موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

رفع مشکل grids

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 29 اسفند 1400 ساعت 02:38

آموزش امنیت اینستاگرام

icon1.png

دوباره مشکلتون رو دقیقا در یک پست ارسال کنید

چند سال قبل با هدف استفاده از اینستاگرام بر روی کامپیوتر برای اولین بار شبیه ساز اندروید(BlueStacks) نصب کردم و بلافاصله بعد از نصبش وارد اینستاگرام شدم، اما بخاطر اینکه نرم افزار شبیه ساز کامپیوترم رو کند کرده بود و خوب عمل نمیکرد کاملا حذفش کردم ولی همونطور که میدونید حتی بعد از پاک کردن شبیه ساز اندروید اینستاگرام همچنان روی سیستم باقی میمونه و میشه بدون استفاده از Grids واردش شد و باهاش کار کرد، و من تو این چند سال بهمین نحو از اینستای کامپیوتر استفاده کردم و هیچوقت هم بروزرسانی نشد..
ولی از چند ماه قبل تصمیم گرفتم از قابلیت دایرکت اینستاگرام کامپیوتر هم استفاده کنم، برای همین مجدد همون نرم افزار شبیه ساز رو نصب کردم و بعد آخرین نسخه Grids رو از همینجا دانلود و روی سیستم گذاشتم. البته اغلب بدون Grids وارد اینستا میشم بجز مواردی که میخوام دایرکت بدم یا دایرکت رو چک کنم، ولی این مشکل ارسال کامنت در زمانهایی که بدون استفاده از Grids وارد اینستاگرام میشم بوجود میاد و امتحان نکردم وقتی با Grids هم وارد اینستا بشم همین مسئله وجود داره یا نه! مهم هم نیست چون نیاز ندارم.
(بخاطر نبود کارت گرافیک روی سیستم یکی از نسخه های قدیمی برنامه شبیه ساز رو نصب کردم، چون ورژن های جدید کار نمیکنن)

نام کامل نرم افزار به همراه متن با عکس ارور و اگر از شبیه ساز برای ان استففاده میکنید نام و نسخه و اندروید آنرا حتما بنویسید

اگر منظورتون از نرم افزار «Instagram» هست همونطور که گفتم تا حالا آپدیت نکردم و نمیدونم اولین بار کدوم نسخه نصب شده! از داخل Programs and Features هم نمیشه فهمید چون اونجا اثری ازش نیست، نرم افزار Android هم بهمین صورت..
بعد از ارسال کامنت یک نوار مشکی پایین صفحه ظاهر میشه با این پیغام؛

دوست عزیز برنامه ها اولین ساعتی که نصب میشن حتما نباید تمام مشکلات براشون پیش بیاد

همونطور که توضیح دادم برنامه رو جدیدا نصب نکردم و مدت زیادی ـه که دارم ازش استفاده میکنم و بتازگی این مشکل بوجود اومده

کل مسئله همینه و اگر مشکلاتی که در پست قبل مطرح شد آشفته است یا مفهوم نیست بدلیل اینه که با اصطلاحات آشنا نیستم و ممکنه بیشتر شما رو گیج کرده باشم از این بابت عذر میخوام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر