موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

سورس ربات اینستاگرام

سورس ربات اینستاگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 17 بهمن 1397 ساعت 11:41

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان سورس ربات اینستاگرام را مطالعه خواهید کرد.

با توسعه هر چه بیشتر شبکه های اجتماعی، نقش اینستاگرام در کسب درآمد و رسیدن به اهداف تجاری و غیر تجاری امروزه بیش از هر زمان دیگری شده است.

آموزش امنیت اینستاگرام

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اینستاگرام توانسته در کشورمان جایگاه ویژه ای برای خود ایجاد کند و از محبوبیت بالایی برخوردار شود. همواره دغدغه کاربران در این حوزه افزایش فالوور واقعی اینستاگرام بوده است. اما مشکلی که وجود دارد این است که با بی‌نهایت روش افزایش فالوور روبرو می شوید که هر کدام تحت عناوین مختلف سعی در فریب‌تان دارند تا موجی از فالوورهای فیک و غیر واقعی را به سمت پیج شما روانه کنند. در همین ابتدا بگذارید خیالتان را راحت کنیم که هیچ روشی جز استفاده از ربات اینستاگرام به شما فالوور واقعی نمی‌دهد!

مگر تاکنون برای شما پیش آمده که وارد اینستاگرام شوید و ببینید ۵۰ پیج بدون اینکه خودتان بخواهید از طرف شما فالو شده است؟؟!!! برای هیچ کس این اتفاق نمی‌افتد که اگر این مورد شدنی بود شرکت‌های عریض و طویلی مثل فیسبوک و اینستاگرام به دلیل مشکل جدی امنیتی باید برای همیشه با این جامعه خداحافظی می‌کردند. زیرا اگر این اتفاق بیافتد یعنی اینکه شخصی که فالوور فروش است به راحتی می‌تواند وارد پیج صدها هزار کاربر اینستاگرام شده و از طرف آنها پیج های دیگر را فالو کند! پس عقل سلیم می‌گوید که این کار شدنی نیست!

فالوورهایی که شما خریداری می‌کنید تنها اکانت‌هایی هستند که توسط یک سری برنامه‌ها  با هدف‌های مختلف ساخته شده‌اند. مثلا عده‌ای این اکانت ها را برای جمع آوری سکه و امتیاز در برنامه‌های مختلف می‌سازند تا با سکه‌هایشان فالوور فیک دریافت کنند. پس ربات‌ها چگونه فالوور واقعی برای شما جذب می‌کنند؟ چگونه می‌توان یک ربات اینستاگرام ساخت؟

ربات اینستاگرام چیست ؟

ربات های اینستاگرامی با اتصال به اکانت شما و انجام متناوب یک سری فعالیت‌ها باعث می شوند اکانت شما دیده شود و سایر مخاطبین با میل و اختیار خودشان شما را فالو کنند. در واقع ربات اینستاگرام همان روش قدیمی فالو و آنفالویی که خودتان انجام داده‌اید را با توان و تمرکز بیشتر و هدفمند‌تر و با کیفیت بالاتر با تکیه بر یک سری تنظیمات اضافی ‌به‌صورت ۲۴ ساعته بدون ایجاد هیچ مشکلی برای پیج‌تان انجام می‌دهند.

برای مثال ربات پیشرفته اینستاگرام می‌تواند طبق هشتگ‌ها یا لوکیشن‌ها یا حتی لیست پیج‌های محبوب شما، جامعه هدف‌تان را تعیین و شروع به فالو کردن، لایک کردن، ارسال کامنت و دایرکت و حتی لایک کردن کامنت‌های مخاطبین کند. همه این فعالیت‌ها باعث می‌شود افراد به اکانت شما حساس شده و پیج شما را ببینند و طبق محتوا و موضوع فعالیت شما تصمیم به فالو کردن پیج‌تان کنند. این بالاترین کیفیت دریافت افزایش فالوور اینستاگرام است که به هیچ عنوان هیچ روش دیگری نمی‌تواند چنین معجزه‌ای برای پیج شما انجام دهد!

این ربات همه کاره اینستاگرام قابلیت‌های بی‌شمار دیگری هم می‌تواند داشته باشد که در همین صفحه به آن خواهیم پرداخت. جهت مشاهده توضیحات تکمیلی روی ربات اینستاگرام چگونه کار می‌کند کلیک کنید.  

ساخت یک ربات اینستاگرام

خب حالا که پی بردیم چگونه می‌توانیم فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشیم، چگونه یک ربات اینستاگرام بسازیم؟ در سایت‌های مختلف عناوین مختلفی از قبیل دانلود برنامه ساخت ربات اینستاگرام یا ربات ارزان اینستاگرام یا اپلیکیشن ربات اینستاگرام را دیده‌اید، اما چگونه می‌توان یک ربات خوب داشت؟ ربات‌های اینستاگرامی دو گونه هستند؛ یکی ربات‌های نرم‌افزاری و دومی ربات‌های اینستاگرام تحت وب.

ربات‌های نرم افزاری برای فعالیت باید در یک سیستم نصب شوند و برای فعالیت باید سیستم ۲۴ ساعته روشن مانده و به اینترنت هم وصل باشد: روش دوم برای استفاده از ربات‌های نرم‌افزاری خرید یک سرور مجازی و نصب نرم افزار را روی این سرور مجازی است. ربات‌های نرم‌افزاری پیش‌شرط‌هایی داشته و از همه مهم‌تر اکثر ربات‌های نرم‌افزاری با مشکل آی پی روبرو هستند؛ برای مثال اگر بیش از چند پیج را به آنها وصل کنید با مشکل روبرو می‌شوند و مجبورید از نرم‌افزار تغییر آی‌پی استفاده کنید!! اما ربات اینستاگرام تحت وب نه نیاز به سیستم روشن و نه نیاز به اتصال دائم به اینترنت دارند. در پنل‌تان در سایت ربات را تنظیم و فعال می‌کنید و بعد از سایت خارج شده و به زندگی روزمره تان می‌رسید! بدون هیچ دردسری!  

f52f9131-fdf4-4e32-ae7e-9e6b9cc17421.jpg

برای ساخت یک ربات تحت وب نیاز به یک تیم برنامه نویسی قدر دارید، زیرا اینستاگرام دشمن ربات‌ها است و تقریبا هر ۱۰ روز یکبار تغییراتی را جهت جلوگیری فعالیت این ربات‌ها ایجاد می‌کند. لذا هر کسی را که ادعای ساختن یک ربات داشت، باور نکنید زیرا این ربات نیاز به رسیدگی دائم یک تیم برنامه‌نویسی دارد که صد البته هزینه‌های گزاف ماهیانه باید صرف این پشتیبانی و تغییرات تقبل کنید.

چه بسیار ربات هایی که ساخته شدند و در کمتر از یک ماه برای همیشه از بین رفتند! پس راه حل چیست؟ چگونه یک ربات همه کاره اینستاگرام که هم امکانات خوبی داشته باشد و هم بتواند شما را به هدفتان برساند و هم مقرون به‌صرفه باشد داشته باشیم؟ چگونه افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را تجربه کنیم؟ راه دوری نروید بهترین راه استفاده از ربات های خوشنام اینستاگرام است که اتفاقا نمونه‌های خوبی در کشور خودمان ساخته شده که حتی با نمونه‌های خارجی رقابت می‌کند.

معرفی بهترین ربات اینستاگرام

یکی از ربات‌های اینستاگرامی که بیش از دو سال است که با ارائه خدمات خوب و بروزرسانی‌های منظم توانسته محبوبیت خوبی بین کاربران و کسب و کارها جلب کند، وب سایت instarobat.com است. از لحاظ تعدد امکانات و کیفیت خدمات جز یکی از بهترین ربات‌های اینستاگرامی ایران است. جهت مشاهده وب سایت این ربات روی ربات اینستاگرام کلیک کنید.  

13e89ee1-e11d-4537-b231-af419453bad2.jpg

  این ربات علاوه بر جذب مخاطب طبق منطقه جغرافیایی و موضوع فعالیت شما امکانات دیگری از قبیل:

  • حذف نظرات توهین آمیز و بلاک افراد خاطی
  • سیستم زمان‌بندی فعالیت که به شما این امکان را می‌دهد که تعیین کنید ربات در چه روزها و چه ساعتی فعال باشد
  • تشخیص پیج‌ها تجاری
  • سیستم ارسال پست، استوری و لایو
  • سیستم آنالیز اهداف و گزارش‌گیری حرفه‌ای
  • سیستم لایک کامنت اهداف
  • سیستم فیلترگذاری حرفه ای روی کاربران

را دارا است. در ضمن این قابلیت‌ها به همراه ۳ روز تست رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد تا کل عملکرد ربات را تست کنید. امیدواریم که توانسته باشیم با این آموزش شما را یک قدم به اهداف تان نزدیک‌تر کنیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر