آموزش امنیت اینستاگرام

نشر دیجیتال چیست

نویسنده : معین | زمان انتشار : 19 اردیبهشت 1398 ساعت 22:30

انواع فعالیت فرهنگی دیجیتال :

آموزش امنیت اینستاگرام

نشر دیجیتال مبتنی بر حامل

تصدی قراردادن اطلاعات و محتوای دیداری، شنیداری، نوشتاری و یا ترکیبی از آن­ها در قالب دیجیتال دارای مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوعات مختلف در معرض عرضه از طریق حامل های دیجیتال نظیر الواح فشرده .

نشر بر خط

تصدی قراردادن محتوای دیجیتال دیداری، شنیداری، نوشتاری و یا ترکیبی از آن­ها در معرض دسترس عمـوم از طریق شبکه گسترده جهانی و شبکه ملی اطلاعات دارای مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

تصدی رسانه برخط پیامده

تصدی قراردادن محتوای دیجیتال دیداری، شنیداری، نوشتاری و یا ترکیبی از آن­ها در معرض دسترس عمـوم از طریق سامانه پیامک انبوه دارای مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

تصدی رسانه بر خط از طریق تلفن هوشمند مخابرات

تصدی قراردادن محتوای دیجیتال دیداری، شنیداری، نوشتاری و یا ترکیبی از آن­ها در معرض دسترس عمـوم از طریق شبکه تلفنی دارای مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

تصدی رسانه کاربر محور

راه اندازی رسانه کاربر محور از قبیل شبکه های اجتماعی؛ سرویس دهندگان وب لاگ، سامانه های پیام رسان تلفن همراه، سامانه های اشتراک صدا و تصویر و ...

تکثیر حامل های دیجیتال محدود 

تکثیر CD و DVD با دستگاه های داپلیکیتور

تکثیر حامل های دیجیتال کارخانه ای

تکثیر CD و DVD  و... با استمپر 

مصادیق فعالیت فرهنگی دیجیتال


96330_orig.png


توجه توجه :

متقاضیان "حقیقی" فعالیت فرهنگی دیجیتال فقط امکان ثبت درخواست مجوز نشر بر حامل (آثار متعلق به خود متقاضی) و نشر برخط  و تکثیر حامل های دیجیتال محدود (در صورت داشتن پروانه کسب) را دارند و بقیه مجوزها فقط به متقاضی"حقوقی" اعطا می گردد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون