در بسیاری از مواقع نیاز دارید بعد از ارسال
، پاسخگوی آنی مشتریانی باشید که به شماره اختصاصی سامانه شما پاسخ داده اند ، اما بعلت عدم دسترسی به اینترنت و یا نداشتن وقت کافی، روال پاسخگویی به مشتریانتان و در نتیجه بازخورد کاری شما دچار مشکل می شود.
پیام رسان ، یک آیتمی را در منوی امکانات پنل کاربری ایجاد نموده به نام منشی و پاسخ خودکار که با استفاده از این آیتم می توانید به این افراد بصورت خودکار پاسخی را ارسال نمایید. در واقع سیستم پاسخگوی مشتری های شما خواهد بود.
با استفاده از
، دیگر نیازی نیست که ساعت ها وقت صرف پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان خود نمائید در نتیجه نه تنها در وقت شما صرفه جویی می شود ، بلکه از تبلیغات موثرتری برخوردار خواهید بود.
روش استفاده از منشی پیامکی:برای مثال شما یک سایت فروشگاهی دارید و تبلیغاتی را برای بازدید از سایت خود انجام داده اید و قصد دارید برای هر بازدیدکننده ای که عدد 1 را به شماره اختصاصی سامانه شما ارسال نمود پاسخ * به سایت ما خوش آمدید* ارسال شود.
برای تنظیمات مثال بالا به صورت زیر عمل می کنیم:
از منوی امکانات، آیتم منشی و پاسخ خودکار را انتخاب نمائید.در این قسمت ابتدا نام منشی پیامک را تعریف می نمائید و تنظیمات مربوطه را انجام می دهید.
پس از انتخاب نام منشی ، در بخش شرط ها ، شرط مورد نظر خود را وارد می کنیم .در مثال فوق شرط اول برابر باشد با 1.
سپس زمان شروع و پایان منشی را مشخص و خط اختصاصی موردنظر را انتخاب نموده و در بخش پاسخ خودکار، متن مورد نظر ( به سایت ما خوش آمدید ) را وارد می کنیم .
توجه داشته باشید ، چنانچه چند منشی پیامک تعریف نمودید و قصد دارید پیامک های دریافتی در پوشه مخصوص به خود انتقال یابد ، از بخش انتقال پوشه ، پوشه ای که قبلا ایجاد نمودید را انتخاب می کنید ، سپس مابقی مراحل را بسته به نیازی که دارید فعال نموده و تغییرات ایجاد شده را ثبت می نمایید.
با ثبت تمامی تغییرات شما توانسته اید منشی را ایجاد نمائید که به ازای هر فردی که عدد 1 را ارسال نماید سیستم به صورت خودکار ،
با متن به سایت ما خوش آمدید انجام می دهد.
سامانه پیامکی پیام رسان