موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه از ورود ربات به گروه جلوگیری کنیم

چگونه از ورود ربات به گروه جلوگیری کنیم

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 27 خرداد 1400 ساعت 21:12

آموزش امنیت اینستاگرام

به دلیل افزایش بازدید چشمی این گونه پست هاست. بعضی از افراد با دریافت مبلغی از صاحبان کسب و کار به آن ها با این روش وعده ی افزایش بازدید از تلگرام می دهند. این افراد بیشتر وظیفه ی تولید تبلیغات ربات های غیر اخلاقی و تصاویر ناهنجار و مستهجن را به عهده دارند و آن را وارد گروه های عمومی و سوپر گروه ها می کنند و بعد بات عکس های غیر اخلاقی را به همراه لینک در گروه ها ارسال می کنند. قابل توجه است که کاربران تلگرامی این را بدانند هدف، پخش فیلم های مستهجن نیست بلکه با وعده ی دروغین کاربران را به سمت نصب برنامه های مخرب و خطرناک تشویق می کنند.

در صورتی که عضو گروهی می باشید که این بات ها در آن وجود دارد به هیچ عنوان بر روی لینک آن نزنید تا با این کار در افزایش عضو و تبلیغ این پیام ها کمکی نکرده باشید تا این افراد نتوانند به اهداف سوء استفاده گرانه خود برسند. و همچنین بر روی پیام ضربه زده و گزینه ی Report  را بزنید و بعد از آن Spam را زده تا توسط شرکت تلگرام چک و بررسی گردد.

جلوگیری از ورود ربات به گروه

اگر ادمین و مدیر یک سوپر گروه هستید مشاهده می کنید که اسپمرها، بات هایی را به گروهتان وارد و اد می کنند که بسیار آزار دهنده و تبلیغاتی هستند. برای جلوگیری از ورود آنها نیاز به ربات ضد اسپم دارید که هزینه ی آن به صورت ماهیانه پرداخت می گردد و اینگونه گروه شما امن و ایمن می شود.

اگر تمایل به پرداخت چنین هزینه ای را ندارید باید به دنبال مسیری باشید که خودتان کاری کنید که از شر این بات ها راحت شوید. کاری را به شما می گوییم بسیار کاربردی و هیچ خطری برای گروه شما ندارد. باید 20 بات ساخته و آن را در سوپر گروه خود اد کنید لازم نیست که ربات ها حتما فعال و یا مدیر گروه باشند فقط وقتی عضو گروه شما باشند مشکل شما را برطرف می کند.

برای مشاهده مراحل آموزش ساخت ربات تلگرام اینجا کلیک کنید.

برای جلوگیری از اد شدن ربات‌های مزاحم اول وارد ربات Botfather شوید و سپس /new bot را بزنید. حالا یک اسم و سپس یک آیدی برای آن وارد کنید . 20 بات برای خود ساخته و همگی را وارد گروه خود کنید.

placeholder.svg

برای اد کردن بات ها کافیست به گروه خود بروید و روی مداد بزنید و در قسمت بالا روی add Member بزنید و برای اد کردن هرکدام از بات ها، آیدی آنها را جستجو کنید و بعد به گروه خود اضافه کنید.

placeholder.svg

بدلیل محدودیت افزودن ربات به گروه‌های تلگرامی با انجام این‌ کار، دیگر ربات جدید نمی تواند وارد گروه شما شود و ربات های مزاحم را نمی بینید. همچنین باعث افزایش تعداد افراد گروه خود می شوید و این بات ها مزاحمتی برای شما ندارند زیرا فعالیتی ندارند و با این کار امنیت گروه خود را بالا ببرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر