موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم

چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 22 فروردین 1398 ساعت 02:41

یکی از بهترین و پر در آمد ترین مشاغل (مشاغل عروسی) ، راه اندازی و اداره یک سالن زیبایی و به اصطلاح آرایشگاه عروس است. در سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه معمولا خدماتی کامل و بدون نقص ارائه می شود و همین عامل سبب شده است تا این مراکز بیشترین مشتریان را به سوی خود جذب نمایند، یک سالن زیبایی معروف و معتبر هیچگاه در بدو راه اندازی مشهور و زبانزد نبوده است بلکه مدیران موفق این مشاغل، با صرف زمان، هزینه و تلاش های مداوم تبلیغاتی و همینطور ارائه خدماتی مطلوب و راضی کننده توانسته اند به جایگاه دلخواه شان دست یابند. همواره تعداد زیادی از سالن های زیبایی هستند که معمولا در کارشان موفق نمی شوند و یا از نبود مشتری رنج می برند به همین سبب و برای راهنمایی شما عزیزان ما در این مقاله از سایت عروسکو سعی کرده ایم تا اطلاعاتی جامع را در باب این موضوع برایتان ارائه نماییم ، نکاتی که بسیار پر اهمیت هستند اما معمولا از سوی مدیران تازه کار ، کمتر به آنها توجه می شود. 

آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه یک سالن زیبایی موفق داشته باشیم؟ زمانی که صحبت از یک سالن زیبایی موفق به میان می آید نا خود آگاه همه حواس ها معطوف به مشتریان و تکنیک های افزایش آنها جلب می شود، بی خود نیست که از قدیم گفته اند: پول ، پول می آورد! زمانی که شما بتوانید سرمایه و در آمد خود را افزایش دهید هرچه جلوتر می روید کار آسان تر و سریع تر پیش می رود ، پس با این اوصاف اگر در ابتدای راه هستید کمی صبور باشید و این اطمینان را داشته باشید که به زودی جزو افراد پولدار شهر خواهید شد! برای موفقیت در کار سالن زیبایی نکاتی به صورت پایه ای وجود دارد که لازم است از همان ابتدا این نکات را رعایت نمایید.

نکات اساسی در موفقیت و شهرت یک سالن زیبایی کدام است؟ اگر مدیر یک سالن زیبایی هستید ، پس این بخش را با نهایت دقت مطالعه نمایید ، مدیران در هر شغلی که باشند همیشه باید حواسشان را شش دانگ جمع کنند و کنترل اوضاع را در هر زمینه ای از کار در دست داشته باشند ، یک مدیر موفق ، مدیریتی با دیسیپلین و حرفه ای دارد. برای اینکه بیشتر با این مفاهیم آشنا شویم ، در ادامه نکاتی را به صورت تیتروار اشاره می کنیم که رعایت هر یک از آنها می تواند به مانند معجزه ای برای توسعه و شهرت کسب و کارتان اثر بخش باشد.


 

1- فراهم سازی و دیزاین یک محل مناسب برای سالن زیبایی


خرید یا اجاره مکانی تجاری و مناسب برای سالن زیبایی یکی از اولین الویت ها برای موفقیت شماست، آرایشگاهی که در آن کلیه خدمات زیبایی ارائه می گردد می بایست بطور متوسط فضایی در حدود 100 الی 150 متر داشته باشد، ترجیحا از دیزاین های و دکوراسیون مدرن و شیک استفاده شود، رنگ های سفید، صورتی، طلایی، نقره ای و ارغوانی می توانند در دیزاین یک آرایشگاه تمیز بسیار پر کاربرد باشند و باعث شود تا مشتری برای مراجعه بعدی هم تمایل پیدا کند. رعایت بهداشت و تمیز نگه داشتن لوازم و تجهیزات می تواند یکی از مولفه های موفقیت در کارتان باشد.
 

2- داشتن تیمی مودب و خوش برخورد


اگر سعی کنید به مشتریان خود احترام بگذارید، پس حتما موفق خواهید شد، چرا که بسیاری از رقبای شما در این زمینه ضعیف هستند! اگر پرسنل و به ویژه منشی خوش برخوردی داشته باشید حتما می تواند در جذب مشتریان به مانند یک پل مستحکم عمل کند و از ریزش آنها جلوگیری نماید.
 

3- ایجاد محیطی کاری و با دیسیپلین

اگر قرار باشد همه محولات کاری را بر دوش خود یا تعداد کمی از پرسنل بگذارید، قطعا در کارتان پیشرفت نخواهید کرد برای اینکه مشتریان شما احساس بهتری نسبت به خدمات دریافتی داشته باشند می بایست برای استخدام منشی حرفه ای، خدمتکار، ماساژور، ناخن کار، شنیون کار، میکاپ آرتیست های معروف و سایر نفرات مورد نیاز در یک سالن زیبایی ، اقدام فرمائید. 

4- داشتن یونیفرم و انضباط شغلی

در مقوله بازاریابی دهان به دهان داشتن انضباط و یک فرم لباس با رنگ های مشخص (تم رنگی یکسان) برای کارتان حیاتی است، امروزه دیگر سالن های زیبایی نامنظم و بهم ریخته نمی توانند درآمد کسب کنند و یا در بین رقبا حرفی برای زدن داشته باشند.

5- ارائه خدمات مدرن و با کیفیت

شاید یکی از مهمترین بخش ها در کارتان ارائه خدماتی مدرن و یا حداقل کم یاب باشد، داشتن یک تم منحصر بفرد کاری-خدماتی می تواند بسیار برای شهرت شما یاری دهنده واقع شود. 

6- مدیریت مالی و تعیین قیمت های منصفانه

اگر برای کسب و کارتان هزینه های زیادی را متحمل شده اید و از بهترین متریال استفاده کرده اید و همچنین در استخدام پرسنل از بهترین بهره برده اید پس لازم نیست قیمت ها را پایین نگه دارید ، تنها کافیست متعادل و واقع گرایانه بر خورد کنید و این مسئله را دقت داشته باشید که مردم برای خدمات خوب و با کیفیت حاضر هستند هزینه بپردازند و برعکس برای خدمات ضعیف هیچگاه از پولی که بابتش می پردازند، خشنود نیستند. 


7- داشتن تبلیغات موثر برای سالن زیبایی

شاید این سئوال برای شما هم مطرح شده باشد که چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم و یا اینکه راه های جذب مشتری آرایشگاه چیست ؟ در پاسخ باید اعتراف کرد که بهترین و موثرترین روش تبلیغات پله ای است که می تواند کاملا معطوف در فضای مجازی و سایت های معتبر عروسی باشد. چراکه دیگر دوران چاپ تراکت های سیاه و سفید یا رنگی یا بنرهای بزرگ خیابانی و اتوبانی به پایان رسیده است و مردم و بویژه عروس و دامادها در سایت ها و شبکه های اجتماعی به دنبال بهترین ها می گردند، پس اگر شما هم بفکر تبلیغات اساسی برای خود هستید باید زمان بگذارید و بخشی از درآمدهای خود را صرف این سبک تبلیغات کنید، تا بتوانید بازخوردهایی چند برابر را تجربه کنید و از کسب درآمدتان شگفت زده شوید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر