موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چرا استوری فیلم کامل نمیشه گذاشت

چرا استوری فیلم کامل نمیشه گذاشت

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 29 اسفند 1400 ساعت 09:59


یکی از قابلیت‌های جذاب اینستاگرام که توانسته در مدت کم محبوبیت زیادی کسب کند استوری اینستاگرام است. اما داستان از چه قرار است؟ چگونه در استوری اینستاگرام فیلم بگذاریم ؟ داستان از این قرار است که استوری های اینستاگرام آمده اند تا به کمک آن اتفاقات روزمره و در لحظه خود را راحت تر و سریع تر با دوستان خود به اشتراک بگذارید و آنها را در جریان لحظات خود بگذارید. یکی از مزایای آن بی تشریفات بودن و آسانی در اشتراک گذاری در کنار امکانات جذابی است که اینستاگرام در اختیار ما قرار داده است. اگر در نصب اینستاگرام مشکلی دارید و دیدن فیلم آموزش نصب اینستاگرام می تواند به شما کمک کند.

آموزش امنیت اینستاگرام

مدت زمان ماندن استوری در اینستاگرام

استوری اینستاگرام داستان کوتاهی از اتفاقات پشت سرهم شما در طی روز است که فالوورهایتان می توانند در مدت 24 ساعت آنها را مشاهده کنند. استوری های اینستاگرام به ترتیب زمان انتشار شما در پیج شما باقی می مانند و پس از 24 ساعت از زمان انتشار از صفحه اینستاگرامتان پاک می شود لابد شما هم می گویید مدت زمان استوری اینستاگرام چرا انقدر کم است؟ اما نگران نباشید شما می توانید از قسمت Archive و Stories Archive به آنها دسترسی داشته باشید و آمار بازدید آن را ببینید آنها را ذخیره کنید. همین محدودیت اعمال شده باعث شده مخاطبین تان کنجکاوتر باشند و حتما استوری های شما را چک کنند تا مبادا از اتفاقی بی‌خبر نمانند.

مدت زمان ویدیو در استوری اینستاگرام

اگر کاربر اینستاگرام باشید و از استوری اینستاگرام استفاده کرده باشید حتما در جریان محدودیت دیگر استوری ها یعنی طول نمایش آنها هستید. اینستاگرام در ابتدا اجازه انتشار ویدیوهای بیشتر از 15 ثانیه را نمی داد و شما مجبور بودید هر چیزی که میخواستید در استوری بیان کنید را در همین 15 ثانیه خلاصه کنید و با عجله پیام خود را برسانید با اینکه الان کمی مهربانتر شده است ولی همچنان طول نمایش ویدیوها در هر استوری 15 ثانیه است. در ادامه با هم بررسی می کنیم که چطور می شود محدودیت 15 ثانیه ای استوری های اینستاگرام را دور زد و چگونه استوری های طولانی در اینستاگرام منتشر کنیم

بیشتر بدانید: چگونه در اینستاگرام تگ کنیم

نحوه گذاشتن فیلم در استوری اینستاگرام

اگر قصد گذاشتن فیلم و یا ویدیو در استوری اینستاگرام خود را دارید می توانید از 2 روش استفاده کنید تا ببینید چگونه در استوری اینستاگرام فیلم بگذاریم :
1. از دوربین اینستاگرام برای فیلمبرداری و انتشار در استوری استفاده کنید.

اگر ویدیو شما قبلا ضبط نشده و در لحظه می خواهید ویدیو ضبط کنید می توانید از دوربین خود اینستاگرام برای ضبط ویدیو استفاده کنید و همزمان از افکت ها و فیلترهای اینستاگرام برای جذابیت بیشتر ویدیوهایتان کمک بگیرید. فیلترها را تجربه کنید مخصوصا در گرفتن سلفی، به شما قول می دهیم معتاد این فیلترهای جذاب اینستاگرام می شود. برای این کار از قسمت هوم یا خانه اینستاگرام روی ایکون دوربین ضربه بزنید.

دوربین اینستاگرام

2. نحوه گذاشتن فیلم از گالری در استوری

اگر ویدیویی دارید که از قبل ضبط کرده اید و حالا فقط قصد انتشار آن را در استوری دارید روی پروفایل خود در قسمت استوری ها ضربه بزنید تا وارد دوربین استوری اینستاگرام شوید یا مشابه مرحله قبل مستقیم دوربین اینستاگرام را انتخاب کنید. سپس روی گالری ضربه بزنید یا صفحه را به بالا بکشید تا گالری گوشی شما به نمایش در بیاید و بعد فیلم و ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر روی ایکون multiplate ضربه بزنید می توانید همزمان چند ویدیو برای استوری خود انتخاب کنید که پشت سر هم منتشر شوند.

گالری اینستاگرام

بیشتر بدانید: آموزش گذاشتن فیلم طولانی در اینستاگرام

گذاشتن فیلم بیشتر از 15 ثانیه در استوری اینستاگرام

به دنبال تنظیمات زمان استوری اینستاگرام نگردید، نیست! اگر فیلمی که برای استوری ضبط کرده اید یا از گالری خود برای انتشار در استوری انتخاب کرده اید بیش از 15 ثانیه باشد اینستاگرام بصورت خودکار آن را بصورت چند فایل 15 ثانیه جدا می کند و به شما قبل از انتشار نشان می دهد و می توانید آنها را پشت سر هم در استوری منتشر کنید حتی می توانید روی هر 15 ثانیه جداگانه افکت هایی داشته باشید یا استیکر و لینک قرار دهید و …

گذاشتن فیلم بیشتر از 15 ثانیه در استوری اینستاگرام

البته قبلا جدا کردن ویدیوهای 15 ثانیه ای برای استوری پشت سر هم داستان های پیچیده ای داشت و چون اینستاگرام خودش کات 15 ثانیه ای ویدیو برای استوری نداشت باید از نرم افزارهای دیگری برای انتشار استوری و کات کردن ویدیو برای استوری استفاده می کردید که در مطلب زیر می توانید با این اپلیکیشن ها آشنا شوید و پس از دانلود استوری کاتر Story Cutter و دانلود اینستاشات InShot برای گذاشتن فیلم چند قسمتی در استوری اینستاگرام از آنها استفاده کنید.

محیط برنامه اینستاشات InstaShot

چگونه بدون برش فیلم در استوری اینستاگرام فیلم بگذاریم؟

اینستاگرام بصورت خود کار ویدیوهای یک دقیقه ای شما را 15 ثانیه 15 ثانیه جدا کرده و می توانید منتشر کنید.

چگونه یک فیم بیشتر از 15 ثانیه را در استوری اینستاگرام بگذاریم؟

از اپلیکیشن InShot هم که راهنمای آن را گذاشته ایم می توانید برای برش فیلم در استوری استفاده کنید.

چگونه یک فیلم را در چند استوری پشت سر هم بگذاریم؟

کافی است آن را 15 ثانیه ای پشت هم کات کنید و از گالری به ترتیب انتخاب کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر