موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

بازی کن جایزه نقدی بگیر

بازی کن جایزه نقدی بگیر

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 29 آذر 1400 ساعت 18:55

آموزش امنیت اینستاگرام

شرایط و قوانین

با ثبت نام در سایت، کاربر با قوانین و شرایط ما موافقت می‎کند.

کاربر می‎پذیرد که مایل به دریافت کلیه اطلاع رسانی‎های ضروری سامانه مستر بازی از طریق پیامک می‎باشد.

کاربر متعهد می‎گردد منصفانه بازی کند و تحت هیچ شرایطی سیستم بازی را فریب نمی‎دهد.

مرجع تشخیص تقلب مستربازی می‌باشد و در صورت محرز شدن تقلب در مستربازی کاربر خاطی برای همیشه امکان استفاده از سرویس را از دست خواهد داد.

کاربر می‎پذیرد به هیچ عنوان اجازه خرید و فروش حساب کاربری، یا واحد پول مجازی بازی را به کاربران دیگر ندارد.

کاربر همراه اول می‎پذیرد که به ازای هر روز استفاده از سامانه مستر بازی مبلغ 5000 ریال کارمزد از حساب شارژ اعتباری سیم‎کارت او کسر می‎شود.

کاربر ایرانسل می‎پذیرد که به ازای هر روز استفاده از سامانه مستر بازی مبلغ 3000 ریال کارمزد از حساب شارژ اعتباری سیم‎کارت او کسر می‎شود.

کاربر می‎پذیرد در صورت تخلف از قوانین، با جریمه‎هایی از قبیل حذف حساب کاربری، عدم دریافت جایزه و اضافه شدن به لیست سیاه مستر بازی مواجه خواهد شد.

اطلاعات ثبت شده در سایت صرفا جهت بهبود بازی‎ها مورد استفاده قرار می‎گیرند و از آنها محافظت خواهد شد.

شماره‎های تماس ثبت شده از کاربران در سامانه مستر بازی تنها راه احراز هویت کاربران می باشد و برای پرداخت جوایز تنها این شماره‎ها مورد استناد و استفاده قرار خواهند گرفت.

گروه تولید کننده MrBazi حق استفاده از اطلاعات جمع‎آوری شده در سامانه مستر بازی را جهت بهبود سرویس مستر بازی و سایر سرویس‎های آن گروه به‎طور کامل برای خود محفوظ می‎دارد.

کاربر می پذیرد که در صورت استفاده از سرویس مستر بازی، تمامی موارد موجود در این سند مورد آگاهی و پذیرش او قرار گرفته‎اند.

این سند به‎طور پیوسته بروزرسانی می‎گردد. تمامی کاربران سامانه مستر بازی می‎پذیرند تا زمان عضویت در این سامانه بطور پیوسته این سند را مورد بازبینی قرار داده و از شرایط آن آگاه گردند.

کاربر همواره می‎تواند با استفاده از راه‎های تماس موجود در بخش ارتباط با ما سامانه با گروه تولید کننده MrBazi در تماس بوده و اطلاعات مورد نیاز خود را جویا گردد.

تنها سند مورد قبول از تعهدات مشترک کاربران و سامانه مستر بازی این سند می‎باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر