موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

حذف تمام دایرکت های اینستاگرام

حذف تمام دایرکت های اینستاگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 14 آذر 1398 ساعت 23:48

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان حذف تمام دایرکت های اینستاگرام را مطالعه خواهید کرد.

2018-11-24

آموزش امنیت اینستاگرام

نحوه حذف پیام در دایرکت اینستاگرام (آپدیت جدید)

بخش دایرکت اینستاگرام یکی از قسمت های جنجالی و پر تنش اینستاگرام بوده و مکانی ایست که شما میتوانید با دوستان و آشنایان خود در ارتباط باشید و مکالمه هایی به صورت نوشتاری یا ویدیویی و… را رد و بدل کنید. در این بخش میتوانید با مخاطبان خود هم به صورت خصوصی به گفتگو پرداخته یا حتی میتوانید گروه تشکیل دهید و از امکانات دایرکت اینستاگرام از جمله تماس ویدیویی استفاده کنید.

اما در این بین احتمال این که شما یک پیام اشتباهی به یکی از مخاطبان خود ارسال کرده باشید وجود دارد و در پی آن میخواهید پیام ارسال شده را پاک کنید یا برای حذف پیام های خود دلایل دیگری دارید، جای نگرانی وجود ندارد و تنها با چند لمس میتوانید مکالمه های رد و بدل شده بین مخاطب هایتان را حذف کرده باشید.

نحوه حذف دایرکت اینستاگرام

برای حذف پیام های ارسالی خود در دایرکت اینستاگرام تان کافی ایست مراحل زیر را انجام دهید.

1_ از طریق برنامه اینستاگرام وارد اکانت خود میشیوم.

2_ از صفحه هوم اکانت اینستاگرام خود، آیکون دایرکت اینستاگرام که در گوشه سمت بالای صفحه قرار دارد را لمس میکنیم تا وارد بخش دایرکت اینستاگرام شده باشیم.

3_ وارد مکالمه مد نظر شده و بعد از انتخاب پیام رد و بدل شده که میخواهیم آن را حذف کنیم را برای چند لحظه لمس و نگهه میداریم.

4_ بعد از لمس و نگهه داشتن پیام مربوطه کادری برای ما باز خواهد شد که سه گزینه دارد برای حذف دو طرف پیام ارسال شده کافی ایست گزینه اول یعنی “unsend message” را انتخاب کنیم.

بعد از حذف پیام دایرکت اینستاگرام طبق آموزش بالا پیام ارسال شده از طرف شما هم برای خودتان و هم برای اکانت دریافت کننده پاک خواهد شد و در واقع حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام صورت گرفته است.

حذف کلی دایرکت اینستاگرام

به غیر از این موردی که برای شما گفتیم یک راه دیگر برای حذف پیام ها در دایرکت وجود دارد. که به صورت فوری شما میتوانید پیام های رد و بدل شده بین خود و اکانت مد نظر را سریعا حذف کنید. اما در نظر داشته باشید که این مورد که در ادامه روش آن را میگوییم به صورت یک طرفه آن هم فقط برای شما باعث حذف پیام ها رد و بدل شده خواهد بود.

برای این منظور وارد قسمت دایرکت در اکانت خود شده و در لیست اکانت های موجود اکانتی را که میخواهید پیام های رد و بدل شده در قسمت دایرکت پیج شما به صورت کامل و فوری حذف شود را لمس کرده و کمی نگهه دارید سپس در کادر باز شده گزینه delete را انتخاب کنید.

با این کار این پیج از لیست پیج های موجود در دایرکت شما حذف خواهد شد و در صورت ارسال پیام دوباره به دایرکت آن پیج مشاهده خواهید کرد که پیام های قبلی که بین شما رد و بدل شده بود دیگر برای شما نمایش داده نمیشود. البته همانطور که گفتیم در صورت اقدام به حذف کلی پیام های دایرکت اینستاگرام به این روش، فقط پیام ها در پیج شما حذف خواهد شد و در واقعه پیام ها در قسمت دایرکت اینستاگرام طرف مقابل، همچنان باقی خواهد ماند.

چنانچه اگر میخواهید حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام صورت بگیرد باید به مانند آموزش قبلی اقدام به حذف تک تک پیام های ارسال شده خود اقدام کنید و یا اینکه طرف مقابل شما نیز به مانند شما با این روش گفته شده اقدام به حذف کلی دایرکت اینستاگرام کرده باشد.

فیلم آموزشی نحوه پاک کردن کامل پیام در دایرکت :

جمع بندی

همانطور که گفتیم برای پاک کردن پیام در دایرکت اینستاگرام میتوانید به این شیوه عمل کنید در این بین برخی از دوستان برای آسودگی و صرف زمان کمتر راهی برای حذف کردن دو طرفه پیام های رد و بدل شده بین مخاطب هایشان بوده اند که فعلا اینستاگرام چنین قابلیتی را در دایرکت خود فراهم نکرده و برای حذف دایرکت اینستاگرام به صورت دو طرفه خود باید یکی یکی پیام های مربوطه را پاک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر