موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

قیمت دستگاه کپی دست دوم

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 24 اسفند 1399 ساعت 06:17

gif.gif

آموزش امنیت اینستاگرام

فروش انواع دستگاه های فتوکپی ، دستگاه فتوکپی استوک با مناسب ترین قیمت ، دستگاه های فتوکپی ریکو ، شارپ ، کونیکا  

تلفن : 88838624     88838418

logo.png

دستگاه فتوکپی دست دوم ریکو نسبت به قیمت آکبند آن بسیار مقرون به صرفه بوده و در مدل های مختلف شرکتی، نیمه صنعتی و صنعتی در بازار ایران جایگاه بسیار خوبی را پیدا کرد. 

دستگاه دست دوم بر خلاف تصور غلط یکسری افراد نسبت به آکبند بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر است اما دستگاه دست دوم استوک که وارداتی باشد و داخل ایران کار نکرده باشد. در اروپا و امریکا دستگاه های کپی را به مدت یکسال اجاره میدهند و در این یکسال هر چه با دستگاه کار کنند یا نکنند بعد از یکسال دستگاه از رده خارج شده و دستگاه جدیدتر جایگزین میشود. حال دستگاه های از رده خارج شده به کشور های جهان سوم همچون ایران فروخته میشود . حسن این دستگاه های استوک به آکبند در قیمت خرید آن است برای مثال : قیمت ریکو 7502 آکبند 150 میلیون تومان میباشد که به هیچ وجه توجیه اقتصادی ندارد اما قیمت دستگاه ریکو 7502 استوک بین 15 تا 20 میلیون تومان میباشد که قیمت آن را تمیزی دستگاه تعیین میکند. پس نتیجه میگیریم که دستگاه استوک بسیار به صرفه تر از آکبند همان مدل است . فقط در هنگام خرید دقت کنید که دستگاه داخل ایران کارکرد را به جای استوک به شما نفروشند که متحمل ضرر بسیاری میشوید زیرا در دستگاه استوک تمامی قطعات اورجینال میباشد و عمر مفید آن نسبت به اجناس داخل بازار خیلی بیشتر است برای مثال درام اورجینال ریکو تا 1500000 برگ (یک میلیون و پانصد هزار برگ) کار میکند اما بهترین درام بازار ایران که مارک کیتان میباشد تا 500000 (پانصد هزار برگ) کار میکند. به همین دلیل دستگاه حتما باید استوک واقعی باشد و اجناس غیر اورجینال روی آن استفاده نشود. 

دستگاه استوک ریکو در مدل ها و قیمت های مختلف در فروشگاه کپی پرشیا موجود میباشد و با گارانتی بی قید و شرط بهترین خدمات را از شرکت ما دریافت کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی سایت : ایران طراح

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر