موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود از فیس بوک بدون نرم افزار

دانلود از فیس بوک بدون نرم افزار

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 18 اردیبهشت 1398 ساعت 21:39

مشکل دانلود ویدیو دارم

آموزش امنیت اینستاگرام

اگر ویدیوهایی که به درستی خریداری کرده اید و مشکلی در پرداخت آنها وجود نداشته و در قسمت سوابق مالی شما ثبت شده است اما مشکل دانلود دارید موارد زیر را بررسی کنید

در صورت استفاده از IDM و مرورگر Firefox و به دلیل به روز رسانی های مکرر مرورگر Firefox حتماً نرم افزار IDM خود را به روزرسانی کنید تا مشکل دانلود 3 دقیقه ای ویدیوها حل شود. همچنین می توانید برای دانلود از مرورگر Chrome استفاده کنید.

  • اگر ویدیو بصورت آنلاین کامل اجرا می شود قطعا مشکل از سمت سیستم شما است و وب سایت مشکلی ندارد ، این مشکل معمولا به دلیل به روز نبودن نرم افزار IDM شما است که با مرورگر شما هماهنگ نیست بنابراین در ابتدا آخرین نسخه IDM را به همراه پلاگین همگام سازی با مرورگر دانلود و نصب کنید.
  • در قسمت login نرم افزار IDM نام کاربری و رمز عبور وب سایت توسینسویی که با آن خریداری را انجام داده اید را وارد کنید ، شما می توانید از طریق منوی Downloads به قسمت Options و به قسمت Site Logins وارد شوید و در این قسمت دکمه New را زده و نام کاربری و رمز عبور خود را به همراه پروتکل https برای وب سایت توسینسو در نرم افزار وارد کنید.
  • برخی اوقات ممکن است مشکل از Cache سیستم شما باشد ، شما می توانید ابتدا مرورگر خود را ببندید و مجددا لاگین کنید یا اینکه از نرم افزار رایگان Ccleaner برای پاکسازی سیستم استفاده کنید و مجددا تلاش کنید برای دانلود ویدیو ها .
  • در زمان لاگین به وب سایت ترجیحا دکمه Remember Password یا مرا به خاطر بسپار را در مرورگر وارد کنید تا در زمان دانلود به مشکل دسترسی بر نخورید.
  • اگر با همه این موارد گفته شده مشکل رفع نشد بر روی گزینه دانلود ویدیو راست کلیک کرده و گزینه Save Link As را بزنید تا ویدیوی کامل برای شما دانلود شود.

نیاز به ارائه فاکتور دارم

با توجه به اینکه مجموعه توسینسو یک مجموعه شخصی و غیر حقوقی است امکان صدور فاکتور برای دوره های آموزشی وجود ندارد ، در عین حال رسید دوره هایی که بصورت کامل خریداری شده است در قسمت سوابق مالی و همچنین منوی کاربری شما وجود دارد.

شارژ هدیه را دریافت نکرده ام

شارژ هدیه بصورت خودکار در صورتیکه مبلغ پرداختی شما بیشتر از 100 هزار تومان باشد اعمال خواهد شد که می تواند خرید یک دوره به صورت یکجا یا شارژ حساب کاربری باشد. شارژ به پرداخت های تکی ویدیو ها تعلق نمی گیرد.

لینک دانلود برایم ایمیل نشده است

لینک دانلود ویدیوها در حال حاضر برای شما ایمیل نمی شود بلکه با انجام پرداخت شما قادر به دانلود ویدیوها بصورت تکی خواهید بود ، به زودی امکان ایمیل شدن لینک دانلود ویدیوها به وب سایت اضافه خواهد شد.

آیا پکیج آموزشی فیزیکی و حضوری هم دارید

وب سایت توسینسو صرفا ویدیوهای آموزشی را بصورت آنلاین و قابل دانلود ارائه می کند و هرگونه حالت فیزیکی و حضوری را در حال حاضر پشتیبانی نمی کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر