موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

برنامه بازدید اینستاگرام

برنامه بازدید اینستاگرام

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 26 اسفند 1399 ساعت 04:55

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان برنامه بازدید اینستاگرام را مطالعه خواهید کرد.

Final-charbzaban-Copy.gif

آموزش امنیت اینستاگرام

این روز ها برنامه اینستاگرام، پر طرفدارترین شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس ها و ویدیو ها محسوب می شود. ویژگی ها و قابلیت های جذاب اینستاگرام، علت اصلی محبوبیت این برنامه است و جزئی از برنامه فیسبوک محسوب می شود. اگر کاربر ایسنتاگرام باشید، می توانید پروفایل تمام کاربران عضو آن را ببینید، اما خیلی از ما مشتاق هستیم تا بفهمیم چه کسانی از صفحه ما در اینستاگرام بازدید کرده اند.

امروزه اکثر افراد مشهور از طریق اینستاگرام با هواداران خود ارتباط برقرار می کنند و زندگی شخصی خود را با آن ها به اشتراک می گذارند. همچنین برنامه اینستاگرام به رشد و رونق کسب و کارها، بازاریابان، وب مستر ها و بلاگر ها کمک می کند و باعث می شود تا برندها بیشتر دیده شوند.

آیا می توانم بفهمم چه کسانی از صفحه اینستاگرامم بازدید کرده اند؟

یکی از پر تکرارترین سوالات اینترنت این است که چه کسانی از صفحه ما در اینستاگرام بازدید کرده اند. در پاسخ این سوال باید بگوییم که کاربران اینستاگرام به کمک برنامه اینستاگرام نمی توانند به هویت کسانی که از صفحه آن ها بازدید کرده اند پی ببرند.

با توجه به قوانین شبکه های اجتماعی، کاربران اجازه ندارند تا به هویت افرادی که از صفحه و پروفایل آن ها بازدید می کنند پی ببرند؛ بنابراین به کمک برنامه اینستاگرام نمی توانید چک کنید که چه کسانی به پروفایل اکانتتان در اینستاگرام سر زده اند.

حتما بخوانید: کاربردی ترین ترفندها از شروع تا حرفه ای شدن در اینستاگرام

اما اگر همچنان مشتاق هستید تا بفهمید چه کسانی از پروفایل یا اکانت اینستاگرامتان بازدید کرده اند، چند توصیه برایتان داریم.

اگرچه برنامه اینستاگرام به کاربران امکان شناسایی افرادی که از اکانت یا پروفایلشان بازدید کرده اند را نمی دهد، اما همچنان ممکن است سوالی از قبیل سوالات زیر در ذهنتان داشته باشید:

  • چه کسانی از اکانت اینستاگرام من بازدید می کنند؟
  • چه کسانی به طور مرتب پروفایل اینستاگرام من را چک می کنند؟

برای پاسخ دادن به سوالات شما چندین روش معرفی می کنیم تا به کمک آن بتوانید به جواب سوالات خود برسید.

روش های شناسایی افرادی که از اکانت یا پروفایل اینستاگرام بازدید می کنند

در این مقاله سعی کرده ایم تا به معرفی روش ها و نرم افزارهایی بپردازیم که به طور رایگان، این امکان را به کاربران می دهند تا بفهمند چه کسانی از پروفایل و اکانت اینستاگرام آن ها بازدید کرده اند.

اما سوال اصلی این است که چرا مردم مشتاق هستند تا بفهمند چه کسانی از اکانت و پروفایل اینستاگرام آن ها بازدید می کنند.

در پاسخ باید بگوییم که انسان ها شیفته ی محبیوبیت هستند. حتی دانش آموزان مدرسه نیز عاشق محبیوبیت هستند و دوست دارند بدانند چه کسانی از آن ها خوششان می آید.

حتما بخوانید: چطور از اینستاگرام بیشترین درآمد را داشته باشیم؟ (روشهای عملی در ایران)

اگر بتوانید بفهمید که چه کسانی از پروفایل و اکانتتان در اینستاگرام بازدید می کنند، در واقع می توانید میزان محبیوبیت خود را بسنجید.

اگرچه در مجموع داشتن فالوور و طرفدار اتفاق بسیار خوشایندی است، اما فراموش نکنید که با زیاد شدن تعداد فالورهایتان، ممکن است حریم شخصی تان به خطر بیفتد.

اپلیکشین های اندروید

در ادامه به معرفی ده تا از بهترین اپلیکیشن ها می پردازیم که با نصب آن ها به راحتی می توانید به هویت کسانی که از پروفایل و اکانتتان بازدید کرده اند پی ببرید.

۱ـ اپلیکیشن Follower Analyzer for Instagram

اگر مشتاق هستید تا جواب سوال هایی از قبیل؛

  • چطور بفهمیم چه کسانی از پروفایل اینستاگرام ما بازدید کرده اند؟
  • چطور بفهمیم چه کسانی پست ها و عکس هایمان را در اینستاگرام دیده اند؟
  • چطور بفهمیم چه کسانی استوری های اینستاگرام ما را دیده اند؟
  • چطور بفهمیم چه کسانی ویدیوهای ما را در اینستاگرام دیده اند؟

بگیرید، می توانید با نصب اپلیکیشن Follower Analyzer به جواب تمام سوال هایتان برسید. نسخه iOS این اپلیکشین را نیز می توانید از اپ استور دانلود کنید.

برای استفاده از این اپلیکیشن تنها کافی است تا نام کاربری و رمز عبور یک اکانت اینستاگرام را وارد کنید تا شروع به آنالیز اطلاعات کند.

حتما بخوانید: ۱۶ ترفند مخفی اینستاگرام برای داشتن موفق ترین اکانت

این اپلیکیشن یکی از بهترین نرم افزارها برای شناسایی بازدید کنندگان اینستاگرام می باشد و به کمک آن می توانید کسانی که عکس ها و استوری هایتان را مشاهده کرده اند را نیز شناسایی کنید.

به کمک این اپلیکیشن، شناسایی افرادی که پیگیر شما هستند کار بسیار ساده ای است، بنابراین دست از حدس و گمان بردارید و شروع به استفاده از آن کنید تا طرفداران خودتان را بشناسید.

۲ ـ اپلیکیشن Insights for Instagram Ghosts Followers Stories

اصلا نگران نباشید. اگر به دنبال یافتن جواب این سوال هستید که چه کسانی استوری های اینستاگرامتان را می بیند، این اپلیکیشن کمکتان خواهد کرد تا به جواب سوالتان برسید.

چگونه بفهمیم چه کسی استوری های اینستاگرام ما را می بیند؟

بیشتر کاربران اینستاگرام، به صحت و اعتبار این اپلیکیشن اعتماد کرده اند و از آن استفاده می کنند. این نرم افزار را به کسانی که به دنبال شناسایی افراد بازدید کننده از پروفایل و اکانت اینستاگرام خود هستند، پیشنهاد می کنیم.

همان طوری که از نام این اپلیکیشن پیدا است، به کمک ان میتوانید فالور ها، جاسوس ها و بازدید کنندگان استوری اینستاگرام خود را شناسایی کنید.

حتما بخوانید: دو روش ساده برای یافتن کسانی که در اینستاگرام شما را فالوبک نکرده اند! 

۳ ـ اپلیکیشن Follower Analyzer for Instagram – Follower Tracker

اگر به دنبال یک اپلیکیشن پیشرفته برای شناسایی افراد بازدید کننده از پروفایل و اکانت اینستاگرام خود هستید، این اپلیکیشن را به شما پیشنهاد می کنیم.

بنابراین دست از پرسیدن این سوال که چه کسی پروفایل اینستاگرامم را می بیند بردارید و هر چه سریع تر با نصب این برنامه، جواب سوال هایتان را بگیرید.

استفاده از این نرم افزار بسیار راحت است و به راحتی به کاربران امکان شناسایی بازدیدکنندگان پروفایل را می دهد.

حتما بخوانید: آموزش ۱۵ ترفند بسیار جالب اینستاگرام که هر کسی نمی داند!

۴ ـ اپلیکیشن FollowMeter for Instagram

به کمک این اپلیکیشن می توانید عکس العمل فالور ها و حتی کسانی که اکانتتان را فالو ندارند، زیر نظر بگیرید.

در واقع این اپلیکیشن را می توان به عنوان یک نرم افزار برای مدیریت اینستاگرام نیز در نظر گرفت، زیرا به کاربران امکان مدیریت بهتر فالورها و شناسایی بازدید کنندگان را می دهد.

از قابلیت های دیگر این اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • شناسایی افرادی که به طور محرمانه از پروفایل اینستاگرامتان بازدید می کنند
  • شناسایی فالوورهایی که فعالیت های اکانت اینستاگرامتان را زیر نظر گرفته اند
  • شناسایی افرادی که پست های اینستاگرامتان را دوست دارند و آنها را لایک می کنند
  • شناسایی کسانی که شما را فالو و آنفالو می کنند
  • به دست آوردن فالوورهای بیشتر با بررسی قسمت Discover

شاید باور نکنید، اما این اپلیکیشن بیشتر از سه میلیون نفر کاربر دارد.

حتما بخوانید: آموزش رفع سریع ریپورت در اینستاگرام در ۵ گام ساده

اپلیکشین های iOS

۵ ـ اپلیکیشن Ig Analyzer: Follower Analysis

بعد از نصب این اپلیکیشن، گزارشاتی درباره فالوورهایی که اکانت ایسنتاگرامتان را بازدید می کنند و به استوری ها و پست هایتان علاقمندند دریافت خواهید کرد.

این اپلیکیشن به محض این که کسی پست هایتان را ببیند، نوتیفیکیشنی به گوشیتان ارسال خواهد کرد.

اگر همچنان این سوال را از خودتان می پرسید که آیا واقعا می توانم بفهمم که چه کسی پست های اینستاگرامم را می بیند، باید بگوییم که بله به کمک این نرم افزار می توانید افرادی که مشتاق دیدن پست هایتان هستند را شناسایی کنید.

این اپلیکیشن فضای بسیار ساده ای دارد، استفاده کردن از آن بسیار راحت است، به سرعت جواب سوال هایتان را می دهد و جزو بهترین اپلیکیشن های شناسایی افراد بازدید کننده از اینستاگرام محسوب می شود.

۶ ـ اپلیکیشن SocialView for Instagram

اگر به دنبال یک اپلیکیشن پیشرفته تر هستید، حتما اپلیکیشن SocialView را امتحان کنید. به کمک این اپلیکیشن می توانید بفهمید که چه کسانی به طور مرتب پروفایل و اکانت اینستاگرامتان را دنبال می کنند.

این اپلیکیشن رایگان است و استفاده کردن از آن نیز راحت از آن چیزی است که فکرش را بکنید.

حتما بخوانید: آموزش بازگردانی پیج دیسیبل شده اینستاگرام (گام به گام)

۷ ـ اپلیکیشن Visitor Pro

اگر ذهنتان با سوال هایی از قبیل چطور بفهمم چه کسی از پروفایل اینستاگرامم بازدید می کند؟ چه کسی عکس های اینستاگرامم را می بیند؟ چه کسی استوری های اینستاگرامم را دنبال می کند؟ درگیر است، این اپلیکیشن را نصب کنید تا جواب این سوالات را بگیرید.

تنها کافی است تا این نرم افزار را نصب کنید تا شروع به جمع آوری این اطلاعات بکند و بعد از چند دقیقه، افراد بازدید کننده از پروفایل اینستاگرام و افرادی که به عکس ها و استوری هایتان علاقه مند هستند را شناسایی کند.

برچسب ها

آموزش اینستاگرام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر