موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

برنامه دانلود برنامه

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 25 اسفند 1399 ساعت 00:37

آموزش امنیت اینستاگرام

Textra SMS PRO برنامه ای بسیار کم حجم ولی قدرتمند برای مدیریت اس ام اس و پیام های چندرسانه (MMS) در سیستم عامل اندروید است. این برنامه به عنوان اپلیکیشن شماره یک برنامه اس ام اس در گوگل پلی شناخته شده و توانسته سقف امتیاز 4.5 را بخود اختصاص دهد. Textra SMS PRO دارای ویژگی های متعددی است که به شما کمک میکند تا از پیامک دادن لذت ببرید، بیش از 800 شکلک مختلف وجود دارد که میتوانید برای نمایان کردن حالت خود استفاده کنید . همچنین تم های مختلف با اسکین به شما کمک میکنند تا ظاهر برنامه را زیباتر کنید. از ابزارهای میانبر سریع مانند کشیدن برای پاک کردن استفاده کنید تا سریعتر پیامی را پاک کنید. Textra SMS PRO به شما کمک میکند صدای هشدار، میزان لرزش و … را سفارشی سازی کنید همچنین لیست سیاهی در اختیار شما قرار میگیرد تا پیام ها و شماره های مخاطب را بلاک کنید. ادامه مطلب…

توسط نرم افزار PDF Annotator  قادر هستید تا هر فایل pdf دلخواه را باز کرده و تنها با استفاده از ماوس کامپیوتر و یا قلم تبلت مستقیما بر روی فایل های pdf یادداشت نویسی کرده و پس از پایان کار خود این نوشته ها و نکته ها را بر روی همان فایل ها ذخیره کنید تا همیشه به یادداشت های خود دسترسی داشته باشید. همچنین با این کار همه اشخاصی که به این فایل ها دسترسی داشته می توانند از این نوشته ها استفاده کنند. فایل های ذخیره شده همچنین قابلیت پیوست شدن به ایمیل را خواهند داشت.
تا پیش از این یادداشت نویسی، تفسیر کردن و تصحیح اسناد دریافت شده برای بررسی در قالب پی دی اف تنها با استفاده از چندین برنامه به طور همزمان ممکن بود – و یا با چاپ آن اسناد و ایجاد تغییرات در آن به صورت دستی. با PDF Annotator همه کار ها را به صورت طبیعی انجام دهید. این نرم افزار با ویندوز های Windows 8, Windows 7, Vista and XP هم ورژن های 32 بیتی و هم 64 بیتی سازگاری دارد.

امکانات این برنامه:

انجام همه کارهای یادداشت نویسی در یک مرحله.
به دست آوردن دید کلی از همه یادداشت ها و نظر های موجود در یک فایل پی دی اف.
مراجعه سریع به یادداشت های دلخواه. ادامه مطلب…

دانلود اینستاگرام با لینک مستقیم پرسرعت

Instagram نرم افزار شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی انتشار و به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم ها است که کاربران زیادی در سرتاسر دنیا دارد . توسط اپلیکیشن اینستاگرام شما قادر به اشتراک گذاری آسان تصاویر و ویدیو ها با دوستان و مخاطبین خود خواهید بود . همچنین امکان شخصی سازی تصاویر و ویدیو با چندین فیلتر افکت گذاری که در این نرم افزار تعیبه شده است وجود دارد .
اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو با دوستان و کسانی که شما را Follow ( دنبال ) می کنند و ارسال مستقیم مطالب به دوستان از دیگر امکانات اینستاگرام محسوب می شود.

قابلیت ها اینستاگرام :

– دارای افکت های بسیار زیبا و جذاب برای اعمال رو تصاویر شما
– امکان اشتراک گذاری سریع در شبکه های اجتماعی دیگر.
– آپلود نامحدود عکس و فیلم
ادامه مطلب…

WhatsApp Messenger نرم افزار پیام رسان صوتی و ویدیویی بروی گوشی های هوشمند اندروید BlackBerry, iPhone, Windows Phone و Nokia است. شما توسط این نرم افزار میتوانید از طریق 3G و Wi-Fi با دوستان و خانواده در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید. ارسال پیام متنی ، پیام صوتی و ویدیویی و حتی ارسال عکس از جمله قابلیت های این نرم افزار رایگان می باشد.

قابلیت های نرم افزار :

ارسال ویدیو ، عکس ، فایل های صوتی به دوستان و مخاطبین.
امکان ایجاد کنفرانس و مکالمات گروهی.
امکان ارسال پیام های آفلاین.
استفاده رایگان به مدت یک سال.
ادامه مطلب…

DxO ViewPoint نرم افزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه اصلاح تصاویر است که به کمک قابلیت های فراوانی که داراست میتواند عناصر هندسی موجود در عکس ها را اصلاح نماید.به کمک این نرم افزار شما قادر به اصلاح کردن موارد اشتباهی در خط افق عکس ها می باشید.این نرم افزار به مانند یک آزمایشگاه تکنولوژی اصلاح هندسی عمل کرده و به شما قدرت و سهولت در انجام مراحل تصحیح عکس ها را هدیه میدهد.
یکی از قابلیت های جدید این نسخه از نرم افزار سازگاری با نرم افزارهای Adobe Photoshop Elements و Apple Aperture می باشد.

برخی از ویژگی های نرم افزار DxO ViewPoint :

جدید! crop پیشرفته تصاویر.
بازگرداندن نسبت طبیعی عناصر موجود در عکس به آنها
حالت جدید 8point برای اصلاح خطوط همگراه
امکان برش تصاویر به صورت پیشرفته
تصحیح تصاویر شما تنها با چند کلیک ادامه مطلب…

DxO FilmPack نرم افزار ویراشگر تصاویر و فیلم های دیجیتالی می باشد. از این مجموعه می توان به عنوان پلاگینی در نرم افزارهای Adobe Photoshop و DxO Optics Pro و یا بصورت نرم افزار مجزایی برای ویرایش تصاویر دیجیتالی با افکت های مختلف استفاده نمود. توسط ابزار تعبیه شده در این نرم افزار می توان به تنظیم رنگ، وضوح، روشنایی تصاویر اقدام نمود. از دیگر قابلیت های جالب این ابزار مفید و کارامد ویرایش گروهی تصاویر است که شما با ویرایش و اعمال تغییرات در یک تصویر می توانید آن را در بقیه تصاویر اعمال نمایید.

قابلیت های نرم افزار DxO FilmPack :

قابلیت اعمال رنگ خیره کننده، و کنتراست
باز تولید افکت فیلم های قدیمی مانند: Kodak Tri-X, Fuji Neopa و Polaroid
قابلیت ویرایش مدل حاشیه تصویر ادامه مطلب…

DxO PhotoLab نرم افزاری کاربردی و بسیار مناسب برای افزایش دادن کیفیت تصاویر مختلف می باشد. با این نرم افزار می توانید با تصاویری با فرمت هایی همچون JPEG و RAW کار کنید اما هیچ کاهش کیفیتی در آن مشاهده نخواهید کرد. در عین حال که کیفیت تصویر کاهش نمی یابد، حجم کلی تصویر پایین بوده و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. همچنین این برنامه قابلیت و ویژگی های چشمگیری در کاهش دادن نویز تصاویر داشته و می توانید جزئیات رنگی آن را نیز تنظیم کنید و حتی میزان کنتراست آن را کنترل کنید. همچنین این نرم افزار می تواند به صورت اتوماتیک اطلاعات دقیق و رنگی تصویر را اسکن کرده و مطابق با الگوریتم های خاص به افزایش کیفیت آن پرداخته و آن را بازسازی نماید. ابزار های دیگری هم همچون قلم مو وجود دارد که برای مشخص کردن قسمت های خاصی از تصاویر برای بازسازی و تنظیم مورد استفاده قرار می گیرد. ادامه مطلب…

Serif Affinity Photo یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای برای ویرایش کردن تصاویر می باشد. با تمرکز بر نقاط قوت و ضعف تصاویر مختلف، می توانید از ابزار های قدرتمندی برای ویرایش کردن آن ها استفاده کنید. این نرم افزار دارای رابط کاربری فوق العاده مناسب و گرافیکی می باشد و عملکردی بی نظیر در ویرایش تصاویر دارد. همچنین می توانید تصاویری که دارای چهره هستند را روتوش کنید. اگر فایل های RAW در اختیار دارید و توسط دوربین های دیجیتال گرفته شده اند، می توانید به صورت اختصاصی به پردازش و اصلاحات مورد نیاز آن ها بپردازید. این نرم افزار از فایل های PSD نیز پشتیبانی کرده و می توانید خروجی هایی هایی با فرمت های PNG، JPG، TIFF، EPS، PDF و SVG دریافت کنید. قسمتی در این نرم افزار وجود دارد که دارای طیف وسیعی از فیلتر های مختلف و شگفت انگیز می باشد. 120 براش مختلف برای ویرایش کردن تصاویر، از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. ادامه مطلب…

Serif Affinity Designer یک نرم افزار کارآمد برای طراحی کردن آیتم های گرافیکی به صورت برداری می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید به صورت برداری به طراحی کردن آیکون، وکتور، پروژه های چاپی، پروژه های تحت وب و… بپردازید. تمامی ابزار های مورد نیاز برای داشتن یک طراحی منحصر به فرد و قدرتمند را در اختیار خواهید داشت. شما می توانید تا 10,000,000% روی یک عکس زوم کنید بدون اینکه متوجه افت کیفیت شوید و یکی از مهمترین تفاوت های این نرم افزار با سایر برنامه های گرافیکی در همین مورد می باشد. پروژه های خود را می توانید در حالت های مختلف RGB، CMYK، LAB، سیاه و سفید اجرا کنید. در این نرم افزار گرافیکی، مجموعه ای از قلم مو های منحصر به فرد نیز برای اضافه کردن سایه، رنگ آمیزی، ویرایش قسمت های مختلف عکس و… وجود دارد. ادامه مطلب…

هنگامی که سیستم به ویروس های تروجان، کرم ها، Adware ها، جاسوس افزارها و … آلوده می شود ممکن است آنتی ویروس ها توانایی تشخیص و حذف آن ها را نداشته باشند در این میان آنتی تروجان Loaris Trojan Remover با دارا بودن قابلیت های قوی توانایی از بین بردن انواع ویروس های تروجان را داراست. با مرور در سایت های غیرمعتبر و ویروسی امکان دارد سیستم شما به جاسوس افزار ها آلوده شود. کافیست یک بار دیگر به اینترنت متصل شوید تا جاسوس افزارها تمامی اطلاعات شخصی شما را در اینترنت پخش کنند یا به شخصی مورد نظر برسانند. Loaris Trojan Remover دارای اسکنر قوی و پارامتر های موثر در اسکن فایل ها برای حالت های دستی و … می باشد. همچنین کنترل و اسکن نرم افزار های استارتاپ برای ابزارهای تبلیغاتی مزاحم،جاسوس افزارها،تروجان ها،کرم های اینترنتی و … از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.

ادامه مطلب…

صفحه 1 از 512123...1020...»آخرین »

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر