موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

حذف پیام در اینستاگرام

حذف پیام در اینستاگرام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 11 اسفند 1397 ساعت 13:20

آموزش امنیت اینستاگرام

radocentrixwatch700main1133.jpg

قیمت : 49000 تومان

buy2.gif

قابلیت دایرکت (Direct) یکی از قابلیت‌های کاملا کاربردی و مفیدِ اینستاگرام است و از وقتی که ارائه شده، مورد استقبال شدید کاربران قرار گرفته است. همانطور که میدانید، با استفاده از این قابلیت میتوانید به صورت شخصی و محرمانه! و بدون اینکه فالور‌های شما ببینند یا بفهمند، به یک شخص خاص پیام یا عکس بفرستید و به اصطلاح، با او چت کنید. به نوعی میتوان گفت که این قابلیت این امکان را فراهم کرده که کاربران اینستاگرام بتوانند به صورت خصوصی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، زیرا قبلا، وقتی این قابلیت ارائه نشده بود، انجام چنین کاری ممکن نبود.

حال اگر تمایل دارید پیام‌های دایرکت فرستاده شده یا دریافت شده‌ی خود را پاک کنید، اصلا کار سختی در پیش ندارید!

  1. اپلیکیشن Instagram را روی گوشی خود باز کنید.
  2. وقتی در صفحه‌ی اصلیِ اینستاگرام هستید (همان صفحه‌ای که عکس‌های کسانی که فالو کرده‌اید برای شما نمایش داده میشود)، گزینه‌ی گوشه سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید تا وارد Inbox یا صندوق پیام‌های اینستاگرام شوید.
  3. در این صفحه، هر کدام از چت‌ها و مکالمه‌ها را که تمایل دارید پاک کنید را لمس کنید و چند لحظه انگشتتان را روی آن قرار دهید تا گزینه‌ها برای شما نمایش داده شود.
  4. حالا گزینه‌ی Delete را انتخاب کنید. پیغامی با مضمونِ “Deleting removes the conversation from your inbox, but no one else’s inbox.”
    کافیست گزینه‌ی Delete را انتخاب کنید.How-to-delete-instagram-direct-conversations.png

با انجام این کار، مکالمه و چتِ مورد نظر از گوشی شما پاک میشود ولی توجه کنید که از گوشیِ طرفِ مقابل نه! اگر میخواهید پیام‌ها را از گوشی طرف مقابل و مخاطبتان هم پاک کنید، از مطلب زیر کمک بگیرید.

چگونه در اینستاگرام پیامی که اشتباه برای کسی فرستاده‌ایم را پاک کنیم

radocentrixwatch700main1133.jpg

قیمت : 49000 تومان

buy2.gif

مطالبی که ممکن است خوشتان بیاید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر