آموزش امنیت اینستاگرام

طریقه خرید از اینستاگرام

طریقه خرید از اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 20 آبان 1399 ساعت 15:13

این روزها دغدغه بسیاری از برندهای فعال در شبکه های اجتماعی نحوه لینک کردن محصول بر روی پست و دکمه خرید در اینستاگرام  میباشد.  اینکه چگونه بر روی عکس محصول در پست ، تگ قیمت و لینک خرید بگذاریم را در این نوشته آموزش خواهیم داد.

آموزش امنیت اینستاگرام

اگر قصد فروش محصول خود در اینستاگرام را دارید و تابحال در مورد این امکان چیزی نمی دانید با این قابلیت کلیدی آشنا شوید! دقت کنید این امکان برای محصولات فیزیکی می باشد و نه دیجیتال !

معرفی دکمه خرید در اینستاگرام

دکمه خرید در اینستاگرام بصورت یک آیکون کوچک در انتهای سمت چپ هر پست ( در صورت فعال بودن ) نمایش داده می شود. و وقتی بر روی پستی که این آیکون کوچک را دارد یک بار بروی صفحه لمس میکنید مشخصات قیمت هر محصول را با امکان کلیک کردن فراهم می کند. برای نمونه در اینجا پستی ازصفحه رسمی یک فروشگاه را مشاهده می نمایید.

همان طور که مشاهده می کنید توضیح مختصری از محصول به همراه برچسب قیمتی آن نمایش داده می شود. جالب اینجاست که در همین ابتدای این ویژگی امکان تگ کردن چند محصول بر روی یک پست وجود دارد.

دکمه خرید در اینستاگرام

وقتی شما بر روی این برچسب قیمتی کلیک می کنید اینستاگرام شما را به صفحه ای جداگانه مختص همان محصول می برد که در آن عکسی تمام صفحه از محصول مورد نظر ( که در ادامه میگوییم کجا باید تعریف شود )به کاربران نمایش داده می شود .

همانطور که می بینید کفش که در تصویر بود بصورت تمام صفحه نمایش داده می شود ، با کلیک بر روی لینک رنگی می توانید این محصول را در وب سایت مشاهده نمایید. دکمه خرید در اینستاگرام شما را تنها با دو کلیک به محصول مورد علاقه تان می رساند که از لحاظ تجربه کاربری می توان یکی از کاربردی ترین مفاهیم خرید از شبکه های اجتماعی Social-Shopping را به تصویر بکشد .

چگونه می توان این امکان را فعال نمود؟

این ویژگی با همکاری اینستاگرام با سرویس فروشگاه ساز شاپیفای که متاسفانه فیلتر است عرضه می شود.

در نسخه بتا امکان خرید در اینستاگرام در بیش از ۳۰ هزار کسب و کاری که دارای صفحه بیزینس در اینستاگرام هستند تست شد.

در حال حاضر نسخه تست تمام شده و فیسبوک این ویژگی را برای کشورهای زیر فعال نموده است.

کدام صفحه های ایرانی این امکان را در حال حاضر دارند؟

صفحه هایی که من مشاهده نمودم صفحه های زیر می باشند:

  •  صفحه دیجی استایل در اینستاگرام
  • صفحه بامیلو در اینستاگرام
  • صفحه بانی مد در اینستاگرام

جمع بندی و سخن آخر

با توجه به محدودیت های فعلی کشورمان اجرای این قابلیت شاید کمی سخت به نظر برسد اما آورده آن در تکمیل چرخه رفتار مشتری بسیار ضروری و مفید فایده می باشد . دکمه خرید در اینستاگرام تحول بزرگی در کسب درآمد و تبلیغات اینستاگرامی ایجاد کرده است. اگر شما هم پیج بیزینسی یا همان تجاری دارید برای تبلیغات و مشاوره رایگان با تیم ایران تبلیغ در تماس باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون