موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

استیکر و بنر

استیکر و بنر

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 06 آذر 1399 ساعت 13:43

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان استیکر و بنر را مطالعه خواهید کرد.

چاپ برچسب راهی مقرون‌به‌صرفه برای ارتقاء مشاغل و تقویت برند است.

آموزش امنیت اینستاگرام

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ونوس لیزر، در ادامه انواع تکنیک‌های چاپ استیکر را با هم بررسی می‌کنیم.

Go vinyl

 چاپ استیکر در ونوس لیزر بر روی وینیل سفید یا شیشه‌ای به شما کمک می‌کند تا استیکرها در درازمدت مقاوم باشند زیرا استیکر سخت و ضد آب است. آخرین چیزی که شما می‌خواهید این است که استیکرهای شما اولین باری که باران می‌بارد ازهم‌پاشیده نشوند. پوسته پشت استیکر به‌راحتی از آن جداشده و چسب بسیار مقاوم استیکر روی اکثر سطوح صاف و منحنی به‌سختی می‌چسبد و نصب آن کار ساده‌ای می‌باشد.

 چاپ با جوهرهای مقاوم در برابر محو شدن

جوهرهای مقاوم در برابر محو شدن به طرز چشمگیری طول عمر استیکر را افزایش می‌دهد و درنتیجه بازده سرمایه‌گذاری شمارا افزایش می‌دهد. هرچه برچسب شما بیشتر موردتوجه واقع شود، تأثیر بیشتری بر عملکرد می‌گذارد.

چاپ وینیل

بنرهای چاپی وینیل قابل‌استفاده در فضای باز هستند که برای نشان دادن مشاغل یا هر مناسبت خاص مورداستفاده قرار می‌گیرد. جوهری که برای چاپ استفاده می‌شود با توجه به نیاز مشتری و هزینه آن متفاوت است. بنرهای وینیل با توجه به نیاز مشتری می‌توانند به‌صورت دیجیتالی در هراندازه چاپ شوند. بنرهای چاپ وینیل در ونوس لیزر بر اساس مکان نصب یا نگهداری، با استفاده از جوهرهای مختلف چاپ می‌شوند. بنرهای چاپی دیجیتالی یا حلال سازگار با محیط‌زیست (اکوسالونت)، حلال بر پایه آب (پلاتر) که البته ضد آب نیست، جوهرهای مقاوم در برابر اشعه ماوراءبنفش یا جوهرهای مبتنی بر حلال (سالونت یا دستگاه چاپ بنر که از کیفیت پایین‌تری نسبت به دو نوع چاپ قبلی برخوردار است). بهترین روش چاپ وینیل چاپ اکوسالونت می‌باشد، این جوهر ها حاوی رنگ‌دانه‌های بادوام هستند که باعث می‌شود بنرهای وینیل ماندگار و بسیار بادوام باشند. انواع دیگر وینیل مورداستفاده در چاپ وینیل، وینیل های مونومر (مواد تشکیل شده از مولکول‌های واحد) یا وینیل های پلیمری هستند.

بنر وینیل شیشه‌ای:

بنرهای وینیل شیشه‌ای ونوس لیزر وضوح بالایی دارند و ظاهر صیقلی و براقی را نشان می‌دهند. بنرهای وینیل براق به‌گونه‌ای ساخته می‌شوند که تحت تأثیر اشعه ماوراءبنفش قرار نگیرند و در معرض تابش نور خورشید برای سال‌های طولانی محو نشوند. این نوع بنرهای وینیل شیشه‌ ای اکثرا به‌صورت یک‌طرفه چاپ می‌شوند. بنرهای براق جلوه‌ای درخشان به مخاطب می‌بخشند؛ بنابراین درنهایت برای فروش بالای محصولات موردنیاز شرکت، ما به یک محصول براق و چشمگیر مثل این نوع بنرها نیازمندیم. این نوع وینیل یا استیکر توجه بیننده را به محصول جلب خواهد کرد.

بنر وینیل مات:

در مقایسه با بنر وینیل براق، بنر وینیل مات درخشش کمتری خواهد داشت و جلوه تابش خیره‌کننده را از بین می‌برد تا بینایی مناسب در مورد محصول یا سازمان را در اختیار مخاطبان قرار دهد. مواد وینیل مات نیز در برابر شرایط سخت آب‌وهوا بادوام و پایدار می‌باشند. مواد مورداستفاده بنر وینیل مات ۱۳ oz می‌باشد.

61539055.jpg

چاپ استیکر شیشه‌ای

شیشه فروشگاه اولین چیزی است که جلوی بازدیدکننده جلوه می‌کند؛ بنابراین، شما باید سعی کنید تا حد امکان پیامتان را به‌صورت واضح و شفاف از طریق پنجره یا ویترین مغازه‌تان به مشتری برسانید.

وینیل شیشه‌ای معروف به Glossy vinyl

وینیل شیشه‌ای ماده‌ای براق است که بیشتر در فضاهای داخلی استفاده می‌شود. وینیل براق هنگام تابش خورشید، جلوه خیره‌کننده از خود نشان می‌دهد. وینیل شیشه‌ای در مقایسه با وینیل مات سطح بسیار صیقلی دارد. بنرهای چاپی وینیل براق معمولا در فضای داخلی مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ و بنرهای وینیل برای فضای خارج بیشتر از نوع کدر یا مات هستند. ازآنجاکه وقتی وینیل براق در معرض نور خورشید قرار می‌گیرد، انعکاس نور خورشید بر روی سطح وینیل تا حدودی از دیده شدن تصویر توسط مخاطب جلوگیری می‌کند درنتیجه از این نوع وینیل ها برای فضای داخلی استفاده می‌شود. بنرهای وینیل از جنس پلی وینیل کلرید (PVC) هستند که برای تهیه چاپ دیجیتالی با کیفیت بالا و هزینه مناسب از نظر اقتصادی استفاده می‌شوند. وینیل یک ماده ضخیم، انعطاف‌پذیر و قابل‌حمل است. وینیل را می‌توان با استفاده از سالونت یا اکو سالونت چاپ کرد. بنرهای وینیل به دلیل دوام طولانی خود به‌خوبی شناخته‌شده‌اند.

وینیل

وینیل به علت نرمی و کشسان بودن به‌راحتی در هر دو سطح صاف و منحنی نصب می‌شود. وینیل همچنین بسیار بادوام است و لمس آن احساس خوشایندی ایجاد می‌کند.

وینیل قابل‌برداشت سفید شیشه‌ای

این ماده از چسب قوی برای ماندن در سطح موردنظر شما استفاده می‌کند. این ماده همچنین ضد آب و بادوام است و هنگام جدا شدن از سطح هیچ ردی از چسب روی سطح باقی نمی‌ماند.

61539054.jpg

وینیل دائمی سفید شیشه‌ای

چسب به‌کار رفته در این استیکر از نوع قبلی محکم‌تر و مقاوم‌تر است. این امر باعث می‌شود برای کاربردهای صنعتی مانند برچسب‌های هشداردهنده یا ایمنی به کار بروند. این ماده همچنین در فضای باز بادوام و ضد آب می‌باشد. نصب این نوع وینیل نسبت به انواع دیگر آن دشوارتر است ولی بعد از نصب بسیار محکم، مقاوم و بادوام است.

انتهای رپرتاژ آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر