موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

کاهش حجم فیلم به صورت آنلاین

کاهش حجم فیلم به صورت آنلاین

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 12 فروردین 1398 ساعت 15:27

banner2019326418.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

در تعامل و کار با اینترنت ویدیوها و فایل های MP3 و PDF و تصاویر زیادی می یابیم که در واقع قصد باز کردن محتوای آنها را داریم در حالیکه حجم بالایی دارند لذا هنگام اجرا وقت زیادی را از ما خواهد گرفت و چه بسا برخی از این فایل ها محتوایی بی ارزش دارند که با حذف آنها فرق قابل ملاحظه ایی را در حجم آن مشاهده خواهیم کرد ، در هر صورت در این بخش قصد دارم سایت و ابزارهایی را معرفی کنم که از طریق آنها می توانید حجم فایل های خود را کاهش دهید.

a739.pngکاهش حجم فایل عکس و فیلم و PDF و MP3 با سایت های آنلاین

Compressifyکاهش حجم فایل ویدیو تا 60%

گاهی برای دیدن یک ویدیو در شبکه های اجتماعی و یا سایت ها خیلی زیاد منتظر می مانید که این به حجم آن ویدیو مربوط می شود بنابراین اگر حجم آن کم شود سرعت لود بیشتر خواهد شد لذا با این سایت شما می توانید ویدیوهای بیش از ۸ مگابایت را تبدیل کنید و به فرمت Google WebM تغییر دهید فرمتی که برای ویدیوها در اینترنت طراحی شده است.

CompressNowمدیریت حجم عکس

وقتی با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی عکس می گیرید معمولا حجم مگابایت اشغال شده تصویر را نمی دانید و زمانی که با دیگران می خواهید به اشتراک بگذارید احساس خواهید کرد که حجم عکس زیاد است ، خوب ابزار CompressNow تصاویر و عکس های با فرمت JPEG, PNG, GIF را فشرده می کند و به شما اجازه می دهد تا در سایز آنها مدیریت داشته باشید. از ویژگی های این ابزار این است که امکان فشرده سازی چندین عکس را همزمان به شما می دهد فقط باید عکس را بکشید و یا آپلود کنید سپس درصد کاهش حجم را مشخص کرده به همین سادگی…

SmallPDFفشرده سازی فایل های PDF حتی از سرویس های ذخیره سازی ابری

فایل های PDF تقریبا از فایل هایی هستند که امنیت بیشتری برای اشتراک گذاری از طریق اینترنت را دارند و می توان رمزگذاری کرد و یا قفل نمود کما اینکه می توان محتوای آن را تغییر داد اگر که دسترسی داده شده باشد لذا خیلی وقتها فایل های متنی و اسناد به فایل های PDF منتهی می شوند و روی هم رفته فایل های PDF حجیم خواهند شد.

لذا ابزار SmallPDF یکی از بهترین ابزارهای کاهش و فشرده سازی این نوع فایل ها می باشد تا ۱۴۴ dpi یعنی ۱۴۴ نقطه در هر اینچ. شما می توانید حجم فایل های موجود در فضای ذخیره سازی ابری مثل Google Drive و Dropbox را بدون نیاز به دانلود فایل ها و آپلود با این ابزار کاهش دهید.

MP3 Smaller کاهش حجم MP3 با سرعت

MP3 فرمتی است که غالبا برای فایل های آهنگ و صوتی این روزها هنوز هم زیاد استفاده می شود ، پس اگر می خواهید یک فایل ۵۰ مگابایتی را از طریق این ابزار کاهش دهید پس آپلود کرده و سپس از بین گزینه های موجود و مناسب یکی را انتخاب کنید با دانستن این مطلب که ، Biterate را کاهش می دهد که در حقیقت معمولا تا حدودی موجب کاهش کیفیت نمایش فایل خواهد شد که این برای افرادی که توجه خاصی به کیفیت نمایش دارند مهم خواهد بود گرچه نسبت به کسانی که فقط می خواهند بشنوند اهمیتی نخواهد داشت. معمولا برای سطح biterate مناسب با کاهش حجم Biterate 128 kbs می باشد چون غالبا کمتر از هر biterate برای فایل های حجیم و سنگین می باشد.

Ezyzipفشرده سازی به صورت فایل zip

فایل های زیپ راحت ترین روش برای کاهش و فشرده سازی انواع فایل ها همراه با حفظ محتوای موجود می باشد و راحت ترین روش برای فشرده سازی به این نوع ابزار Ezyzip می باشد فقط باید وارد سایت شده و فایل هایی که قصد فشرده سازی دارید را انتخاب کنید و معمولا نسبت فشرده سازی به ۱۵ تا ۳۰ درصد می رسد و همچنین می توان برای خارج کردن فایل از زیپ و فشردگی استفاده کرد.

همچنین ببینید:

آموزش خارج کردن فایل از حالت زیپ بدون بروز هیچ مشکلی

[news_box style=”2″ display=”category” title=”معرفي سايت” category=”558″ orderby=”random” show_more=”on” header_background=”#98bf4c” header_text_color=”#ffffff” hide_dots=”yes”]

banner20193201930.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر