موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

فیلم گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

فیلم گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 24 اردیبهشت 1398 ساعت 22:45

تاریخ انتشار ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

آموزش امنیت اینستاگرام

حتما خیلی از شماها هم مثل من این مشکل را داشتید که بخواهید عکس و فیلم های موجود در کامپیوتر شخصی تان را داخل اینستاگرام بگذارید. همانطور که میدانید نمی توان با کامپیوتر عکس و فیلم در اینستاگرام قرار داد وحتما می بایست آن را داخل گوشی ریخت و از گوشی به اینستاگرام منتقل کرد.

امروز میخواهم برنامه ای به شما معرفی کنم (Gramblr) که می تواند عکس و فیلم های شما را با لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی شما داخل اینستاگرام آپلود کند.

این برنامه رایگان است و شما میتوانید آن را از انتهای این مطلب دانلود کنید

بعد از اینکه برنامه را دانلود کردید و نصب کردید، Gramblr از شما می خواهد که در آن ثبت نام کنید. همانطور که درشکل می بینید می بایست ایمیلتان را برای ثبت نام وارد کنید. همینطور یک پسورد جدید را دوبار زیر آن وارد کنید.(با این ایمیل و پسورد می توانید وارد برنامه Gramblr شوید.)

در قسمت بعدی نیز می بایست یوزرنیم و پسورد اینستاگرام را در آن وارد کنید.

پس از ثبت نام وارد محیط برنامه میشویم و در آن جا میتوانیم عکس و فیلم ارسال کنیم.

همانطور که در شکل مشخص است بر روی Upload now کلیک می کنید و عکس و فیلم را در صفحه کناری آن که من مشخص کرده ام می کشید و عکس را داخل ایسنتاگرام آپلود می شود. البته مراحل کار را به صورت فیلم در پایین پست برایتان آپلود کرده ام.

این برنامه قابلیت های دیگری هم دارد مثل به دست آوردن فالوور و لایک که البته این کار با به دست آوردن سکه یا Earn Coins امکان پذیر هست. روش کار آن هم مثل خیلی از برنامه های ممبرگیر هست که شما افراد دیگری را لایک و فالو می کنید و سکه بدست می آوریدو آنوقت با آن سکه ها می توانید فالوور یا لایک بخرید.که البته توصیه می کنم از این روش ها برای بدست آوردن لایک یا فالوور استفاده نکنید و سعی کنید محتوای پیج تان را بالا ببرید. فالوور و لایک خودش می آید.

در پایان فیلم نحوه کار با آن را ، که از سایت خودش گرفته ام ، در زیر برایتان میگذارم. ببینید:

پیشنهاد ویژه ما

دانلود مجموعه نرم افزارهای ضروری و کاربردی اندروید

اگر سوالی داشتید در خدمتم

موفق باشید.

Gramblr

نوع فایل : exe

حجم : 4 مگابایت

پسورد : ندارد

دریافت

دانلود از سایت سازنده

نوع فایل : exe

حجم : 4 مگابایت

پسورد : ندارد

دریافت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر