنظیمات حریم خصوصی (privacy setting) در واتس اپ استفاده کنید. وارد تنظیمات شوید، روی گزینه accounts کلیک کرده و سپس وارد privacy شوید. حال در انتهای صفحه گزینه Read receipts را غیرفعال کنید.

بدین ترتیب اگرچه شما قادرید استاتوس های دوستانتان را تماشا کنید، نام شما به‌عنوان یکی از بازدیدکننده‌ها به وی نشان داده نخواهد شد. از طرف دیگر شما قادر نخواهید بود لیست اسامی کسانی که استاتوس های شما رو بازدید کرده‌اند مشاهده کنید که کمی نامطلوب به نظر می‌رسد. در این حالت در قسمت تعداد بازدیدکننده‌ها همواره عدد صفر برای شما نشان داده خواهد شد.

به علاوه در حین تبادل پیام‌هایتان در whatsapp دیگر شاهد آبی شدن تیک‌های ارسال پیام نخواهید بود و همواره پیام‌هایتان با تیک خاکستری باقی می‌ماند که یعنی از دیده شدن پیامتان بی‌اطلاع خواهید ماند.

درصورتی‌که با این روش مشکل دارید یک راه جایگزین نیز وجود دارد.

روش دوم- استفاده از قابلیت ذخیره‌سازی گوشی خود

whatsapp به‌صورت مخفیانه در گوشی‌های با سیستم‌عامل اندروید ذخیره‌سازی می‌کند. هنگامی‌که به پوشه whatsapp در گوشی همراه خود می‌روید، وارد پوشه media شوید و پوشه‌ای با نام statuses می‌یابید. با باز کردن این پوشه می‌توانید استوری های دوستان خود را مشاهده کنید.

تنها عیب این روش این است که به شما نشان نمی‌دهد هر استاتوس متعلق به کدام‌ یک از مخاطبین‌تان است اما در عوض شما به‌تمامی عکس‌ها و فیلم‌های استاتوس شده دسترسی دارید.

درصورتی‌که پوشه مذکور را نیافتید، وارد مدیریت فایل خود شوید و گزینه show hidden files را فعال کنید.

شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از ترفند های این اپلیکیشن به پست "

آموزش مخفی کردن چت ها در واتس آپ

" مراجعه نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر