موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

لایک خودکار تصاویر اینستاگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 04 خرداد 1398 ساعت 21:52

بله، شما به راحتی توسط ربات اینستاگرام روبوکلیک میتوانید بصورت کاملا اتومات این کار انجام دهید

آموزش امنیت اینستاگرام

زمانی که هدفتون وفاداری و افزایش توجهتان به کاربران و طرفدارن پیجتون هست این قابلیت به شما کمک میکند بدون درگیر کردن شما بصورت اتومات توسط روبوکلیک انجام دهید.

نحوه فعال سازی لایک اتومات

بعد ثبت نام در سایت و اضافه کردن پیجتون به پنل در قسمت تنظیمات پیجتون به بخش هدف گذاری مراجعه کنید و قسمت لایک کننده ها را روی پست های خودم انتخاب کنید.

93064bb1-b7a4-4ce5-94c9-aacaafc77769.png

با این روش به ربات گفتید که هر کاربری پست های شما را لایک کند پیج شما هم پست های آن کاربر را لایک میکند.البته پیجتون در حالت موقعیت و تگ ها ، فالوور ها و کامنت دهندگان هم لایک میکند چون گزینه آن فعال است اگر غیر فعال کنید روی آنها دیگر تمرکز نمیکند. هر بخش در واقع مجزا هست برای قابلیت(لایک، کامنت و فالو)

لایک کردن پست های کاربران فالویینگ

در این حالت میخواهیم علاوه بر حالت بالا که توضیح دادیم ربات روبوکلیک پست های کاربرانی را لایک کند که پیجتون آن کاربران را فالو کرده است.

f6a63d6a-0c77-41b4-bd39-76d993e88b3e.png

در این حالت به ربات گفتید علاوه بر افرادی که پست های شما را لایک میکنند پیجتون پست های فالویینگ هاتون را هم لایک کنند.البته پیجتون در حالت موقعیت و تگ ها ، فالوور ها و کامنت دهندگان هم لایک میکند چون گزینه آن فعال است اگر غیر فعال کنید روی آنها دیگر تمرکز نمیکند. هر بخش در واقع مجزا هست برای قابلیت(لایک، کامنت و فالو)

نکته: 

اگر میخواهید فقط پیجتون افرادی که شما رو لایک میکنند لایک کند باید بخش فالوورها، کامنت دهندگان، و فالویینگ ها رو حالت غیر فعال یعنی (-) قرار دهید.

اگر میخواهید فقط پیجتون پست های فالویینگ هاتون لایک کند، بقیه بخش ها به غیر از فالویینگ ها را در حالت (-) قرار دهید و فقط بخش فالویینگ ها را در حالت اکانت خودم قرار بدید.

اگر همچنان سوال یا ابهامی وجود دارد با کارشناسان روبوکلیک در ارتباط باشید. 09198980023

خوشحال میشویم با نظرات و پیشنهادات خود در هر چه بهتر کردن ربات ما را همراهی کنید.

منبع: روبوکلیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر