موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

hamyar majazi ir بازیابی پیام های تلگرام

hamyar majazi ir بازیابی پیام های تلگرام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 06 فروردین 1398 ساعت 16:28

بازیابی عکس‌ها و مکالمات تلگرام

۲۰ مهر ۱۳۹۷

آموزش امنیت اینستاگرام

Telegram_r-227x227.png

بازیابی عکس‌ها و مکالمات تلگرام با برنامه اندرویدیتا .قبل از این که تلگرام قابلیت پاک کردن پیام ها را اضافه کند هیچکس نمی توانست اشتباه خود را جبران کند و هر پیامی که می فرستادید قطعا به دست گیرنده می رسید. اما حالا با اضافه شدن این قابلیت می توانید پیش از این که گیرنده، پیام شما را در تلگرام ببیند آن را پاک کنید. حالا که امکان پاک کردن پیام ها در تلگرام وجود دارد، ممکن است کنجکاو شده باشید که پیام هایی که برای شما فرستاده می شوند و بعد حذف می شوند چه محتوایی دارند؟ آیا بازیابی پیام های تلگرام پاک شده امکان پذیر است؟ باید بگوییم بله شدنی است…

بازیابی پیام های پاک شده تلگرام

قبل از این که ویژگی حذف پیام های تلگرام توسط فرستنده به برنامه تلگرام اضافه شود، اگر به فرض شما پیامی را برای شخصی می فرستادید و دستگاه آن شخص به اینترنت وصل می بود، پیام شما به عنوان یک اطلاعیه برای گیرنده نشان می داد تا زمانی که به سراغ گوشی خود رفتید متوجه دریافت پیام شوید. اما حالا که امکان حذف پیام توسط فرستنده در تلگرام فراهم شده، به محض حذف پیام توسط فرستنده اطلاعیه آن هم از گوشی شما حذف می شود و شما هیچ گاه متوجه وجود چنین پیامی نمی شوید.

راهکار برای ذخیره پیام های حذف شده توسط فرستنده در تلگرام بسیار ساده است! کافی است تا برنامه ای روی گوشی خود نصب کنید تا اطلاعیه هایی که دریافت می شود را ذخیره کند که حتی پس از از بین رفتن آن اطلاعیه ها همچنان شما در جایی آن ها را داشته باشید.

آموزش برنامه Notification History

+ ابتدا برنامه Notification History را دانلود، نصب و باز کنید.
+ در اولین اجرای برنامه از شما خواسته می شود که با لمس گزینه OK دسترسی این برنامه را به اطلاعیه های موبایل خود مجاز کنید.

Notification1.png

سپس در صفحه جدید در فهرست برنامه ها تیک برنامه Notification History را بگذارید. پیامی به شما اطلاع می دهد که با این کار این برنامه می تواند به نوتیفیکیشن های گوشی شما دسترسی داشته باشد.

Notification-2.png

حالا با برگشتن به برنامه هر اطلاعیه ای که در گوشی شما نمایش داده شود در این برنامه فهرست می شود که می توانید هر کدام را ببینید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر