موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

علت وارد نشدن شماره تلفن در تلگرام

علت وارد نشدن شماره تلفن در تلگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 20 آذر 1400 ساعت 17:27

امروز با یک آموزش کاربردی (رفع مشکل نمایش داده نشدن مخاطبین در تلگرام) همراه شما دوستان هستیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

با گسترش محبوبیت برنامه تلگرام و افزایش گرایش ها در حوزه شبکه های اجتماعی به سمت این برنامه گاها سوالاتی در رابطه با کارایی و کارکرد امکانات این برنامه برای کاربران پیش می آید که در این مطلب سعی داریم با آموزش رفع یکی از مشکلاتی که زیاد برای کاربران این برنامه محبوب پیش می آید همراه شما باشیم.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که شماره ای را در گوشی خود به عنوان یک مخاطب ذخیره کنید ولی در لیست مخاطبین تلگرام شما این مخاطب نمایش داده نشود (عدم نمایش مخاطبین در تلگرام). خب بعد از اینکه مطمئن شدید مخاطبتان با همین شماره در تلگرام لاگین کرده برنامه تلگرام را باز کرده و به روش زیر عمل کنید.

۱- وارد تنظیمات (Setting) برنامه شوید.

۲- پایین قسمت تنظیمات آخرین گزینه که به صورت کمرنگ نوشته شده را انتخاب و انگشت خود را روی آن نگه دارید تا شکلکی که در تصویر مشخص شده برایتان نمایش داده شود.

عدم نمایش مخاطبین در تلگرام

۳- دوباره گزینه آخر را نگه دارید تا پنجره Debug Menu نمایش داده شود.

۴- گزینه Reload Contacts را انتخاب کنید.

عدم نمایش مخاطبین در تلگرام

۵- بعد از این، کلیه مخاطبان تلگرام شما بروزرسانی شده و مشکل برطرف خواهد شد. البته توجه داشته باشید که اگر از موبوگرام استفاده میکنید قسمت بروز رسانی خودکار مخاطبین را از قسمت تنظیمات موبو فعال کنید.

عدم نمایش مخاطبین در تلگرام

البته لازم است در پایان این نکته را یادآوری کنم که با توجه به اینکه نسخه های غیر رسمی زیادی از برنامه تلگرام منتشر شده است (مثل تلگرام فارسی، موبوگرام و…) این امکان وجود دارد که گاهی اوقات برخی از امکانات تلگرام در نسخه های غیررسمی این برنامه به درستی کار نکند که برای رهایی از این مشکل بایستی از نسخه رسمی این برنامه استفاده نمایید.

امیدوارم این آموزش برای شما دوستان مفید بوده باشد.


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر