موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

مزایای تبلیغ در اینستاگرام

مزایای تبلیغ در اینستاگرام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 26 اسفند 1399 ساعت 00:43

تبلیغات در اینستاگرام

ما بر روی تبلیغ در اینستاگرام متمرکز شده ایم، شما می توانید ایده پرازی، تولید محتوا، درج، طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام و همچنین مدیریت اکانت اینستاگرام را به ما بسپارید و صرفا سیستم فروش و دلیوری خود را پاسخگو باشید. بستری بالغ بر 4000 صفحه اینستاگرامی و مشاوره ای واقع بینانه برایتان مهیا کردیم تا با کمترین هزینه ممکن بیشترین بهره وری از تبلیغات در اینستاگرام را داشته باشید. هدف ما سودآوری شماست و صرفا اگر بتوانیم طعم سودآوری را از طریق تبلیغات در اینستاگرام به شما بچشانیم به هدف خود نزدیک شدیم. امروزه تبلیغات در اینستاگرام ارزانتر از بقیه روشها در دسترس است. شاید فرصتی است که باید مغتنم دانست و با روشهای زود بازده (کمتر از یک هدف) از این فرصت طلایی تبلیغات در اینستاگرام استفاده کرد و تا اینستاگرام است این هفته های پربازده را تکرار کرد.

آموزش امنیت اینستاگرام

سلام کاربر گرامی

شما از طرف کارشناس فروش ما به سایت رایا مارکتینگ دعوت شده اید. اگر تا پایان امروز ثبت نام خود را انجام دهید، یک محتوای رایگان و 5 درصد تخفیف دائمی به صورت هدیه به شما اعطا خواهد شد. همچنین اگر در دیجیتال مارکتینگ و یا بازاریابی محتوایی نیاز به مشاوره رایگان دارید با کارشناسان ما در رایا مارکتینگ تماس بگیرید.

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام همان جامعه ماست. همین مردمی که در شهر میبینیم را به راحتی میتوانیم در اینستاگرام پیدا کنیم. چه بسا پیدا کردن مخاطبین در فضای سنتی خیلی سختر از فضای مجازی اینستاگرام است.

تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

ما از نظر زمانی در ایده ال ترین زمان جهت تبلیغات در اینستاگرام هستیم، چراکه هنوز هزینه تبلیغات در اینستاگرام به قیمت واقعی خودش نرسیده و خیلی ارزان است. مانند اینکه در منطقه ای ساخت و ساز تازه رونق گرفته، پس میتوان پیش بینی کرد که قیمت زمین در آن منطقه بالا خواهد رفت. دقیقا تبلیغات در اینستاگرام با همین مصداق که عرض شد هنوز به قیمت خودش نرسیده است.

کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و سفارش تبلیغات در اینستاگرام خود را ثبت نمایید تا در کمتر از چهار دقیقه مشاوره دریافت نمایید تا راحت تصمیم گیری بفرمایید.

انواع تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟

شما میتوانید یک بنر یا ترجیحا ویدئو از معرفی مستقیم یا غیرمستقیم کسب و کارتان تولید کنید (و یا تولید آن را هم به رایا مارکتینگ بسپارید ) و به صورت پست یا استوری در صفحات دیگر اینستاگرام درج کنید.

نحوه تشخیص درصد واقعی بودن فالورهای اینستاگرام چگونه است؟

اگر بخواهید به یک صفحه اینستاگرام تبلیغ دهید باید بتوانید تشخیص دهید که آیا صفحه مورد نظر فالور تقلبی(فیک) دارد یا خیر؟ که اگر فیک داشته باشد مطمئنا باید هزینه تبلیغ کمتری بپردازید. شما با فرمول نرخ مشارکت (ER)میتوانید به راحتی میزان واقعی بودن صفحات را بررسی کنید. برای محاسبه نرخ مشارکت کافیست تعداد لایک را با تعداد کامنت جمع بسته و تقسیم بر تعداد فالور کنید. ما برای راحتی شما نرخ مشارکت تمامی صفحات را بررسی و امکان مقایسه را برای شما مهیا نموده ایم.

مزایای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

  • منتظر مشتری نمی مانید و به سمت مشتری خود حرکت میکنید.
  • بسیار پربازده بوده و عین پدال گاز میتوانید تعداد مشتریان خود را تنظیم کنید و هرآنچه نیاز دارید به دست اورید.
  • در جهت معرفی شدن برند بسیار موثر است.
  • از نظر هزینه ای اصلا با تبلیغات محیطی قابل مقایسه نیست.
  • تمامی انواع کسب و کارها میتوانند از آن استفاده کنند.

آیا تبلیغات در اینستاگرام برای کسب و کار من مفید است؟

حتی اگر قصد فروش سوزن را در اینستاگرام دارید میتوانید از تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنید، چرا که اینستاگرام همان جامعه ماست و هرآنچه جامعه به آن نیاز دارد شما میتوانید در اینستاگرام آن را ارائه دهید.

کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و سفارش تبلیغات در اینستاگرام خود را ثبت نمایید تا در کمتر از چهار دقیقه مشاوره دریافت نمایید تا راحت تصمیم گیری بفرمایید.

سیاست شما کدام است؟ بازاریابی درون گرا یا برون گرا در اینستاگرام؟

بازاریابی درون گرا یعنی محتوا تولید کنید تا این محتوا وایرال شود و مخاطبتان آرام آرام به صفحه اینستاگرام شما جذب شود، اما بازاریابی برون گرا یعنی شما با تبلیغات در اینستاگرام به سمت مخاطب حرکت میکنید. اگر میخواهید با توجه به وضعیت خاص کشور فرصتها را در زمان کوتاه در اینستاگرام دریابید به شما توصیه میکنیم استراتژی بازاریابی برون گرا را در اینستاگرام برگزینید در این صورت رایامارکتینگ به شما کمک میکند تا بهترین کمپین های تبلیغات در اینستاگرام را اجرا کنید.

بهترین روز و ساعت برای تبلیغات در اینستاگرام کدام است؟

  • هر روزی که فردایش تعطیل است (مثل پنجشنبه) بهترین روز است.
  • بهترین ساعت درج تبلیغ ساعت 19 تا 21 است.

انواع هدف گذاری جهت تبلیغات در اینستاگرام کدام است؟

  • قرعه کشی
  • مسابقه
  • برندینگ
  • گرفتن فالور و اجرای کمپین فروش
  • گرفتن لید برای سایت

محتوای تبلیغ شما به راحتی میتواند شما را به هدفتان برساند. مطمئنا در یک کمپین تبلیغاتی می بایست یکی از اهداف فوق را برگزینید و برایش اقدام کنید.

مراحل تبلیغات در اینستاگرام

  1. تولید محتوای تبلیغاتی (بنر یا ویدئو تبلیغاتی)
  2. درج محتوای تبلیغاتی در صفحات اینستاگرامی و گرفتن فالور
  3. انتقال ارزش رایگان (محتوای خوب به فالورهای جدید) و رفیق شدن با فالورها و ایجاد اعتماد در فالورها
  4. اجرای کمپین فروش با آفر یا کد تخفیف ویژه آن کمپین

کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و سفارش تبلیغات در اینستاگرام خود را ثبت نمایید تا در کمتر از چهار دقیقه مشاوره دریافت نمایید تا راحت تصمیم گیری بفرمایید.

گنج اینستاگرام چیست؟

ویدئو یک دقیقه ای که قرار است تبلیغ کند، اگر حاوی ایده ای نو و جذاب باشد به گنج اینستاگرام تعبیر میکنیم. اگر بتوانید به گنج اینستاگرام دستیابی پیدا کنید، دیگر نمیتوان شما را از درج گنج اینستاگرامی در صفحات اینستاگرامی متوقف کرد.

خرید فالور یا ربات برای اینستاگرام پیشنهاد میشود؟

اگر با هدف بازاریابی درون گرا در اینستاگرام فعالیت میکنید خرید فالور و ربات سم است، اما اگر هدف مارکتینگ و بازاریابی برون گرا دارید مشکلی نیست.

رایامارکتینگ چه کمکی برای تبلیغات در اینستاگرام میتواند به ما بکند؟

شما به راحتی میتوانید تمام مراحل تولید محتوای تبلیغ (بنر یا ویدئو) را با کمترین هزینه ممکن به رایامارکتینگ بسپارید و سپس با لیستی از صفحات اینستاگرام که به صورت رایگان در اختیارتان قرار میکند با امکان مقایسه صفحات از نظر نرخ مشارکت و بقیه ایتم ها به راحتی میتوانید پیج هایی فکر میکنید مخاطبین آن پیج ها به پرسونای مخاطب شما نزدیک هستند را بیابید و آنها را سفارش دهید.

مشاوره رایگان تبلیغات در اینستاگرام

  • اگر استراتژی تبلیغات در اینستاگرام ندارید به صورت رایگان از متخصصین رایا مارکتینگ مشاوره بگیرید.
  • اگر اهمیت و تاثیر بازاریابی محتوایی و تبلیغات در اینستاگرام را نمی دانید از مشاوره رایگان رایا مارکتینگ استفاده کنید.

کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و سفارش تبلیغات در اینستاگرام خود را ثبت نمایید تا در کمتر از چهار دقیقه مشاوره دریافت نمایید و راحت تصمیم گیری بفرمایید.

مطالعه صفحات زیر را به شما پیش نهاد می دهیم:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر