موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود برنامه ضد بلاک شدن

دانلود برنامه ضد بلاک شدن

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 06 فروردین 1401 ساعت 13:58

اگر دوست‌تان شما را در واتساپ بلاک کرده است، احتمالا به دنبال راه‌هایی برای دور زدن بلاک در واتس اپ هستید. در این مطلب به علائم بلاک شدن در واتس اپ اشاره کرده و نحوه دور زدن آن را توضیح می‌دهیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

ضد بلاک واتس اپ موردی است که افراد بلاک شده به دنبال آن هستند. وقتی بلاک می‌شوید، نمی‌توانید هرگونه پیامی را به شخص بلاک کننده ارسال کرده و از وضعیت و زمان‌های آنلاین شدن او باخبر شوید. اما راه‌هایی برای دور زدن بلاک در واتس اپ وجود دارد که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید دوباره با شخص بلاک کننده ارتباط برقرار کرده و از او بخواهید شما را از بلاک درآورد. در ادامه این مطلب به نحوه بلاک یا آنبلاک کرده و سپس علائم بلاک شدن در واتس اپ پرداخته و در نهایت روش‌های ضد بلاک واتس اپ را با هم مرور می‌کنیم.

spacer.png

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • چگونه شخصی را در واتساپ بلاک یا آنبلاک کنیم
  • علائم بلاک شدن در واتس اپ
  • چگونه از بلاک واتس اپ خارج شویم
    • دور زدن بلاک واتساپ با حذف اکانت
    • دور زدن بلاک در واتس اپ با شماره ای دیگر
    • دور زدن بلاک واتس اپ از طریق گروه

چگونه شخصی را در واتساپ بلاک یا آنبلاک کنیم


اگر شخصی مزاحم شما شده و می‌خواهید او را بلاک کنید، مسیر Settings > Account > Privacy > Blocked contacts را طی کنید.

spacer.png

در این بخشی باید روی علامت آدمک زده و مخاطبی که می‌خواهید او را بلاک کنید را اضافه کنید. یک راه دیگر هم آن است که در صفحه چت با آن مخاطب، روی سه نقطه و More زده و سپس گزینه Block را زده و دوباره BLOCK را (با حروف بزرگ) بزنید.

spacer.png

برای آنبلاک کردن مخاطب هم کافی است دوباره به مسیر Settings > Account > Privacy > Blocked contacts رفته و روی کاربری که می‌خواهید آنبلاک کنید زده و نگه دارید و گزینه Unblock را انتخاب کنید.

spacer.png


علائم بلاک شدن در واتس اپ


قبل از اینکه به دنبال واتساپ ضد بلاک یا دور زدن بلاک باشید، بهتر است ابتدا از اینکه بلاک شده‌اید، مطمئن شوید. در زیر می‌توانید علائم بلاک شدن در واتس اپ را ببینید.

  • دیگر نمی‌توانید آخرین زمان آنلاین بودن مخاطب بلاک کننده یا وضعیت کنونی آنلاین بودن را ببینید.
  • نمی‌توانید عکس پروفایل کاربر را مشاهده می‌کنید.
  • نمی‌توانید استاتوس او را ببینید.
  • هر پیامی که به مخاطب ارسال می‌کنید، همیشه یک علامت تیک (ارسال پیام) را نشان می‌دهد و هیچ وقت تیک دوم (رسیدن پیام) را نشان نمی‌دهد.
  • وقتی از طریق واتساپ با او تماس می‌گیرید، نمی‌توانید ارتباط برقرار کنید.

spacer.png

حال که مطمئن شدید دوستتان شما را بلاک کرده است، بیایید ببینیم روش های دور زدن بلاک در واتس اپ کدامند و آیا چیزی به نام واتساپ ضد بلاک وجود دارد یا خیر.


چگونه از بلاک واتس اپ خارج شویم


قبل از هر چیزی باید گفت که فعلا اپلیکیشنی که بتواند شما را از بلاک واتساپ خارج کند به وجود نیامده است و در واقع چیزی به نام واتساپ ضد بلاک وجود ندارد. در این بخش روش‌های مختلفی معرفی می‌شوند که برخی از آن‌ها ممکن است بسته به نسخه واتساپ شما کار نکند.

دور زدن بلاک واتساپ با حذف اکانت

یکی از روش‌های خارج شدن از بلاک واتساپ، حذف اکانت و نصب دوباره آن است که البته به نظر می‌رسد در نسخه‌های جدید، این روش ضد بلاک واتساپ کار نمی‌کند. همچنین در این روش تمام اطلاعات شما پاک می‌شود؛ به همین دلیل استفاده از آن به هیج وجه پیشنهاد نمی‌شود. برای حذف اکانت به مسیر Settings > Account > Delete my account بروید و پس از وارد کردن شماره، روی Delete My Account بزنید. پس از این کار دوباره واتساپ را نصب کنید. همانطور که گفتیم این روش به احتمال زیاد کار نکند و هنوز هم از طرف مخاطب مورد نظر بلاک شده باشید، به همین دلیل استفاده از آن پیشنهاد نمی‌شود.

spacer.png

دور زدن بلاک در واتس اپ با شماره ای دیگر

اگر گوشی شما دارای دو سیم کارت است، می‌توانید با استفاده از روشی که در ادامه بیان می‌کنیم، به صورت همزمان از دو شماره در یک گوشی برای واتساپ استفاده کنید. اگر یک سیم کارت دیگر ندارید هم احتمالا بتوانید با استفاده از واتساپ بدون شماره، این کار را انجام دهید. برای انجام این کار به برنامه‌ای با نام Parallel Space نیاز داریم. برنامه را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید. پس از اجرای آن، روی دکمه + ضربه زده و با انتخاب واتساپ، Add to Parallel Space را انتخاب کنید.

spacer.png

بعد از این کار می‌توانید واتساپ را از محیط نرم افزار اجرا کرده و با شماره موبایل جدید خود ثبت نام کنید. بعد از این کار نوعی ضد بلاک واتساپ را در اختیار دارید و می‌توانید با شخص مورد نظر خود صحبت کنید.

spacer.png

دور زدن بلاک در واتس اپ از طریق گروه

گروه‌ها یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های هر شبکه اجتماعی است اما یک کاربرد مخفی هم دارند. در واتساپ می‌توانید از طریق گروه با کسی که شما را بلاک کرده صحبت کنید که یکی از روش‌هایی است که قطعا عمل می‌کند، اما باید برای اجرای آن از یک دوست کمک بگیرید تا هم شما و شخصی که شما را بلاک کرده است را وارد یک گروه مشترک کند. پس از این کار از او بخواهید تا گروه را ترک کند تا به راحتی بتوانید با مخاطب مورد نظر خود چت کنید. البته توجه داشته باشید که هنوز هم در این روش نمی‌تونید عکس پروفایل مخاطب، استاتوس و آخرین زمان آنلاین شد او را ببینید، اما نکته مهم این است که می‌توانید با او چت کنید.

امیدواریم این روش های ضد بلاک واتس اپ بتوانند به شما در دور زدن این اپلیکیشن کمک کنند. اگر روش دیگری برای دور زدن بلاک واتس اپ بلد هستید لطفا آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر