موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

رفع مسدود شدن اینستاگرام

رفع مسدود شدن اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 07 مهر 1400 ساعت 21:36

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان رفع مسدود شدن اینستاگرام را مطالعه خواهید کرد.

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که اکانت شما به صورت موقت در اینستاگرام مسدود یا به اصطلاح بَن شده است، نگران نباشید، افراد زیادی در روز با این مشکل مواجهند و به راحتی مشکلاشان را مرتفع کرده یا بعد از چند روز از این حالت خارج می‌شوند.

آموزش امنیت اینستاگرام

به صورت کلی تمام شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، قوانین خود در رابطه با کاربران را به صورت سخت‌گیرانه اجرا می‌کنند تا تجربه خوب کارابرانش در استفاده از این شبکه‌های اجتماعی را حفظ نمایند. اما پیش می‌آید که گاهی به اشتباه اکانت شما مسدود شود.

در این مطلب به بررسی دلایل و راه‌های برطرف کردن این مشکل می‌پردازیم.

 از کجا متوجه شوید که اکانت اینستاگرام شما مسدود شده است؟

خیلی ساده است، احتمالا وقتی می‌خواهید کاری از جمله گذاشتن عکس، نظر دادن یا حتی لایک کردن را انجام دهید، با پیغام زیر مواجه خواهید شد:

instagram-temp-block.jpg

در بعضی موارد این پیغام به عملکردی خاص مثل نظر دادن تنها اشاره دارد، یعنی تنها این امکان برای شما مسدود شده، گاهی هم تمامی دسترسی‌ها غیر از دیدن عکس‌ها به این حالت در می‌آید.

چه چیزی باعت مسدود شدن اکانت می‌شود؟

اتفاقات زیادی ممکن است باعث این قضیه شود.

  1. فالو کردن تعداد زیادی از کاربران در فاصله زمانی کوتاه و همچنین فالو کردن و آنفالو کردن در چنین بازه زمانی می‌تواند یکی از دلایل مسدود شدن به حساب بیاید. این کار برای جلوگیری از فعالیت ربات‌ها در نظر گرفته شده است.
  2. لایک و آنلایک کردن عکس‌ها با سرعت زیاد می‌تواند شما رادچار مشکل کند. برای مثال اگر ۱۰۰ عکس یا حتی کم‌تر را در عرض چند دقیقه لایک و آنلایک کنید،هوش مصنوعی عمل شما را خلاف متد رفتاری مناسب در نظر گرفته، اکانت شما را برای مدتی مسدود می‌کند.
  3. استفاده از برنامه‌های شخص ثالث می‌تواند امکانات خوبی در اختیار شما قرار دهد، اما برنامه‌های نامعتبر که به شما برای دریافت لایک، نظر خودکار یا کارهای اینچنینی کمک می‌کنند پیامدی نیز خواهند داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به مسدود شدن موقت و در صورت تکرار بسته شدن دائم اکانت اشاره کرد.
  4. نظر دادن سریع و پشت سر هم یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند باعث مسدود شدن اکانت شما شود.
  5. استفاده از یک کامنت برای چندین پست و کپی پیست کردن یا تایپ همان پیغام، باعث می‌شود هوش مصنوعی شما را در قامت یک ربات دیده و شما را برای مدتی مسدود کند.

main-qimg-64c9d6efb09e0bf145f7d87c4c0a5546.png

این حالت چقدر باقی می‌ماند؟

این موضوع بستگی به این دارد که شما تا به حال چند بار بن شده باشید. عموما مدت زمان این مسئله بین چند ساعت تا دو روز خواهد بود. البته سعی دوباره برای انجام کاری که از آن منع شده‌اید به این بازه زمانی اضافه خواهد کرد، پس ابتدا صبور باشید و سعی کنید دوباره کارهایی که باعث به وجود آمدن این مشکل شده را تکرار نکنید.

Instagram-Shadow-Ban-1000x675.jpg

فراموش نکنید، مسدود شدن موقت چند باره، ممکن است باعث شود تا برای همیشه از اینستاگرام بیرون فرستاده شده و تمامی پست‌های شما از دست برود.

چطور اکانتی که به صورت موقت مسدود شده را به حالت اول برگردانیم؟

چند راه حل وجود دارد که احتمالا به شما کمک خواهد کرد تا سریع‌تر به مسیر معمول کار در شبکه اجتماعی محبوب خود برگردید:

you-re-temporary-blocked-instagram-warning-message.png

  1. گزارش به اینستاگرام؛ اگر فکر می‌کنید اشتباها این مشکل برای اکانت شما پیش آمده، در زیر همان پیغامی که در بالا اشاره کردیم می‌توانید Tell Us استفاده کرده و این موضوع را به اطلاع ادمین‌های سایت برسانید.
  1. اگر مشکل شما حاد باشد و برای مدتی طولانی مسدود شده باشید، بهترین راه حل این است که تمام فعالیت‌های خود را برای دو روز متوقف کنید و سپس در روز سوم احتمالا مشکل شما حل شده باشد. سعی کنید برای چند روز از گذاشتن کامنت، لایک کردن و یا حداقل انجام آن به در تعداد بالا خود داری کرده و تنها به انتشار عکس بپردازید.

برای اینکه یک اینستاگرامر حرفه‌ای شوید و بتوانید ازاین شبکه اجتماعی محبوب برای بهبود کسب وکار خود استفاده کنید لینک ترفند اینستاگرام را از دست ندهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر