موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

فعال كردن نوتيفيكيشن اينستاگرام اپل

فعال كردن نوتيفيكيشن اينستاگرام اپل

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 07 فروردین 1398 ساعت 04:35

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرکاربرد می باشد که در سطح دنیا بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. اما با این وجود بسیاری از کاربران آن از امکانات و ویژگی ها و بسیاری از امکانات آن آگاه نیستند. یکی از قابلیت های کاربردی این شبکه اجتماعی قابلیت فعال کردن نوتیفیکیشن ها و یا غیرفعال سازی آن می باشد. همچنین اینستاگرام قابلیتی دارد که با استفاده از آن می توان اعلان ها را فقط برای افرادی خاص فعال نمود. این قابلیت سبب می شود که فقط در صورتی که فردی خاص پستی در اینستاگرام منتشر نماید، نوتیفیکیشن آن برای شما ظاهر شود. در ادامه قصد داریم آموزشی در رابطه با قابلیت فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام و همچنین فعال کردن اعلان ها فقط برای افرادی خاص ارائه دهیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام و غیرفعال کردن آن

برای فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام در گوشی های اندروید و ios به دو شیوه متفاوت عمل می کنیم. نوتیفیکشین های اینستاگرام به طور پیشفرض همیشه فعال هستند و اگر نوتیفیکیشنی از سوی این نرم افزار دریافت نمی کنید، به احتمال زیاد مشکل از غیرفعال کردن آن از طریق خود گوشی می باشد.

برای فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام در اندروید ابتدا به بخش تنظیمات رفته و سپس قسمت برنامه های نصب شده در گوشی که با گزینه هایی مثل Applications یا Apps نشادن داده شده است را انتخاب کنید. از لیست برنامه های نصب شده اینستاگرام را پیدا کرده و سپس روی آن را لمس کنید. در صفحه باز شده مثل تصویر پایین گزینه Show notifications را علامت زده تا موفق به فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام گردید.

lazy_placeholder.gif

فعال کردن نوتیفیکیشن در اندروید

برای فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام در ios نیز ابتدا باید به بخش تنظیمات رفته و گزینه Notifications را انتخاب نمایید. در لیست ظاهر شده برنامه اینستاگرام را یافته و سپس تیک گزینه Allow Notification را بگذارید. مراحل انجام این کار در تصویر زیر نشان داده شده است.

lazy_placeholder.gif

طبق شکل در سیستم عامل ios اقدام نمایید

برای غیرفعال کردن نوتیفیکیشن های اینستاگرام نیز باید دقیقا همین مراحل را تکرار کرده و تیک های مربوطه را برداریم و غیرفعال نماییم.

فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام افراد خاص

اما یکی از قابلیت هایی که اینستاگرام به کاربران خود ارائه می دهد این است که می توان با فعال کردن نوتیفیکیشن های یک فرد خاص، هر زمان آن شخص در اینستاگرام پستی ارسال نمود از آن با خبر شده و نوتیفیکیشن آن روی گوشی شما نمایش داده شود. برای فعال کردن این قابلیت برنامه اینستاگرام را باز کرده و سپس به پروفایل فردی که قصد روشن کردن نوتیفیکیشن های او را دارید وارد شوید. سپس به روی علامت سه نقطه در بالای سمت راست صفحه کلیک کرده و گزینه Turn on Post notification را فعال کنید. با این اقدام شما قادر به فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام برای افراد خاص هستید که در صورت گذاشتن پست توسط این افراد در اینستاگرام، به سرعت نوتیفیکیشن آن برای شما ارسال خواهد شد.

lazy_placeholder.gif

انتخاب گزینه مشخص شده برای فعال کردن نوتیفیکیشن برای فرد خاص

فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام و تغییر صدای پیام ها و آموزش غیرفعال سازی آن بررسی شده توسطمهرداد قدسی در سپتامبر 14. عالی عالی رتبه: 5

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر