موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

برنامه نویسی ربات اینستاگرام

برنامه نویسی ربات اینستاگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 22 اسفند 1399 ساعت 19:47

resize,h_90,w_90,center

آموزش امنیت اینستاگرام

سلطان اینستاگرام | سلطان گوگل

سلام به همه دوستان عزیز بعد از مدتی کسالت، سلطان برگشته تا برای شما مطالب هیجان انگیز پست کنه شاید شما هم مثل من اسم ربات اینستاگرام رو زیاد شنیده باشید، ربات اینستاگرام برنامه ای هست که به صورت اتوماتیک برای شما فالو و آنفالو، لایک و کامنت و حتی جدید برای شما پیام دایرکت ارسال می کنه.

اگر شما هم مثل من وسوسه شدید که یه دونه از این روبات ها رو برای خودتون داشته باشین پس در ادامه با من همراه باشید چون سلطان میخواد تجربیات خودش رو در اختیار شما بذاره.

ahe3yyhspqlx.jpeg

اما چرا یک نفر باید به ربات اینستاگرام نیاز داشته باشه، سلطان این مسئله رو بررسی کرده و می خواد به سوالات شما پاسخ اساسی بده.

پس اگر این سوالات در ذهن شما نقش بسته با سلطان در ادامه همراه باشید.

واقعیت اینه که شبکه های اجتماعی نیز مانند دنیای واقعی برای اینکه دیگر کاربران به وجود شما پی ببرند شما باید با اونها به طور ساده رفت و امد داشته باشین. در اینستاگرام این رفت و امد به صورت لایک و فالو، کامنت، لایک هستش. اگر شما تعاملی با دیگران نداشته باشین پس اونها از وجود شما با اطلاع نمیشن و از نظر تعداد فالور نمیتونین رشد داشته باشین.

xv6oi6s4urea.jpeg

پسر 19 ساله رو چند سال پیش میشناختم که روزی 19 ساعت در اینستاگرام فعالیت می کرد و پیج خودش رو به یک میلیون فالور رسونده بود و این ممکن نبود مگر از راه فالو،انفالو،لایک،کامنت گذاشتن برای دیگران. خوب اون پسر 19 ساله زمان برای این کار داشته ایا شما هم تایم خالی برای انجام این کار دارید؟

اینجاست که پای یه چیز عجیب و غریب به اسم ربات اینستاگرام میاد وسط و برای شما کار فالو،انفالو،لایک،کامنت رو انجام میده و باعث افزاریش فالوور شما میشه. امیدوارم تا اینجا برای داشتن ربات اینستاگرام قانع شده باشین.

حقیقت اینه که همه نمیتونن ربات اینستاگرام بسازن، ساختن ربات اینستاگرام به برنامه نویس های حرفه ای نیاز داره تا ربات رو بنویسن و در دراز مدت ربات رو از نظر فنی ساپورت کنن. قوانین اینستاگرام و امکاناتش مرتب در حال تغیر هست و ربات شما هم مدام باید در حال تغیر باشه. برای همین یه شخص از عهده پرداخت هزینه برنامه نویس ها و مهمتر از اون هزینه سنگین ماهیانه سرور بر نمیاد.

ربات اینستاگرام تنظیمات زیادی داره که اگه شما ندونین دارین چیکار می کنین به زودی اکانت شما در اینستاگرام shadow ban میشه. صرفا اینکه هر کسی ربات اینستاگرام داره معنیش این نیست که با حجم انبوهی لایک و فالو روبه رو میشه و به زودی به 100k و بعدش به 1m میرس نه! به هیچ وجه اینطور نیست.

xuziyfqoxcch.jpeg

کسانی رو می شناسم که حتی با وجود داشتن ربات سرجاشون مثل تخت خواب گیر کردن یا فالوورایی که دارن هیچ علاقه ای به پیج ایشون ندارن. پس حتما با یه کار بلد صحبت کنید و مشاوره بگیرید .اگه شما هواپیما داشته باشین و ندونین که مقصد کجاست در اسمان گم میشین و با اتمام سوخت هواپیما شما هم به جمع پیج های شکست خورده می پیوندین.

ربات هایی زیادی وجود داره که شما میتونید با پرداخت ماهیانه مبلغی بین 50 تا 300 هزارتومان ماهیانه که شامل امکانات مختلفی میشه می تونید از اونها استفاده کنید. در طی 2 سابل اخیر ربات های فارسی زبان مثل قارچ رشد کردن که اکثر اونها ربات های ضعیفی هستند و فقط شما پولتون رو حروم می کنید.

ربات های خارجی خوبی وجود دارن ولی به دلیل گرانی های اخیر دلار در کشورمون برای ایرانی ها به صرفه نیست که از سرویس های خارجی استفاده کنن. برای انتخاب یک ربات باید به دو عامل مهم توجه کنید اول بودجه شما و دوم امکانات ربات .

em3nqhlgjzpk.png

با استفاده از این دو عامل شما میتونید یک ربات خوب برای خودتون انتخاب کنید و نکته مهمی که باید به اون توجه داشته باشین هر هواپیما یک خلبان ماهر می خواد و این نکته برای ربات شما هم صدق می کنه. باید از کسی مشاوره بگیرید تا وقت و هزینه شما هدر نره.

شما برای افزایش فالوور از چه رباتی استفاده می کنید و از چه تنظیماتی استفاده می کنید و ایا از کسی مشاوره می گیرید؟ نظرات و تجربییات خود را با ما از طریق بخش دیدگاه این پست در میان بگذارید.

اینستاگرام سلطان حاوی انبوهی از ویدیو های اموزشی اینستاگرام (کسب درامد و افزایش فالوور) می باشد و اگر شما فردی مشتاق یادگیری هستید می توانید صفحه من رو در اینستا دنبال کنید.

و در اینستاگرام اپ بازار میتونید از جدیدترین اپ ها و بازی های کاربردی جدید (اندروید و اپل) با خبر بشید.

با احترامات فراوان سلطان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر