موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ربات ایرانی اینستاگرام

ربات ایرانی اینستاگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 01 اردیبهشت 1398 ساعت 00:14

آموزش امنیت اینستاگرام

ایران سوشالمیهن وردپرس۱۳۹۷-۱۱-۲۴ ۱۵:۲۷:۱۶ +۰۳:۳۰

اطلاعیه مهم؛ نکات مهمی که برای استفاده از ربات باید رعایت کرد

افزایش فالوور اینستاگرام و مدیریت راحت تر پیج

با ربات هوشمند ایران سوشال فالوورهای ایرانی بیشماری را به صورت خودکار و هدفمند از سراسر اینستاگرام جذب پیج خود کنید و با این افزایش فالوور محبوبیت و شهرت پیج را هر روز به شکل چشمگیری افزایش دهید.

lazy_placeholder.gif

ربات اینستاگرام ایران سوشال کاملا خودکار و ۲۴ ساعته به جذب فالوورهای ایرانی باکیفیت و پول ساز برای شما می پردازد. کافی است یکبار آن را تنظیم کنید و پس از آن به تماشای عملکرد فوق العاده آن بنشینید!

ربات هوشمند اینستاگرام براساس مخاطبان هدف و تنظیماتی که برایش مشخص می کنید، کامنت می گذارد، لایک می کند، فالو و آنفالو می کند و به این ترتیب با جلب نظر افراد، ماهیانه از ۲ تا ۱۰ هزار فالوور جذب می کند!

ربات به شما گزارش کاملی از میزان جذب روزانه و ماهیانه فالوورها و میزان اثرگذاری آنها می دهد و شما همواره می توانید تنظیمات را بهینه کنید تا فالوورهای بیشتر و باکیفیت تری جذب پیج شما شوند

ارسال پست های زمان بندی شده

با ربات اینستاگرام ایران سوشال پست های خود را برنامه ریزی کنید تا به صورت خودکار در روز و ساعت مشخص شده بر روی پیج منتشر شود.

حذف خودکار کامنت های توهین آمیز

هر لحظه چک کردن کامنت ها و حذف توهین ها واقعا دشوار است. ربات هوشمند اینستاگرام برای حل این دغدغه وظیفه بررسی و حذف کامنت های توهین آمیز را برعهده می گیرد

ارسال خودکار پیام دایرکت و معرفی خدمات

ربات اینستاگرام ایران سوشال برای فالوورهای جدید جذب شده، پیام دایرکت خودکار ارسال می کند و ضمن خوش آمد گویی، کسب و کار و خدمات تان را هم معرفی می کند

امکان دریافت ۳ روز تست رایگان از پشتیبانی

استفاده به راحتی آب خوردن!

همه چیز بسیار ساده طراحی شده است تا در کوتاه ترین زمان و بدون نیاز به دانش خاصی بتوانید به نتیجه ایده آل خود برسید

بدون نیاز به نصب برنامه ای خاص

برای استفاده از ربات اینستاگرام ایران سوشال نیاز به نصب هیچ برنامه خاصی نیست و تنها کافیه روی کلید (ورود / ثبت نام) در بالای همین صفحه کلیک کنید.

برای شروع نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست!

برای شروع ۳ روز تست رایگان در نظر گرفته شده است تا شما بدون هیچ دغدغه ای از ربات هوشمند اینستاگرام استفاده کنید و تاثیر چشمگیر آن بر رشد پیج تان را مشاهده کنید.

پشتیبانی واقعی را تجربه کنید!

ایران سوشال توجه ویژه به پشتیبانی از کاربرانش دارد. تمامی سوالات و مشکلات کاربران در اسرع وقت در بخش های تیکت، پشتیبانی تلگرام و دایرکت اینستاگرام بررسی و پاسخ داده می شود

دریافت ۳ روز تست از پشتیبانی پس از ثبت نام

سه روز تست رایگان!

باور نمی کنید ؟ همین حالا ثبت نام کنید و سه روز تست رایگان از ربات اینستاگرام ایران سوشال هدیه بگیرید، در همین سه روز از کارکرد ربات و افزایش چشمگیر فالوور صفحه اینستاگرام خود شگفت زده خواهید شد!

جهت بهره مندی از تست رایگان، در سایت ثبت نام کرده و پس از ورود به پنل مدیریت ربات، پیج خود را در پنل اضافه کنید. سپس برای دریافت تست از طریق ایجاد تیکت یا تماس با پشتیبانی درخواست خود را اعلام کنید

تعرفه استفاده از ربات هوشمند اینستاگرام چطوره؟

? تست

  • ? 3 روز امکان استفاده از پنل
  • متوسط دریافت فالوور: ۱۰۰ تا ۲۵۰ نفر
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • قابلیت هدفمند سازی جذب فالوور
  • نمایش آمار زنده و پیشرفته
  • کارگاه آموزشی رایگان ربات ایران سوشال

? پایه

  • ? 30 روز امکان استفاده از پنل
  • متوسط دریافت فالوور: ۱۲۰۰ تا ۶۰۰۰ نفر
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • قابلیت هدفمند سازی جذب فالوور
  • نمایش آمار زنده و پیشرفته
  • کارگاه آموزشی رایگان ربات ایران سوشال
  • اشتراک ویژه بخش آموزشگاه

? حرفه ای

  • ? 90 روز امکان استفاده از پنل
  • متوسط دریافت فالوور: ۳۶۰۰ تا ۱۸۰۰۰ نفر
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • قابلیت هدفمند سازی جذب فالوور
  • نمایش آمار زنده و پیشرفته
  • کارگاه آموزشی رایگان ربات ایران سوشال
  • اشتراک ویژه بخش آموزشگاه
  • 10% تخفیف دوره بازاریابی در شبکه های اجتماعی

جدیدترین عناوین آموزشگاه

آموزش صفرتاصد اینستاگرام و دوره های آموزشی

سوالات متداول

چرا ایران سوشال را انتخاب کنم؟mehrdad noori۱۳۹۷-۴-۲۵ ۱۵:۵۱:۴۷ +۰۴:۳۰

lazy_placeholder.gifجواب کوتاه: تبلیغات واقعی و هدفمند برای جذب فالوورهای فعال ایرانی که برای موضوع کسب و کار شما گلچین شده اند.

جواب تفصیلی: ایران سوشال برای رشد پیج اینستاگرام شما رباتی هوشمند را طراحی کرده است که با تبلیغات هدفمند با استفاده از الگورتیم های هوش مصنوعی فالوورهای پرشماری را جذب پیج شما می کند.

تبلیغات گسترده: برخلاف سیستم های فروش فالوور که به یک باره چند ده هزار فالوور فیک به پیج شما اضافه می کنند، ربات اینستاگرام پروسه ای بزرگ تبلیغاتی را برای شما شروع می کند و روزانه به چندین هزار نفر پیج شما را معرفی می کند و از این طریق روزانه افرادی را جذب پیج شما می کند.

فالوور واقعی ایرانی: ربات اینستاگرام ایران سوشال برخلاف اکثر سیستم های موجود فالوورهای واقعی و فعال ایرانی را به صورت هدفمند جذب می کند.

فالوور هدفمند: شما دقیقا می توانید مشخص کنید که فالوورهای هدف شما چه علایقی داشته باشند (براساس پیج هایی که آنها را پسندیدن و فالو کردن)، در کجا زندگی کنند، مرد یا زن باشند و یا حتی در چه موضوعاتی پست می گذارند (براساس هشتگ هایی که استفاده کردند)

فروش بیشتر: به این ترتیب شما براساس استراتژی فروش خود دقیقا فالوورهایی را جذب می کنید که شانس فروش بیشتری به آنها خواهید داشت.

رشد کلی پیج: ربات اینستاگرام با توجه به جذب افراد واقعی علاوه بر رشد فالوور، لایک و کامنت پست های شما و ویو ویدیوهای شما را هم به شکل چشمگیری افزایش خواهد داد.

رصد راحت موفقیت: در هر لحظه می توانید با ورود به حساب کاربری خود گزارشهای زنده، جامع و دقیقی از وضعیت فعالیت ربات ایران سوشال و میزان بازدهی آن را مشاهده کنید.

ربات اینستاگرام چطوری کار می کنه؟mehrdad noori۱۳۹۷-۴-۲۵ ۱۵:۵۲:۰۷ +۰۴:۳۰

lazy_placeholder.gifجواب کوتاه: ربات هوشمند اینستاگرام به صورت خودکار و هوشمند پس از گلچین کردن مخاطبان هدف شما با فالو کردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن نظر آنها را جلب کرده تا آنها پیج شما را فالوو کنند و با ارسال خودکار دایرکت کسب و کار شما را به آنها معرفی می کند.

جواب تفصیلی: سه راه برای افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام وجود دارد. اولین راه که طی کردن آن همواره لازم است، انتشار محتوای خوب و کاربر پسند و با استفاده از هشتگ های محبوب است. اما این راه برای جذب فالوورهای جدید بسیار کند است و زمان زیادی باید صبر کرد تا افراد جدیدی پیج شما را ببینند تا از محتوای شما خوششان آمده و شما را فالو کنند. برای حل این مشکل معمولا افراد به سراغ راه دوم که تبلیغات در پیج های پرمخاطب اینستا است می روند.

این راه معمولا خوب جواب می دهد اما بسیار پرهزینه است و جذب هر فالوور جدید بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان هزینه خواهد داشت! در اینجاست که راه سوم که فالو – فالوبک است راهگشای ادمین های اینستاگرامی است. در این روش شما افرادی که به موضوع پیج شما علاقه مند هستند را پیدا کرده و فالو می کنید. این افراد وقتی مشاهده می کنند که شما آنها را فالو کردید نظرشان به پیج شما جلب شده و متقابلا شما را فالو می کنند. به این ترتیب فالوورهای شما با فالو کردن دیگران افزایش خواهد داشت.

حال ربات اینستاگرام به کمک شما می آید و عمل فالو – فالو بک را بسیار سریع و ۲۴ ساعته به جای شما انجام می دهند. این ربات با هوشمندی خاصی که دارد افرادی را فالو می کند که به موضوع پیج شما علاقه مند باشند یا در موقعیت مکانی مورد نظرتان (مثل شهر شیراز) حضور داشته باشند و یا در فعالیت های خود از هشتگ های خاصی استفاده کرده باشند. ربات اینستاگرام آنها را فالو می کند، پست های آنلاین ها را لایک می کند، برای آنها کامنت می گذارد و به این ترتیب آنها را جذب پیج تان می کند و در نهایت پس از زمانی مشخص آنها را خودکار آنفالو می کند تا آمار فالووینگ های شما افزایش پیدا نکند.

این روش زمانی که با هوشمندی بالای این ربات انجام می شود، موجب جذب سریع فالوورهای واقعی ایرانی با هزینه بسیار کم و بازدهی بسیار بالا می شود که تنها چند روز پس از استفاده از آن از نتیجه شگفت زده خواهید شد.

۳ روز تست رایگان منتظر شماست

چطور ربات هوشمند اینستاگرام رو تست کنم؟mehrdad noori۱۳۹۷-۴-۲۷ ۱۳:۵۹:۴۲ +۰۴:۳۰

lazy_placeholder.gifجواب کوتاه: پس از ثبت نام و درج اولین پیج ۳ روز شارژ رایگان برای تست بر روی اکانت شما اعمال می شود

جواب تفصیلی: برای تست و بررسی عملکرد سرویس ربات اینستاگرام امکان ۳ روز تست رایگان در نظرگرفته شده است. جهت بهره مندی از شارژ ۳ روزه رایگان در سایت ثبت نام کرده و پس از ورود به حساب کاربری، پیج اینستاگرام خود را اضافه کنید. سپس از طریق ایجاد تیکت یا تماس تلفنی با پشتیبانی درخواست تست را اعلام کنید.

امنیت پیج من به خطر نمی افتد؟mehrdad noori۱۳۹۷-۴-۲۵ ۱۵:۵۳:۱۰ +۰۴:۳۰

lazy_placeholder.gifجواب کوتاه: تمامی اطلاعات شما به کدشده و رمزنگاری شده ذخیره می شود و هر لحظه که بخواهید می توانید دسترسی ربات اینستاگرام را به پیج خود قطع کنید.

جواب تفصیلی: وب سایت ایران سوشال از پروتکل امنیتی استاندارد SSL برای رمزنگاری اطلاعات استفاده می کند. این ساختار امنیتی تبادل اطلاعات بین شما و سرورهای ما را در کانالی امن و کدگذاری شده انجام می دهد و این اطلاعات حتی برای هیچ یک از اپراتورهای ما نیز قابل ردیابی نیست. اطلاعات شما تنها زمان ورود ربات اینستاگرام به پیج اینستاگرمتان توسط خود سیستم رمزگشایی و استفاده می شود. تمام این پروسه به دور از چشم افراد و حتی هکرها انجام می شود.

شایان ذکر است، ربات اینستاگرام یک برنامه کامپیوتری است که به اطلاعات تمامی کاربران به یک چشم نگاه می کند و طبق دستورالعمل یکسان بر روی پیج اینستاگرام کاربران به انجام فعالیت های افزایش فالوور می پردازد.

دقت بفرمایید که در صورت ثبت و تایید هویت ایمیل و شماره موبایل خود در برنامه اینستاگرام هر لحظه که بخواهید می توانید پسوورد پیج خود را (حتی بدون داشتن آن) به راحتی عوض کنید. به این ترتیب دسترسی ربات اینستاگرام هم قطع خواهد شد.

هم اکنون بیش از ۲۰ هزار کاربر از این سیستم استفاده می کنند که می توانید تجربه استفاده آنها را در بخش نظرات مشتریان مطالعه بفرمایید.

به صورت ماهیانه چند فالوور جدید جذب می کند؟mehrdad noori۱۳۹۷-۴-۲۵ ۱۵:۵۱:۳۸ +۰۴:۳۰

lazy_placeholder.gifجواب کوتاه: با توجه به میزان بهینه بودن تنظیماتی که شما برای ربات اینستاگرام اعمال می کنید بین هزار تا ۱۰ هزار فالوور جذب خواهید کرد.

جواب تفصیلی: از آنجایی که ربات اینستاگرام ایران سوشال برای شما فالوورهای واقعی جذب می کند، ما با آدم ها سر و کار داریم و جلب نظر آنها به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان عدد دقیقی اعلام کرد. اما در صورتی که شما ربات اینستاگرام را براساس مخاطب هدف خود به درستی تنظیم کرده باشید و در پیج خود نیز محتوای خوبی منتشر کرده باشید، ماهیانه بین هزار تا ۱۰ هزار فالوور واقعی، ایرانی و هدفمند جذب خواهید کرد.

شایان ذکر است؛ هر چه از زمان شروع کار ربات هوشمند اینستاگرام بگذرد، با گزارش های دقیقی که از فعالیتش ربات و اثربخشی پیج های هدف به شما می دهد، می توانید تنظیمات خود را به صورت مداوم بهینه کرده و پیج های پربازده تری را به عنوان مرجع جذب فالوور مشخص کنید و جذب فالوور ماهیانه خود را افزایش دهید.

آیا فالوورهای جذب شده همگی واقعی هستند؟mehrdad noori۱۳۹۷-۴-۲۵ ۱۵:۵۳:۱۲ +۰۴:۳۰

lazy_placeholder.gifجواب کوتاه: بله ۱۰۰ درصد فالوورهای جذب شده واقعی، فعال، گلچین شده و هدفمند هستند

جواب تفصیلی: نحوه جذب فالوور توسط ربات هوشمند اینستاگرام ایران سوشال براساس تعامل دو طرفه با افراد است. این ربات ابتدا نظر فالوورها را جلب می کند و سپس فالوورها خود پیج شما را فالو می کنند. به این ترتیب تمامی افراد جذب شده همگی واقعی و ایرانی هستند.

ربات اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا فالوورهای هدف خود را براساس علاقه مندی ها (پیج هایی که فالوو کردند)، موضوع فعالیت آنها (هشتگ هایی که استفاده کردند) و موقعیت جغرافیایی آنها مشخص کنید. پس از آن ربات صرفا این افراد را جذب می کند و به این ترتیب شما فالوورهای هدفمند و گلچین شده براساس کسب و کار خود خواهید داشت که بیشترین شانس را برای فروش محصول به آنها دارید.

ثبت نام در ۳۰ ثانیه

lazy_placeholder.gif

نظرات مشتریان

از وقتی این ربات رو استفاده کردم ،مشتریان تقریبا یک و نیم برابر شده اند. با هزینه بسیار کم و منطقی درآمد میلیونی کسب کرده ام. فقط یک انتخاب صحیح می تونست این درآمد رو به وجود بیاره

برخی از مشتریان ایران سوشال

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر