موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

اموزش تصویری پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

اموزش تصویری پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 07 فروردین 1398 ساعت 04:04

یکی از کاستی‌هایی که همواره در محصولات شرکت فیسبوک که اینستاگرام نیز زیر مجموعه‌ای از آن است وجود دارد، این است که امکان استفاده در سیستم عامل‌های مختلف در آنها فراهم نبوده و با محدودیت مواجه هستید. به عنوان نمونه اگر بخواهید اقدام به پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر بکنید، این کار از طریق برنامه صرفا برای ویندوز 10 فراهم است و اگر کاربر ویندوز 7 یا 8 باشید نمی‌توانید توسط برنامه اینستاگرام کامپیوتر اقدام به ارسال عکس با کامپیوتر در اینستاگرام بکنید.

آموزش امنیت اینستاگرام

اما ترفندهایی وجود دارند که به کمک آنها می‌توانید اقدام به فیلم گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر یا ارسال عکس با کامپیوتر در اینستاگرام بکنید. در این ترفند که قصد دارم به شما معرفی کنم امکان ارسال فیلم و پست در اینستاگرام با کامپیوتر از طریق مرورگر امکان پذیر خواهد بود که باید تغییراتی در مرورگر خود انجام دهید.

آموزش تصویری پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

تا پیش از این وقتی با مرورگر وب وارد اینستاگرام میشدید تنها امکان لایک کردن، ارسال کامنت و ویرایش پروفایل را داشتید و عملا خبری از ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر و به کمک مرورگر اینترنت نبود. اما بعد از آپدیتی که اینستاگرام منتشر کرد، به مرورگرهای نسخه موبایل این امکان را داد که از طریق مرورگر وب بتوان اقدام به ارسال پست در اینستاگرام کرد. پس میتوان نتیجه گرفت که برای ارسال عکس در اینستاگرام به کمک مرورگر کامپیوتر باید کاری کنیم که مرورگر ما در حالت موبایلی اینستاگرام را نمایش دهد. این کار به کمک ابزار Inspect Element مرورگر فراهم است.

ابتدا به آدرس instagram.com مراجعه کرده و با آی‌دی و رمزی که در اختیار دارید وارد اکانت خود شوید. در این صورت صفحه اصلی اینستاگرام برای شما نمایش داده خواهد شد و آخرین پست ارسالی کسانی که فالو کرده‌اید را خواهید دید. حال باید در صفحه راست کلیک کرده و گزینه Inspect Element را انتخاب کنید یا اینکه در مرورگر گوگل کروم از کلیدهای ترکیبی CTRL+SHIFT+I استفاده کنید. در این صورت پنجره توسعه دهنده مرورگر مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد.

inspect-element-instagram.png

حال مشابه تصویر فوق روی آیکونی که مشابه موبایل و تبلت است و در کنار تب Elements قرار دارد کلیک کنید تا به رنگ آبی در آمده و فعال شود، سپس با استفاده از دکمه F5 یک بار صفحه را بدون بستن پنجره توسعه دهنده رفرش کنید. در این صورت صفحه اینستاگرام به شکل زیر تغییر یافته و در حالت موبایل به شما نمایش داده خواهد شد.

send-post-instagram-inspect.png

همانطور که میبینید در این مرحله سایت اینستاگرام مشابه چیزی که در نسخه اپلیکیشن اندروید یا IOS میبینیم نمایش داده خواهد شد که با کلیک روی دکمه + میتوان اقدام به ارسال عکس در اینستاگرام کرد. در این مرحله کافی است روی آیکون × پنجره توسعه دهنده کلیک کنید تا صفحه اینستاگرام به شکل زیر نمایش داده شود.

send-post-instagram.png

حالا همانطور که میبینید با کلیک روی گزینه + می‌توانید تصویر دلخواه خود را انتخاب کنید. سپس در مرحله بعد سایز و چرخش تصویر را مشابه تصویر زیر انتخاب کنید.

send-post.png

در این مرحله پس از اینکه استایل تصویر را مشخص کردید، روی دکمه Next در بالا کلیک کنید تا به مرحله بعد که مربوط به افزودن کپشن، افزودن موقعیت مکانی و تگ کردن افراد است برسید. در نهایت بعد از تکمیل کردن جزییات گفته شده روی Done کلیک کنید تا پست در اینستاگرام با کامپیوتر منتشر شود

share-post-instagram.png

امیدوارم این آموزش هم مورد توجه و پسند شما قرار گرفته باشد و با استفاده از ان بتوانید به راحتی اقدام به ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر بکنید. در صورتی که در رابطه با این آموزش و نحوه ارسال عکس در اینستاگرام با کامپیوتر سوال یا مشکلی داشتید در بخش دیدگاه‌ها اعلام کنید.

آموزش ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر

4.7

(94.29%)

7

votes

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر