موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

پروکسی برای اینستاگرام

پروکسی برای اینستاگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 01 فروردین 1401 ساعت 11:39

با همه گیر شدن اینستاگرام در میان مردم جهان و محبوبیت بالای این شبکه اجتماعی، باعث شد تا افراد زیادی برای کار های تجاری به اینستاگرام روی بیارن و در این میان فروش فالوور فیک و ویو برای ویدیو های اینستاگرامی رونق گرفت اما بعد از مدتی با تغیر الگوریتم های اینستاگرام و باهوش تر شدن هوش مصنوعی اینستاگرام این پیج ها بازید های خودشون رو از دست دادن وحالت راکت به خودشون گرفتن.

آموزش امنیت اینستاگرام

در این برهه زمانی ربات های اینستاگرامی متولد شدن، ربات اینستاگرام میتونست شب و روز به فعالیت بپردازه و برای شما لایک، کامنت بذاره یا افراد رو فالو یا انفالو بزنه. بعد از مدتی اینستاگرام شروع به گیر دادن به ربات های اینستاگرامی کرد و ای پی (ip) این ربات ها رو بلاک می کرد و عملا ربات از کار می فتاد.

hichjodbwqgw.jpegربات اینستاگرام

و در اینجا بود که سازندگان به فکر استفاده از پراکسی برای ربات اینستاگرام افتادن. اگر شما هم با مشکل پراکسی برای ربات اینساگرام دست و پنجه نرم می کنید تا انتهای این مقاله با سلطان دیجیتالی قدم بزنید.

اما چرا باید برای ربات اینستاگرام پراکسی تهیه کنید؟، سلطان این مسئله رو بررسی کرده و می خواد به سوالات شما پاسخ اساسی بده.


بعد از مدتی از شروع به کار ربات اینستاگرام، اینستاگرام ای پی ربات شما رو تشخیص خواهد داد و اون رو بلاک خواهد کرد در این صورت ربات شما از کار میفته و مسئله بعدی که نیاز شما رو به پراکسی افزایش خواهد داد اضافه کردن اکانت های اینتساگرامی به ربات هست.

oecn2kextifg.pngپراکسی ربات اینستاگرام

معمولا بعد از اضافه کردن چند اکانت به ربات اینستاگرام، گیر بازار ینستاگرام شروع میشه و با خطاهای غجیبی غریبی رو به رو میشین و نمی تونین اکانت جدید اضافه کنید در اینجاست که پراکسی وارد بازی میشه و با اضافه کردن پراکسی به ربات مشکلات و گیر دادن های اینستاگرام تموم میشه.

پیج های زیادی بون با فالوور های بالا مثل 100k به بالا که به خاظر استفاده از ربات اینتساگرام به اصطلاح (disable) یا غیر فعال شدن و دیگه این پیج ها برنگشتن و اون همه هطینه و زحمت به باد فنا رفت. مشکل این پیج ها فقط استفاده نکردن از پراکسی ربات اینستاگرام بود، اگر کمی هزینه می کردن دیگه با داغ غیر فعال شدن پیج اینستاگرام رو به رو نمی شدن.


پراکسی همون فیلتر شکن خودمونه شاید بپرسید کار پراکسی چیه؟ پراکسی ای پی شما رو مثل فیلتر شکن عوض می کنه صد البته با قابلیت های فیلتر شکن. پراکسی ها انواع مختلفی دارن مثل "socks4, socks5, http , https" که ما برای ربات اینستاگرام از نوع https با پورت 80 استفاده می کنیم.

riyx2ny96ejl.jpegپراکسی ربات اینستاگرام

پراکسی باید دارای سرور های قوی و بدون قطعی و ای پی اختصاصی باشن در غیر اینصورت در کار ربات اینستاگرام شما اختلال ایجاد می کنن و به این قضیه به این معنی هستش که شما نمی تونی از هر جایی پراکسی با کیفیت برای ربات اینستاگرام تهیه کنید. این قضیه برای خود من هم اتفاق افتاد و با عث ضرر مالی بسیاری برای من شد، انگار تهیه یه پراکسی خوب قاچاق شده بود در یک ماه حدود 10 پراکسی مختلف رو امتحان کردم که هیچ کدوم اتصال پایداری رو ارائه نمیدادن و ای پی های اختصاصی ارائه نمی دادن هر چند که موقع خرید به من می گفتن ای پی شما اختصاصی هست ولی بعد از خرید متوجه می شدین ربات های دیگه ای هم از این ای پی استفاده کردن و باعث بلاک شدن ، بن یا حتی غیر فعال شدن پیج می شد.و این اتفاقات باعث ضرر دومیلیونی سلطان در یک ماه شدن.


برای تهیه پراکسی برای ربات اینستاگرام هیچ گزینه ای نداریم جز استفاده از شرکت های خارجی که پراکسی های اختصاصی با پایداری بالا ارائه میدن نیست. هیچ گزینه داخلی خوبی رو من برای این کار پیدا نکردم.

vdnjscuw9mrn.jpegپراکسی ربات اینستاگرام

قاعدتا پراکسی های اختصاصی با پایداری بالا هزینه بالاتری رو هم می طلبن اما از بابت پیج اینستاگرامی خودتون خیالتون راحت خواهد شد که اتفاقی ناگواری برای منبع درامد شما نخواهد افتاد.

اگر مایل به تهیه پراکسی هستن می تونین در اینستاگرام سلطان پراکسی خودتون رو سفارش بدین , و یا با شما تلفن من تماس بگیرید.

09368231407

تمامی پروکسی ها بدون محدودیت حجمی هستند. نگران مصرف ترافیک خود نباشید.

پراکسی اشتراکی (max user shared 3) تعداد 10 عدد ماهیانه 15 دلار

  • مکان پراکسی اروپا و امریکا

پراکسی اختصاصی (only you) تعداد 5 عدد ماهیانه 15 دلار => مناسب برای شبکه های اجتماعی و ربات های افزایش فالوور

  • مکان پراکسی اروپا و امریکا

شما هم از پراکسی برای ربات اینستاگرام خودتون استفاده می کنید؟ نظرات و تجربییات خودتون رو با ما از طریق بخش دیدگاه این پست در میان بگذارید.

اگر علاقه مند به مطالب سلطان هستید میتونید مطالب من رو در صفحه ویرگولی من دنبال کنید.

اینستاگرام سلطان حاوی انبوهی از ویدیو های اموزشی اینستاگرام (کسب درامد و افزایش فالوور) می باشد و اگر شما فردی مشتاق یادگیری هستید می توانید صفحه من رو در اینستاگرام دنبال کنید.

و در اینستاگرام اپ بازار میتونید از جدیدترین اپ ها و بازی های کاربردی جدید (اندروید و اپل) با خبر بشید.

با احترامات فراوان سلطان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر