موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

گذاشتن ویدیو طولانی در استوری واتساپ

گذاشتن ویدیو طولانی در استوری واتساپ

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 19 مهر 1400 ساعت 00:37

واتساپ یکی از اپلیکیشن های محبوب و کاربردی جهت ارسال و دریافت پیام ، برقراری تماس های صوتی وتصویری و.. بین کاربران در سراسر جهان می باشد.یکی از علت های محبوبیت آن ، فراهم کردن ویژگی های جذاب در هر آپدیت این نرم افزار می باشد.امروز در این مقاله گروه فنی رایانه کمک قصد دارد یکی دیگر از قابلیت های جدید این برنامه قدرتمند را به شما معرفی و نحوه استفاده ازآن را به شما کاربران عزیز آموزش دهد.

آموزش امنیت اینستاگرام

با ما همراه باشید..

در آپدیت اخیر اپلیکیشن واتساپ امکان گذاشتن استاتوس (استوری) به صورت عکس، فیلم و متن اضافه شده است.در نسخه های قبلی این نرم افزار کاربرد استاتوس همانند قابلیت بیو در تلگرام بود اما با بروز رسانی این برنامه شما میتوانید از این ویژگی همانند ویژگی استوری اینستاگرام استفاده کنید.

استاتوس ها نیز در مدت زمان ۲۴ ساعت خود به خود از بین می روند و محدویت زمانی گذاشتن فیلم در آن به مدت ۲۹ ثانیه می باشد.در همین راستا شما میتوانید برای گذاشتن فیلم های طولانی مدت از نرم افزار های جانبی جهت ادیت و برش آن استفاده کنید تا بتوانید فیلم خود را به قسمت های ۲۹ ثانیه ای تقسیم کرده، سپس آنها را به ترتیب در استاسوس آپلود کنید.

چگونگی آپلود کلیپ طولانی در استاتوس واتساپ

در ابتدا شما باید با دانلود یکی از اپلیکیشن ادیت فیلم، فیلم خود را به قسمت های ۲۹ ثانیه ای تقسیم کنید.برای اینکار می توانید از نرم افزار Viva Video که یکی از بهترین نرم افزارها جهت ادیت فیلم می باشد استفاده کنید.

پس از دانلود اپلیکیشن Viva Video از گوگل استور و نصب آن بر روی دستگاه خود، کافیست آنرا اجرا کرده و گزینه Edit را انتخاب کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر