موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ساخت عکس متحرک برای اینستاگرام

ساخت عکس متحرک برای اینستاگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 05 فروردین 1401 ساعت 20:33

ساخت تصاویر متحرک با Photomirage در مرکز تخصصی شبکه های اجتماعی سونت اینفو

آموزش امنیت اینستاگرام

در معرفی ابزارهای ساخت تصاویر و پوستر با ابزار Canva برای طراحی تصاویر و نمودارهای گرافیکی آشنا شدیم. در این مطلب، ابزاری خارق العاده برای ساخت تصاویر متحرک را به شما معرفی خواهیم کرد.

تصاویر متحرک نه تنها احساسات مخاطب را درگیر میکند، بلکه باعث فریب دادن ذهن او میشوند. آنها مانند توهم هستند زیرا ترکبیبی از عکس و ویدیو میباشند.

PhotoMirage متعلق به شرکت Corel است و ابزار خارق العاده ای است که به افراد کمک میکند از طریق فضای بصری، آشفتگی ذهن را از بین ببرند. با استفاده از این برنامه میتوان به راحتی تصاویر متحرک ساخت و عکسهای ارزشمند را به اشتراک گذاشت که با بکارگیری آنها، کاربر میتواند هم توجه مخاطبان را جذب کند و هم صفحات خود در شبکه های اجتماعی را گسترش دهد.

قابلیتهای ساخت تصاویر متحرک با Photomirage

یکی از ویژگیهای اصلی و جالب این ابزار، متحرک ساختن تصاویر تابت است. برای اینکار میبایست پس از درج تصویر در ابزار ، با استفاده از فلش های جهت دار، تصاویر را به جهات دلخواه کشید. با اینکار تصویر متحرک شده و به همان جهتی که کاربر انتخاب کرده حرکت میکند. همچنین با استفاده از این برنامه، میتوان سرعت حرکت عکس را نیز تنظیم کرد.

علاوه بر این، این این برنامه دارای ابزارهایی برای برش و روتوش تصاویر میباشد.

در انتها کاربر میتواند تصاویر آماده شده را مستقیما در شبکه های اجتماعی مانند Youtube  ،Facebook ،Twitter و … به اشتراک گذارد.

دیگر قابلیتهای ساخت تصاویر متحرک با Photomirage

  • پشتیبانی از فرمتهای رایج تصویر و ویدیو
  • دارای فایل آموزش استفاده از برنامه برای کاربران

لازم به ذکر است این برنامه برای سیستم عاملهای مختلف منتشر شده و استفاده از آن به مدت 30 روز رایگان است اما پس از این مدت باید نسخه پولی این برنامه را از سایت آن خریداری کرد.

برای استفاده از این ابزار به سایت www.photomirage.io مراجعه کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر