موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

برنامه های کامپیوتر

نویسنده : معین | زمان انتشار : 06 آذر 1399 ساعت 11:59

اینترنت / مدیریت دانلودSalaR83886076 آذر 1399 IDM.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

Internet Download Manager

 یا همان 

IDM

 یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند قطعه تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه Internet Download Manager محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد.

نرم افزار ویندوزTRACKER576165 آذر 1399 WinCatalog.jpg

WinCatalog

 لیستی از فایل های شما در فولدرهای هارد ، دیسک ها ، فلش ها و منابع خارجی درست می کند و شما دیگر نیازی ندارید برای دسترسی به یک فایل ، تمامی سی دی های خود را جستجو کنید، فقط کافیست نرم افزار WinCatalog را باز کنید و اسم فایل خود را جستجو کنید و ببینید که آن فایل در کدام فولدر و یا سی دی قرار دارد. سپس با قرار دادن آن سی دی در دستگاه خود از آن فایل استفاده کنید. از قابلیت های نرم افزار WinCatalog ذخیره نامحدود اطلاعات است و شما لازم نیست که نگران حجم دیتابیس خود باشید. همچنین نرم افزار WinCatalog قادر است تا یک تصویر کوچک (Thumbnail) از فایل های تصویری شما در خود ذخیره کند تا شما از یافتن آن فایل اطمینان حاصل نمایید.

اینترنت / مرورگر وبSalaR25131215 آذر 1399 opera.jpg

Opera

 مرورگر اپرا برای کاربری‌ های عمومی اینترنت نظیر نمایش وبسایت‌ها، دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی، مدیریت ارتباطات، گفتگوی برخط آی‌ آرسی، بارگذاری از طریق پروتکل بیت‌ تورنت و خواندن فیدهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپرا برای رایانه‌های شخصی، تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به طور رایگان عرضه می‌گردد. اپرا به صورت یک پروژه تحقیقاتی در شرکت تله‌نور، بزرگترین شرکت ارتباطی نروژی، پا به عرصه وجود گذاشت. اجزای اصلی اپرا عبارتند از مرور بر پایه‌ها تب‌ها، امکانات کوچک و بزرگنمایی صفحات، تنوع اشکال نشانگر موس و یک بخش مدیریت بارگذاری یکپارچه‌است. از نظر امنیتی اپرا دارای یک محافظ داخلی در مقابل حملات فیشینگ و برنامه‌های موسوم به بدافزار (Malware) است، همچنین دارای توانایی حفظ امنیت در هنگام مرور وبسایت‌ ها و حذف اطلاعات شخصی همچون کوکی است.

TweakPower.jpg

TweakPower

 نرم افزار قدرتمند و رایگان برای بهینه سازی سیستم عامل ویندوز ، جهت اجرا با سرعت و کارایی مطلوب تر میباشد. نرم افزار TweakPower یک ابزار هوشمند و یک محافظت ویندوز در برابر مشکلات است که به کاربران اجازه میدهد تا سیستم عامل و برنامه های خود را برای عملکرد مطلوب تنظیم کنند. نرم افزار به شما کمک می کند زمان اجرای برنامه ها را فوق العاده سریع تر کار کنید و بازی های خود را روان تر و بهتر اجرا کنید. نرم افزار امکان شخصی سازی رابط کاربری ویندوز را در اختیار شما قرار میدهد و شما میتوانید رنگ های برخی قسمت های ویندوز خود را به دلخواه تغییر دهید.

نرم افزار ویندوزSalaR2926184 آذر 1399 XYplorer.jpg

XYplorer

 نرم افزاری کاربردی و مفید که در واقع یک Explorer جدید با امکانات بالا برای ویندوز به شمار می آید. XYplorer با در اختیار قرار دادن ابزار مدیریتی برای فایل ها همچون Copy , Delete ، Cut و امکان ایجاد تغییرات در جزییات فایل ، امکان مشاهده چندین قسمت از هارد به صورت همزمان در تب های مختلف و قابلیت نمایش همه قسمت ها در یک پنجره به صورت عکس و دیگر ویژگی ها به کاربر کمک می کند تا از محیط ساده Explorer ویندوز خود رهایی یابد و به سمت این نرم افزار گرایش پیدا کند.

نرم افزار ویندوزTRACKER911484 آذر 1399 GPU%20Caps%20Viewer.jpg

GPU Caps Viewer

 نرم افزاری رایگان، کم حجم و بسیار کاربردی به منظور بررسی و نمایش دقیق اطلاعات سخت افزاری کارت های گرافیکی می باشد که شما با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات بسیار دقیقی در مورد جزئیات فنی و ویژگی‌ های کارت گرافیکی رایانه خود به دست آورید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر