موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود برنامه هک پسورد اینستاگرام

دانلود برنامه هک پسورد اینستاگرام

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 03 فروردین 1401 ساعت 12:11

دانلود برنامه هک پسورد اینستاگرام برای اندروید را از سایت نکس 98 دریافت کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام

برنامه اینستابووم برای اندروید(هک اینستاگرام)

مرورگر شما از این ویدیو پشتیبانی نمیکنید.

چگونه رمز عبور اینستاگرام را به صورت آنلاین هک کنیم ؟ - لرن پارسی

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است نحوه هک کردن رمز عبور اینستاگرام به صورت آنلاین را در نظر بگیرید. اگر از والدین هستید ، منطقی است که می خواهید رمزعبور اینستاگرام را به صورت آنلاین هک کرده و بدانید که فرزندانتان چه فعالیتی در این شبکه اجتماعی محبوب دارند. این روزها اشکال مختلف خطرات مجازی در اینترنت وجود دارد و اینستاگرام که یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است ، در مرکز آن قرار دارد. با این حال ، به هر دلیلی که داشته باشید برای هک کردن اکانت های اینستاگرامی نمی توانید بصورت ساده این کار را انجام دهید ، ولی با این وجود افراد زیادی از کاربران این شبکه مجازی ، به این اتفاق دچار شده اند و اکانت خود را از دست داده اند. در این مقاله با نحوه سودجویی برخی افراد برای هک کردن رمز عبور اینستاگرام به صورت آنلاین و نحوه هک کردن اکانت اینستاگرام توسط هکرها به شما نشان داده می شود.

اگر می خواهید با نحوه هک کردن رمز عبور اینستاگرام توسط هکرها آشنا شوید و همچنین روش های سودجویانه برخی از افراد آشنا شوید و در پایان هم امنیت اکانت اینستاگرام خود را بالا ببرید ، این مقاله را مطالعه نمایید.

سودجویی افراد با وعده هک کردن رمز عبور اینستاگرام به صورت آنلاین

تعدادی وب سایت وجود دارد که ادعا می کنند می توانند به شما در هک کردن رمز عبور اینستاگرام به صورت آنلاین کمک کنند. اما وقتی همه آنها را مشاهده می نمایید ، متوجه می شوید که این امر نمی تواند  مشروعیت داشته باشد. زیرا وقتی می خواهید کل مراحل را طی کنید متوجه می شوید که می خواهید چیزی را دانلود کنید و این سوال را مطرح می کنید که آیا این فقط فعالیت تبلیغاتی بوده است ، یا در اصطلاح سرکار بوده اید. حتی برخی از افراد سودجو عنوان می نمایند که با قیمت مناسبی نرم افزار هک کردن رمز عبور اینستاگرام یا ربات پسورد یاب اینستاگرام را دارند و بدین شکل از افراد ساده سو استفاده می نمایند. البته تا حدود زیادی پلیس فتا این فعالیت های کلاه بردارانه را پیگیری کرده و صفحات آن ها را می بندد ، ولی باز هم هستند افراد و صفحاتی که در فضای مجازی ادعا می نمایند ، می توانند نرم افزار هک اینستاگرام را در اختیار شما قرار دهند.

با این حال ، پس از کمی تحقیق ما به وب سایتی رسیدیم که کمی جالب می  باشد و به گفته خود می تواند به شما در هک کردن رمز عبور اینستاگرام به صورت آنلاین کمک کند که نام آن InstaHack است . البته این وب سایت بیشتر جنبه تحقیقاتی دارد و برای جذب کاربر و بالا بردن آمار خود ، این سایت دروغین را ایجاد کرده است و نمی تواند اکانت اینستاگرام شخصی را هک کند. ما این وب سایت را به عنوان نمونه وب سایت های کلاه بردار و سرکاری ذکر کرده ایم و این وب سایت هیچ کاربردی در هک اکانت های اینستاگرام ندارد.

1. به instahack.me/online بروید .

2. بر روی دکمه “Start Hacking!” کلیک کنید.

3. در پاپ آپ که ظاهر می شود ، نام کاربری Instagram را که می خواهید در آن هک کنید ، در این قسمت وارد کنید.

4. سپس بر روی دکمه Hack در پایین پاپ آپ کلیک کنید. با انجام این کار ، ابتدا نام حسابی که وارد شده است تأیید می کند. سپس فرایند واگذاری رمز عبور آغاز می شود.

5- این روند شامل چندین مرحله است. این برنامه ابتدا ارتباط مستقیمی با سرورهای اینستاگرام برقرار می کند. در مرحله بعد ، رمزعبور نام حساب را از اینستاگرام پایگاه داده استخراج می کند ، آن را رمزگشایی می کند ، همه ردپاها را حذف می کند و سپس رمزعبور را واکشی می کند. کل پیشرفت روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

6. در پایان مراحل ، اینستا هک گزارش می دهد که حساب هک شده است. برای به دست آوردن رمز عبور ، روی دکمه “Continue” در پایین کادر پاپ آپ کلیک کنید.

7. به دنبال آن می توانید رمز فرد هدف را به سادگی دانلود کنید! شما با موفقیت گذرواژه اینستاگرام را هک کرده اید!

تمام ادعاهای سایت بالا دروغ می باشد ، و در تست هایی که ما انجام داده ایم ، نتیجه با خطا روبرو شده است ، پس سعی نکنید با استفاده از این روش ها و روش های موجود دیگر در اینترنت ، وقت خود را تلف کنید. هک کردن شبکه اجتماعی بزرگ مثل اینستاگرام ، به این سادگی ها نمی باشد و این سایت ها تنها برای اهداف تبلیغاتی و جاسوسی از شما این کارها را انجام می دهند.

هک رمز عبور اینستاگرام توسط تلفن همراه

خوب بسیاری از افرادی که در این شبکه اجتماعی هک شده اند ، راه نفوذی را از نداشتن اطلاعات درست برای هکرها در گوشی خود باز کرده اند ، وقتی یک هکر بتواند با استفاده از یک نرم افزار جاسوسی ، به گوشی شما وارد شود ، بدون شک می تواند به تمام اطلاعات شما دسترسی پیدا کند و حساب های اجتماعی شما را هک کند. هکرها یا حتی یک فرد آماتور و بدون دانش Hacking با استفاده از یک برنامه جاسوسی حرفه ای برای اندروید و آیفون می توانند ، اکانت های اینستاگرام ، تلگرام یا واتساپ و یا پیامک های شما یا فایل های شخصی شما را هک کنند.

ویژگی های نرم افزارهای جاسوسی تلفن همراه مانند mSpy

پس برای ایمن ماندن از شر نرم افزارهای جاسوسی تلفن همراه توصیه می کنیم از منابع ناشناس مثل تلگرام یا سایت های شخص ثالث به هیچ وجه برنامه نصب نکنید و اگر قصد نصب برنامه ای را دارید سعی کنید از فروشگاه گوگل پلی برای اندروید و یا اپ استوری ios برنامه و بازی خود را نصب کنید ، همچنین به هیچ عنوان برنامه هایی که عنوان می نمایند می توانند حساب های اینستاگرام را هک کنند را بر روی گوشی خود نصب نکنید ، چراکه این برنامه ها ، ممکن است فایل مخرب و کیلاگر باشند و اطلاعات شما را برای یک فرد ارسال نمایند.

همچنین از سپردن گوشی خود به دست افراد غریبه یا حتی نزدیک ، خودداری کنید ، چراکه ممکن است آن ها برنامه های جاسوسی را پنهان از دید شما بر روی گوشی شما نصب کرده و تمام اطلاعات شما را ردیابی نمایند.

متاسفانه گزارش های مختلفی از هک شدن افراد در اینستاگرام می شنویم ، اگر مراقب نباشید و راه را برای نفوذ هکرها با گوشی خود باز کنید ، بدون شک به راحتی آب خوردن هک خواهید شد. ولی سیاست شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام طوری می باشد که راهکارهایی برای بازیابی حساب هک شده و جلوگیری از هک شدن پیش پای شما می گذارند. ما در یک مقاله دیگر به این موضوع اشاره کرده ایم که می توانید در لینک زیر آن را بخوانید.

بنابراین ما در این مقاله با روش های سرکاری و البته شیوه های هک رمز عبور اینستاگرام آشنا شدیم ، آگاهی از این روش ها برای جلوگیری از هک شدن در این شبکه مجازی بسیار مهم می باشد و یک ضرورت برای هر فردی می باشد که به امنیت دیجیتال خود اهمیت می دهد. همچنین بدنبال هک شخص نباشید ، چراکه شما نمی خواهید اعتماد کسی را بشکنید و حریم خصوصی آنها را نقض کنید ، این اتفاق بسیار غیر اخلاقی است. در صورت استفاده از روشهای هک با قوانین دولتی مختلفی در هر کشور روبرو خواهید شد ، و سعی کنید از هرگونه عواقب قانونی جلوگیری کنید.

امیدوارم این مقاله کمک کند ایمن بمانید ، نظرات خود را در زیر برای ما ارسال کنید.

برنامه هک اینستا اندروید رایگان

مرورگر شما از این ویدیو پشتیبانی نمیکنید.

برنامه هک اینستا اندروید

برنامه هک اینستا اندروید , هک کردن , هک اینستاگرام , دانلود برنامه هک پسورد اینستاگرام برای اندروید , دانلود برنامه هک اینستاگرام با گوشی

نحوه هک کردن گذرواژه اینستاگرام – ۶ روش کاری ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ – برنامه هک اینستاگرام

۱٫ با استفاده از ابزارهای نرم افزاری ، اکانت اینستاگرام را هک کنید

۲٫ با استفاده از روش فیشینگ

نحوه ایجاد صفحه فیشینگ اینستاگرام از ابتدا

۳٫ رمزعبور حساب اینستاگرام را با یک Keylogger هک کنید

mSpy

XNSPY

۴- با حدس زدن رمز ورود ، یک حساب کاربری هک کنید

۵- استفاده از RAT برای هک کردن پسورد اینستاگرام

برنامه هک اینستاگرام

۶٫ با باز کردن حافظه ذخیره شده ذخیره شده

برنامه هک اینستاگرام

حریم خصوصی و بحث اخلاقی

بهترین روش برای هک کردن اکانت اینستاگرام چیست؟

برنامه هک اینستاگرام

بسته بندی کردن – هرگز از حساب خود قفل نشوید

برنامه SPY24 :

در ابتدا امیدوارم که قوانین سایت spy24 را مطالعه کرده باشید.

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت spy24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

نرم افزار کنترل فرزندان spy24

جواب کاربران در نظرات پایین سایت

مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر