موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

نحوه ذخیره عکس در کارت حافظه

نحوه ذخیره عکس در کارت حافظه

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 09 آذر 1399 ساعت 13:10

تغییر محل ذخیره عکس های دوربین اندروید از حافظه داخلی به کارت حافظه این امکان را به شما می دهد تا از پر شدن حافظه گوشی جلوگیری کنید. همانطور که می دانید، محل ذخیره عکس هایی که با دوربین گوشی در اندروید می گیرید به صورت پیشفرض در حافظه داخلی گوشی و پوشه DCIM می باشد. حال فکر کنید اگر حافظه داخلی گوشی شما کم باشد (حدود ۸ یا ۱۶ گیگابایت) و شما نیز علاقه زیادی به عکس گرفتن داشته باشید تکلیف چیست؟ خوشبختانه بیشتر گوشی های اندرویدی از کارت حافظه (SD Card) پشتیبانی می کنند، شما می توانید محل ذخیره عکس هایی که با دوربین می گیرید را به کارت حافظه تغییر دهید تا از پر شدن حافظه گوشی جلوگیری شود. لازم به ذکر است که پر شدن حافظه گوشی باعث کند و هنگ کردن گوشی و تبلت شما خواهد شد. در ادامه همراه ما باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام

برای اینکه محل ذخیره عکس و فیلم های تهیه شده توسط دوربین گوشی در سیستم عامل اندروید را به کارت حافظه (SD Card) تغییر دهید، کافیست مراحل زیر را طی نمایید. لازم به ذکر است که تصاویر تهیه شده در این پست از سایت گویا تک از گوشی گلکسی اس ۸ و سیستم عامل اندروید ۷.۰ می باشد. البته مراحل این آموزش در دیگر نسخه های قدیمی اندروید مثل اندروید مارشمالو نیز به همین صورت است. بدین منظور:

مرحله اول: ابتدا برنامه دوربین (Camera) را اجرا کنید.

مرحله دوم: در برنامه دوربین به بخش تنظیمات (چرخ دنده) مراجعه کنید.

مرحله سوم: از بین گزینه های موجود روی گزینه محل ذخیره (Storage location) ضربه بزنید.

مرحله چهارم: اکنون گزینه کارت حافظه (SD Card) را انتخاب کنید.

کار تمام است و محل ذخیره عکس های دوربین به SD Card تغییر یافت.

جمع بندی:

همانطور که همراه ما بودید، در این پست از سایت گویا تک ما به تغییر محل پیشفرض ذخیره عکس های گرفته شده توسط دوربین به کارت حافظه (SD Card) پرداختیم. با انجام مراحل بالا هر عکسی که بگیرید در کارت حافظه ذخیره خواهد شد و این امکان به شما کمک می کند تا از پر شدن بیهوده حافظه داخلی گوشی جلوگیری کنید.

در صورت وجود هر گونه سوال و مشکل در زمینه اندروید از بخش دیدگاه های این پست برای ما یک دیدگاه ارسال کنید تا به آن پاسخ داده شود. موفق و پیروز باشید.

امیر محمد سردبیر و بنیان گذار گویا تک است. او نزدیک به یک دهه در مورد تکنولوژی نوشته است. امیر محمد اهل استان گلستان است و دارای کارشناسی ارشد مهندسی سازه می‌باشد و در زمینه‌های تولید محتوا، سئو، تبلیغات دیجیتال، ترجمه مقالات تکنولوژی و عمران و مدیریت وردپرس تخصص دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر