موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

بنر تبلیغاتی نیوشا

بنر تبلیغاتی نیوشا

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 12 اسفند 1400 ساعت 16:59

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

آموزش امنیت اینستاگرام

دوستان عزیز سلام با اولین مقاله در سال ۹۷ در خدمت شما هستیم و می‌خواهیم به شما طریقه نگارش متن تبلیغاتی بنر را توضیح دهیم
محتوای بنر مهم ترین قسمت بنر محسوب می‌شود و در نگارش آن باید وسواس زیادی به خرج داد زیرا بازدیدکننده به خاطر محتوا بر روی بنر کلیک خواهد کرد
پس با ما همراه باشید تا شما را با اصول استاندارد نگارش متن تبلیغاتی بنر اشنا سازیم .

هدف از نوشتن متن تبلیغاتی:

در ابتدا هدف خود را از نگارش متن تبلیغاتی مشخص نمایید که قرار است این متن جهت فروش محصولی نوشته شود  یا برای برندسازی؟

دقت داشته باشید که اگر متن تبلیغاتی را برای فروش محصول یا خدماتی می‌خواهید استفاده نمایید لازم به ذکر است که تا حد امکان سعی کنید متن تبلیغاتی خود را فقط مختص به یک محصول و یک خدمت بنویسید زیرا هرچه تعداد بیشتری از محصولات را در متن ذکر کنید متن طولانی تر خواهد شد و در نتیجه از بازخورد تبلیغات به شدت کاسته می‌شود.

پس در مرحله اول باید هدف خود را از نوشتن متن تبلیغاتی مشخص کنیم

realiser-ses-objectifs-150x150.jpg

رفع مشکل یا نیاز در متن تبلیغاتی:

در بسیاری از بنرهای تبلیغاتی مشاهده می‌شود که به ذکر نام مجموعه و زمینه فعالیت و راه های ارتباطی اشاره می شود دقت کنید که این نوع نگارش صرفا جهت برند سازی استفاده می شود و مناسب تبلیغ کسب و کارهای کوچک نمی باشد و اگر کسب و کار شما در دسته بندی کسب و کارهای کوچک قرار دارد هیچگاه استفاده از این نوع نگارش به شما توصیه نمی گردد

اما درست آن است که در ابتدا بررسی نمایید که محصول یا خدمات شما چه نیاز و یا چه مشکلی را از مخاطبان برطرف می‌کنند و سپس به مشکلات و نیازها اشاره نمایید و همانطور که در پاراگراف قبل گفته شد سعی نمایید متن تبلیغاتی را به یک زمینه کاری و یک محصول خاص اختصاص دهید و از نام بردن دسته جمعی کالاها و خدمات در متن به شدت پرهیز کنید زیرا دانستن نام محصولات و خدمات شما نیاز یا مشکلی را از هیچ شخصی برطرف نخواهد کرد .

استفاده  واژه های قدرتمند در تبلیغ نویسی:

solar_power_bicep-300x249.jpg

در تبلیغ نویسی ما میتوانیم از یکسری واژه های قدرتمند استفاده نماییم که تاثیر بسزایی می‌توانند در بازخورد تبلیغات ما داشته باشند که در زیر به برخی از آنها اشاره ای می‌کنیم:

رایگان- چگونه- آسان- سرانجام و راز – شما و ….

کلمات بالا جز واژه های قدرتمند به حساب می آیند
این واژه ها در تبلیغ  نویسی قدرت بسیار بالایی دارند و مخاطبان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند پس فراموش نکنید که از این واژه هاحتما در متن های تبلیغاتی خود استفاده نمایید

یک نکته دیگر که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که به هیچ وجه از متن های طولانی استفاده نکنید زیرا کاربران عجول اینترنت از خواندن متن شما صرف نظر خواهند کرد پس تا حد امکان سعی کنید متن خود را طوری بهینه نمایید که در 7 ثانیه به مخاطب منتقل شود
امیدواریم که از نکات این مقاله به خوبی استفاده کنید در ضمن اگر نظری راجع به این امورش دارید با ما به اشتراک بزارید

5c3bdda7ca428-o1zg50cqtgay4gx2ffe5tvkkanue0kwyftunhqf000.jpg

مشاور و مدرس بازاریابی و تبلیغات آنلاین هستم نیمی از روز رو در حال آموزش دیدن سپری میکنم و یکی از بزرگترین علاقمندی هام در زندگی تحقیق و مطالعه هست بنیان گذار وبسایت دیزاین مجیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر