موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

نمونه بنر تبلیغاتی تلگرام

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 21 اسفند 1397 ساعت 15:12

فهرست مطالب

آموزش امنیت اینستاگرام

اگر صادقانه نگاه کنیم، در تبلیغات تلگرامی مردم علاقه ای به کلیک کردن روی تبلیغات ندارند. بنابراین برای جذب آنان باید کمی خلاقانه عمل کنید. یکی از ابزار جذب مخاطب در تبلیغات تلگرامی، استفاده از بنر تلگرام است. در این پست ضمن آموزش ساخت بنر تبلیغاتی تلگرام و تعریف مفهوم بنر تلگرام، نکات کابردی برای ساخت بنر تلگرام و نوشتن متن بنر تلگرام موثر را بیان خواهیم کرد. با تبلیغات بیستکا همراه باشد.

بنر تلگرام یک چالش جدی در تبلیغات تلگرامی

برای داشتن تبلیغات موثر در سایت تبلیغات بیستکا و سایر سایت ها  باید به یک سری نکات ساده دقت کنید. بنر تبلیغاتی یکی از مناسب ترین راه ها برای جذب مشتری است. باید بنر خود را به شکلی طراحی کنید که بیننده نتواند در برابر آن مقاوت کند. برای ساخت چنین بنری باید به چند نکته توجه کنید تا بیشترین توجه ها را به سمت خود جلب کنید.

بنر تلگرامی چیست؟

هدف از تبلیغات تلگرام رساندن پیامی به مخاطب است. هر چه این پیام به شکل جذاب تری به مخاطب انتقال پیدا کند، احتمال اینکه مخاطب، تبدیل به مشتری یا دنبال کننده شود بیشتر است.

زیاد بودن متن در کانال های تلگرامی باعث شده که چشم کاربران عادت کرده و اگر تبلیغ شما فقط یک متن باشد، دیده نمی شود. برای دیده شدن تبلیغ نیاز به جلب توجه کاربران داریم که اینکار را می توان با یک تصویر یا تصاویر متحرک (GIF) که اصطلاحا بنر نامیده می شود، انجام داد. ترکیب بنر و کپشن، بهترین شکل برای تبلیغات است.

بهترین اندازه را برای بنر تلگرام انتخاب کنید

مهم ترین نکته در تبلیغات بیستکا استفاده از بنری است که تمام جزییات آن به راحتی دیده شوند. در تبلیغات تلگرام، شما می توانید از هر سایزی برای بنر تلگرامی خود استفاده کنید اما خیلی مهم است که بنر و کپشن در یک نگاه دیده شوند و ارتفاع تبلیغ زیاد نباشد. حتی برخی کانال های تلگرامی، تبلیغاتی که ارتفاع زیادی داشته باشند را قبول نمی کنند.

بنرهای مربعی و بنرهای مستطیلی (مستطیل افقی) بهترین سایز برای تبلیغات تلگرامی هستند. شما می توانید از سایز 512*512 یا 320*320 برای طراحی بنر های مربعی و از سایز 250*300 برای بنر های مستطیل شکل استفاده کنید.


در صورت امکان از گیف
(GIF) استفاده کنید

تبلیغات بیستکا به گونه ای طراحی شده است که کاربران بتوانند از انواع پسوند های JPG، PNG، GIF برای بنر تلگرامی استفاده کنند.

تجربه نشان داده است که بنرهایی که به صورت گیف هستند، بیشتر جلب توجه کرده و بازدهی بالاتری دارند. تنها نکته ای که در طراحی این بنر ها باید دقت داشته باشیم حجم بنر است. با توجه به سرعت پایین اینترنت و همینطور فیلترینگ تلگرام، بهتر است حجم بنر را تا حد ممکن کاهش داده و به زیر 100 کیلوبایت برسانید.

برای ساخت بنرهای گیف (GIF) یا کاهش حجم آن می توان از روش های آنلاین استفاده کرد. یکی از بهترین سایت ها، سایت ezgif است که توسط آن می توانید کارهای مختلفی بر روی بنر خود انجام دهید.

زیبایی در سادگی است

سعی کنید محتوا و تصاویر بنر تلگرامی ساده باشند. در اینصورت دوباره توجه کاربران به بنر شما جلب می شود و به آن توجه خواهند کرد. بخاطر فضای محدودی که دارید، استفاده از طرح ها یا قالب های زیاد فقط بنر شما را پیچیده می کند. هیچکس به شلوغی علاقه ای ندارد و با اینکار فقط مخاطب را فراری می دهید.

متن بنر تلگرام باید قابل خواندن باشد!

متن بنر تبلیغاتی یکی مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار در جذب مخاطب است.در تبلیغات تلگرام از سایز های مختلف برای تیتر و متن اصلی خود استفاده کنید. کل تبلیغ باید چهار خط یا کمتر باشد و سایز متن ها باید به گونه ای باشد که حتی ریز ترین متن خیلی راحت خوانده شود. در زیر دو نمونه تبلیغ را مشاهده می کنید که یکی اثرگذار و دیگری نامناسب است. به سایز و خوانایی متون هر یک دقت کنید.

مناسب ترین رنگ ها را انتخاب کنید

هر رنگی معنای مخصوص به خود را دارد و باید بدانید که با تبلیغتان چه احساسی را می خواهید منتقل کنید. تبلیغات بیستکا معتقد است، رنگ اولین چیزی است که کاربر در بنر تلگرامی تشخیص می دهد. مطمئن شوید که به خوبی مخاطبان خود را شناخته اید و هر رنگی را با توجه به آن ها انتخاب می کنید.

رنگ قرمز: شور و هیجان، خشم و عشق. این رنگ قدرتمند، بسیار جذاب است و رنگی مدرن نیز به حساب می آید. اگر تبلیغی با فضای کلاسیک و جدی دارید از قرمز استفاده نکنید.

رنگ نارنجی: بازیگوش و روح بخش است. قدرت قرمز را ندارد اما همچنان می تواند خودنمایی کند.

رنگ زرد: شادی، خورشید و دوستی. زرد رنگ چشم گیری است و احساس جوانی را منتقل می کند.

رنگ سبز: سلامتی، تازگی، ثروت، طبیعت، رشد و شروع تازه. سبز برای چشم ها نیز رنگ آرامش بخشی است.

رنگ آبی: امنیت، اعتماد، وضوح، کمال، آرامش، عقل، رسمیت، تازگی، خنکی و مردانگی. آبی در بیش از پنجاه درصد از لوگو ها نیز دیده می شود.

رنگ بنفش: لوکس بودن، سلطنتی بودن، خارق العاده بودن، عقل، زنانگی و خلاقیت. این رنگ اثری آرامش بخش روی مخاطب دارد.

رنگ صورتی:ک عشق، شیرینی، زنانگی، جوانی و نوزاد. صورتی در کل رنگ زنانه است اما تناژ های مختلفی از آن را می توانید استفاده کنید.

رنگ سیاه: اختصاصی بودن، معمایی بودن، مدرن بودن، قدرت، پرستیژ، لوکس بودن و رسمیت. سیاه رنگی سنتی است. ترکیب متن سیاه روی زمینه سفید یک از بهترین و قدیمی ترین ترکیب رنگ ها است.

رنگ سفید: خلوص، پاکی، مدرن بودن، بی روح بودن، سادگی، صداقت و معصومیت. سفید احساس جوانی و اقتصادی بودن را نیز ایجاد می کند.

رنگ قهوه ای: طبیعت، چوب، چرم، جدی بودن، مردانگی، سخت بودن و فروتنی. قهوه ای رنگ های قدرتمند تر را نیز متعادل می کند و به عنوان رنگ زمینه یا رنگ متن نیز مناسب است.

رنگ طوسی: خنثی بودن، کاربردی بودن. به عنوان رنگ زمینه تاثیر دیگر رنگ ها را نیز افزایش می دهد.

درست ترین ابزار تبلیغات را انتخاب کنید

بسیاری از سایت ها در مورد “ربات ساخت بنر تلگرام” صحبت کرده اند که متاسفانه وجود خارجی ندارد! ربات هایی مانند ربات استیکر ساز، نرم افزار ساخت بنر حرفه ای یا ربات جستجوی عکس وجود دارند اما هیچ کدام امکان طراحی و ساخت بنر را نمی دهند.

برای طراحی یک بنر تبلیغاتی نیازی به یک طراح گرافیک حرفه ای ندارید، حتی به یک نرم افزار با هزینه بالا نیز نیازی ندارید. ابزار های آنلاین بسیاری وجود دارند که همه کارها از ایده تا طراحی را انجام می دهند که می توان از بین آن ها به Fotor یا Bannersnack اشاره کرد. از نرم افزارهای ساخت بنر تلگرام نیز می توان به Banner Generator Pro که بهترین امکانات را برای تولید انواع بنر های تبلیغاتی و تلگرامی دارد اشاره کرد.

نمونه بنر های تلگرامی

در زیر نمونه بنر های تلگرامی برند های معتبر را مشاهده می کنید. به طراحی، رنگ بندی و سایز فونت های هر یک دقت کنید. برای شروع می توانید از این طرح ها و طرح های مشابه دیگر الهام بگیرید.

توصیه های بیستکایی برای بنر تلگرامی

به خاطر داشته باشید هدف شما جذب مخاطب است بنابراین باید بهترین و اثرگذارترین بنرها را در تبلیغات تلگرامی طراحی کنید و در کانال ها قرار دهید. اما فقط ساخت تبلیغ کافی نیست، اینکه چه زمانی در چه کانالی با چه مخاطبانی و یا با چه هزینه ای تبلیغ کنید نیز نکات مهمی است که همگی روی نتیجه کار شما تاثیر دارند. وبلاگ تبلیغات بیستکا را دنبال کنید؛ ما به همه این موضوعات خواهیم پرداخت.

bistka.com

دیدگاه

نام و نام خانوادگی

نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید

آدرس ایمیل شما

آدرس ایمیل خود را وارد نمایید

آدرس سایت شما (اختیاری)

متن دیدگاه شما

متن دیدگاه وارد نشده است

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر