موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود نرم افزار چسباندن زیرنویس فارسی به فیلم برای اندروید

دانلود نرم افزار چسباندن زیرنویس فارسی به فیلم برای اندروید

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 03 آذر 1399 ساعت 16:28

اگر شما نیز به تماشای فیلم های خارجی در گوشی یا تبلت اندرویدی خود علاقه دارید و تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارید، حتما ویدئوهای خود را با زیرنویس مشاهده می کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام

همان طور که می دانید در بیشتر اوقات زیرنویس ها به صورت جداگانه از اینترنت قابل دانلود هستند و پس از آن به راحتی می توان با استفاده از قابلیت های پلیر مورد استفاده، زیرنویس را روی فیلم نمایش داده و از تماشای آن با زیرنویس لذت برد. در اینجا پیشنهاد می کنیم برای یادگیری روش نمایش زیرنویس فیلم در MX Player گوشی اندرویدی، این مطلب را بخوانید.

اما در این بین برخی از کاربران نیز به دلایلی ممکن است بخواهند زیرنویس دانلود شده را به صورت دائمی به فیلم بچسبانند تا نیازی به فراخوانی دستی زیرنویس در پلیر نباشد.

آیا امکان چسباندن دائمی زیرنویس به فیلم در اندروید وجود دارد؟

اگرچه نرم افزارهای زیادی برای کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز برای چسباندن دائمی زیرنویس به فیلم وجود دارند اما متاسفانه هنوز تعداد معدودی اپلیکیشن اندرویدی برای این کار منتشر شده اند.

اپلیکیشن Subcake یک برنامه کاربردی تحت اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی زیرنویس های فیلم ها را ویرایش کنید یا حتی زیرنویس را به صورت دائمی به ویدئوی خود بچسبانید. این برنامه را می توانید از فروشگاه گوگل پلی یا فروشگاه ایرانی مایکت دانلود نمایید.

با این حال متاسفانه امکان چسباندن دائمی زیرنویس به فیلم توسط این اپلیکیشن پولی می باشد و برای این کار شما باید یک اشتراک ماهیانه یا سالیانه نرم افزار را از فروشگاه گوگل پلی خریداری کنید تا بتوانید از این قابلیت اپلیکیشن نیز استفاده کنید.

ما در بخش بعدی این مطلب به آموزش روش چسباندن دائمی زیرنویس به فیلم با استفاده از Subcake می پردازیم اما اگر ترجیح می دهید این کار را به صورت رایگان انجام دهید قبل از شروع، خالی از لطف نیست مختصری در مورد اپلیکیشن دیگر موجود برای چسباندن دائمی زیرنویس به فیلم در اندروید، یعنی اپلیکیشن FFmpeg CLI توضیح دهیم.

- تبلیغات - 700-350-type-fast-yadit.png

اپلیکیشن FFmpeg CLI یک برنامه اندرویدی رایگان می باشد که کار چسباندن زیرنویس را به راحتی و با سرعت بالا انجام می دهد. تنها مشکل این برنامه این است که برای استفاده از آن، باید از کدهای مخصوص به برنامه استفاده کرد. با این حال نگران نباشید، ما در سایت یادیت روش استفاده از این برنامه را به صورت کامل آموزش داده ایم. بنابراین پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش کامل و تصویری روش چسباندن دائمی زیرنویس به فیلم در اندروید با نرم افزار FFmpeg CLI را از دست ندهید…

اگر شما نیز اپلیکیشن اندرویدی را می شناسید که به صورت رایگان زیرنویس را به ویدئو می چسباند، خوشحال می شویم نام آن را در بخش نظرات همین مطلب با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آموزش چسباندن دائمی زیرنویس به فیلم در اندروید با استفاده از اپلیکیشن Subcake:

اگر امکان پرداخت و فعال سازی اپلیکیشن Subcake برای شما از طریق فروشگاه گوگل پلی وجود دارد پیشنهاد می کنیم ادامه این آموزش را از دست ندهید.

در ابتدا نرم افزار Subcake را دانلود و در گوشی یا تبلت خود نصب کنید.

پس باز کردن اپلیکیشن، صفحه ای خالی پیش روی شما باز می شود.

معرفی فایل ویدئویی و زیرنویس به نرم افزار Subcake برای ادغام آن ها:

برای چسباندن زیرنویس به فیلم ابتدا باید فایل فیلم و فایل زیرنویس را به برنامه معرفی کنید.

برای این منظور، انگشت خود را از ضلع سمت چپ صفحه نمایش گوشی به سمت وسط گوشی بکشید تا منوی برنامه نمایش داده شود.

حالا برای باز کردن ویدئوی مورد نظر روی Open video ضربه بزنید.

embed-subtitle-to-video-android-subcake-yadit-1.jpg

در مرحله بعدی ویدئوی مورد نظر خود را از داخل گوشی یافته و سپس آن را لمس کنید.

embed-subtitle-to-video-android-subcake-yadit-2.jpg

خواهید دید که فیلم با موفقیت باز شده و در بالای برنامه نمایش داده می شود.

حالا نوبت به باز کردن زیرنویس می رسد.

برای این منظور مانند آن چه در بالا گفته شد منوی برنامه را باز کنید و این بار گزینه ی Open subtitle file را انتخاب نمایید.

پس از آن خود نرم افزار تمامی فایل های زیرنویس موجود در گوشی شما را شناسایی می کند و در مرحله بعدی برای انتخاب به شما نمایش می دهد.

توجه داشته باشید که زیرنویس شما باید دارای یکی از فرمت های رایج ASS یا SRT باشد.

به عنوان مثال زیرنویس ما SRT است. از نوار بالا SRT را لمس کردیم.

حالا در پایین تمامی فایل های SRT موجود در گوشی لیست می شوند. فایل زیرنویس مورد نظر خود را انتخاب و آن را لمس نمایید.

embed-subtitle-to-video-android-subcake-yadit-3.jpg

به صفحه اصلی برنامه باز خواهید گشت اما با این تفاوت که ویدئوی شما از بالا قابل پخش است و لیست تمامی جملات زیرنویس نیز در آن لیست شده است.

embed-subtitle-to-video-android-subcake-yadit-4.jpg

شروع فرآیند چسباندن دائمی زیرنویس به فیلم در Subcake:

حالا که ویدئو و زیرنویس آن را به نرم افزار معرفی کرده ایم، نوبت به ادغام آن ها با هم می رسد.

برای این منظور منوی نرم افزار را باز کنید و گزینه Embed subtitle to video را انتخاب نمایید.

embed-subtitle-to-video-android-subcake-yadit-5.jpg

در اینجا با استفاده از بخش Resolution می توانید میزان رزولوشن یا کیفیت ویدئو نهایی را انتخاب نمایید.

اما برای چسباندن زیرنویس به فیلم، ابتدا باید نرم افزار را فعال کنید. برای این منظور می توانید از گزینه ی انتهای صفحه روی UPGRADE TO PREMIUM ضربه بزنید و با استفاده از فروشگاه گوگل پلی آن را فعال نمایید.

embed-subtitle-to-video-android-subcake-yadit-6.jpg

پس از فعال کردن برنامه به جای گزینه ی بالا، گزینه ای برای شروع فرآیند چسباندن زیرنویس به فیلم شما نمایش داده خواهد شد که می توانید از آن استفاده نمایید.

در پایان پیشنهاد می کنیم، برای یادگیری روش چسباندن دائمی زیرنویس به فیلم با نرم افزار ویندوزی MKV Merge این مقاله آموزشی را از دست ندهید.

[به روز شده در تاریخ ۹۹٫۰۱٫۰۲]

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر