موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ربات کامنت گذاری در اینستاگرام

ربات کامنت گذاری در اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 06 آذر 1399 ساعت 13:43

ویدیوی آموزش کامنت گذاری خودکار:

آموزش امنیت اینستاگرام

توجه: این ویدیو از دو بخش برای خریداران ربات سایت فروشگاه اینستاگرام تهیه شده هست که بخش دوم فقط برای خریداران از سایت میباشد. برای دسترسی به ویدیوی دوم به پنل کاربری مراجعه فرمایید.

کامنت گذاری خودکار یکی از قابلیت های خوب ربات اینستاداب میباشد که میتوانید از آن برای اهداف گوناگون استفاده کنید.

معمولا کسانی که از کامنت گذاری خودکار استفاده میکنند دو دسته هستند :

  1. افرادی که با کامنت گذاشتن زیر پست های پر مخاطب به دنبال دیده شدن پیج یا محصول شان هستند
  2. افرادی که میخواهند در مسابقات کامنتی اینستاگرام شرکت کنند

instadub-comments.jpg

برای کامنت گذاری ابتدا به تب کامنت ها میریم.

اگر مقاله ساخت وظیفه فالو خودکار و لایک خودکار رو قبلا مطالعه کرده اید، حتما متوجه میشوید که اکثر آیتم های این تب تکراری هستند و تنها چند گزینه جدید موجود هست که مهم ترین آن ها set comments میباشد.

در واقع این آیتم محلی هست که شما کامنت خودتون رو در اون مینویسید. با کلیک روی این دکمه پنجره ای به شکل زیر به نمایش در میآید.

comments_admininsta.com_.jpg

این پنجره از چندین قسمت تشکیل شده که در زیر به اونها میپردازیم.

قسمت title عنوانی را برای کامنت های شما میگیرد تا بعدا بتوانید به راحتی به اون دسترسی داشته باشید. کامنت هایی را هم که قبل نوشتید رو میتوانید در view all مشاهده کنید.

قسمت body محلی هست که کامنتتون رو باید در اون بنویسید. هر خط به صورت جداگانه یک کامنت محسوب می شود. پس کامنت های خود را در سطرهای جداگانه بنویسید. کامنت های شما به ترتیب پست خواهند شد.

اگر میخواهید افراد را زیر یک پست منشن کنید به جای نوشتن متن آیدی اونها رو بنویسید.

اگر بخواهید کامنتی چند خطی داشته باشید که در یک سطر نوشته شده است باید از شکست خط استفاده کنید. اگر مسئله یکمی گیج کننده باشد نگران نباشید چون خیلی آسان است.

ابتدا روی دکمه add single در حالت multi comment mode کلیک کنید. حالا می توانید کامنتی که میخواهید به صورت چند خطی باشد را بنویسید. ربات این را تشخیص میدهد و آن را در یک خط برای شما به نمایش می گذارد ولی در عمل به صورت چند خطی برای دیگران کامنت می‌کند.

اگر به کامنت دقت کنید میبنید که در قسمت هایی که شما سطر جدید را آغاز کرده اید n/ قرار گرفته است.

single_comment_admininsta.com_.jpg

حالا روی دکمه OK کلیک کنید.

single_comment_pt2_admininsta.com_.jpg

همچنین در این قسمت میتوانید از توکن ها هم برای کامنت های خود استفاده کنید.

بعد از تکمیل کامنت های خود روی دکمه save کلیک کنید و بقیه آیتم ها رو به دلخواه تنظیم کنید.

در نهایت اکانتی را که میخواهید با آن کامنت بنویسید را انتخاب کنید و دکمه search comment رو بزنید، حال وظیفه کامنت خودکار ساخته شد و در تب پردازشگر موجود هست که با اجرای وظیفه ربات شروع به کامنت گذاری میکند.

همانطور که در  صفحه ماژول تنظیمات و جستجو گفته شد، تنظیمات بخش هایی از ربات مانند فالو خودکار , لایک خودکار , کامنت گذاری خودکار شبیه به یکدیگر میباشند که در زیر به این تنظمیات مشترک اشاره شده است اما برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه آن مراجعه کنید.

Adv Pre Actions

پیش وظیفه , وظایفی هستند که شما روی اکانت یا عکس تان مورد نظرتان انجام میدهید قبل از آنکه وظیفه اصلی را انجام بدهید.

برای مثال شما مشخص میکنید که قبل از فالو کردن یک اکتانت، تعدادی از عکس های او را لایک کند و یا برای او کامنت بگذارد.

pre_actions_admininsta.com_.png

3 تا از پیش اقدام هایی که موجود هستند عبارتند از :

  • Follow
  •  Like
  • Comment

برای لایک و کامنت شما میتوانید تعیین کنید بیشتر از یک مورد پردازش شود.

برای مثال با وارد کردن 5 در num media to like شما 5 پست اخر اکانت ها را لایک میکنید.

% Action on

برای اجتناب کردن از به جای گذاشتن اثر ثابت در پیش وظایف میتوانید از % برای action on استفاده کنید. بیاید در نظر بگیریم شما اتخاب کردید که 5 پست اخر را لایک کند و 50% را در action on تنظیم کردید، این به این معنی است که شما روی 50% تصاویر کار خواهید کرد.

Pre Action Comments

اگر شما مایل به اجرای وظایف پیش عمل کامنت ها هستید، پس نیازمند تنظیم کامنت های خود میباشید. پس روی دکمه COMMENTS کلیک کنید تا پنجره کنترل کامنت باز شود.

pre_action_comments_admininsta.com_.jpg

کامنت های خود را در یک سطر جداگانه بنویسید. هر خط متن , یک کامنت جدا محسوب میشود. کامنت های شما به ترتیب مورد استفاده قرار میگیرند.

Comment token

برای وارد کردن توکن در کامنت تان از دکمه insert در پایین فرم کامنت استفاده کنید. سپس توکن خود را انتخاب کنید و روی دکمه insert کلیک کنید تا آن توکن استفاده شود.

توجه :

پست کردن کامنت های مشابه اسپم / تبلیغات محسوب میشود که باعث ناراحتی کاربران و بلاک شدن حسابتان از طرف آنها میشود و احتمالا از طرف اینستاگرام مسدود شوید. آزاردهنده نباشید و از کامنت های مشابه بپرهیزید و از توکن ها و اسپانتیکس هم استفاده کنید.

پارامترهای استاندارد جستجو :

Random pause

کمترین و بیشترین مقدار توقف را تعیین کنید. بعد از اینکه یک وظیفه شروع به کار کرد، بعد از انجام هر وظیفه به صورت رندم عددی از بین دو مقدار داده شده توسط شما می‌گیرد و به همان اندازه توقف میکند.

در ضمن این اعداد برحسب ثانیه میباشد.

Max item / max action

تعداد موارد برای پردازش درون وظیفه را مشخص میکند.

-+Fluctuate

اگر شما یک وظیفه ای ساختید که بازدهی مناسبی برای شما داشت، آن را ذخیره کرده و دوباره از آن استفاده میکنید ولی با این کار بک رفتار ثابت از شما به جای میماند که احتمالا خوشایند اینستاگرام نباشد.

به همین علت بهتر است رفتار خود را ثابت نگه ندارید تا مشکلی برای اکانت شما پیش نیاید.

با این گزینه شما نوسانی را در وظیفه خود ایجاد میکنید که این رفتار ثابت را میشکند.

برای مثال شما در بیشترین تعداد عمل عدد 100 را برای یک وظیفه انتخاب کرده اید. برای این که هر بار ربات دقیقا 100 نفر را فالو نکند، عدد 10 را به این گزینه میدهیم.

با این کار بازه ای بین 90 تا 110 به وجود میآید که ربات هر بار یک عدد رندوم را از این بازه انتخاب میکند و به همان تعداد عمل فالو را انجام میدهد. در نهایت رفتار ثابت شما از بین میرود و مشکل به خطر افتادن اکانت شما از بین میرود.

Time period

کنترلر بازه زمانی، مقادیر توقف تصادفی را به صورت رندم بر اساس max action قرار میدهد که در پردازش وظایف به طور مساوی در مدت زمان مشخص شده محاسبه خواهد شد. برای مثال برای وظیفه‌ی مشخص میکنیم که max action آن ۱۰۰ باشد و دوره زمانی آن یک روزه باشد , این به این معنی است که صد مورد را در ۲۴ ساعت انجام بده , بنابراین توقف تصادفی در ۸۶۴ ثانیه محاسبه می‌شود.

Repeat hours

بعد از اینکه یک وظیفه تمام شد، منتظر ساعت بعدی مییماند که شما داده اید تا دوباره شروع به فعالیت کند. مثلاً 24 به معنی این است که بعد از 24 ساعت وظیفه دوباره شروع به فعالیت کند.

Repeat minute

مانند ساعت است اما با یک تفاوت که در دقیقه کار شما نزدیک تر است.

Repeat x time

وظیفه به تعداد عددی که به جای x وارد می کنید اجرا می‌شود و دیگر تکرار نمی‌شود.

Max repeat daily

این مقدار تعداد دفعات تکرار شما در شبانه روز را محدود میکند.

Schedule / daily runner

با استفاده از کنترل زمانبندی، شما می‌توانید تعیین کنید که وظیفه شما چه زمانی شروع به کار کند .امکان دیگری زمانبندی daily runner میباشد که کار آن اطمینان از کار کردن وظیفه شما در ساعات مشخص روزانه میباشد.

Share across account

معمولا یک وظیفه، برای استفاده در یک اکانت، برای پردازش در دفعات مشخص ساخته می‌شود. به هر حال با انتخاب گروهی اکانت ها و فعال کردن این گزینه شما میتوانید اکانت هایی را داشته باشید که یک وظیفه را برای پردازش با هم انجام میدهند.

برای مثال شما می خواهید ۱۰۰ مورد وظیفه را انجام دهید و 10 اکانت را انتخاب میکنید و سپس گزینه اشتراک بین اکانت ها را فعال می‌کنید به این ترتیب هر اکانت 10 وظیفه را انجام میدهد. اگر شما فعال کردن این گزینه را فراموش کنید هر اکانت تمامی وظایفی که موجود است را انجام میدهد.

Unique items per account

این گزینه برای اطمینان یافتن از تکرار نشدن یک وظیفه وجود دارد. بنابرین اگر شما وظیفه فالو کردن را اجرا کنید، اکانتی را که یکبار فالو کرده اید را دیگر دوباره فالو نخواهید کرد حتی اگر شما آن اکانت را آنفالو کرده باشید.

همچنین این گزینه برای Share across account هم کاربرد دارد. زیرا از به وجود آمدن تکرار در بین اکانت هایی که یک وظیفه را انجام میدهند جلوگیری میکند.

آموزش کامنت گذاری خودکار در ربات instadubReviewed by پشتیبان سایت on May 15Rating: 3.5

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر