موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

اموزش گذاشتن عکس در اکسپلور اینستاگرام

اموزش گذاشتن عکس در اکسپلور اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 16 بهمن 1397 ساعت 20:38

اکسپلور اینستاگرام یکی از بهترین مکان ها برای افزایش فالوور است! در واقع با قرار گرفتن پست در سرچ اینستاگرام یا همان اکسپلور، باید منتظر سیل عظیم فالوورها باشید!!

آموزش امنیت اینستاگرام

درواقع بازاریابی اینستاگرامی بیشتر در تب اکسپلور اینستاگرام معنا پیدا می کند.

اما آیا راهی وجود دارد که پست ما در اکسپلور به نمایش در بیاید؟ بله وجود دارد! اما قطعی نیست..

در این مقاله می خواهم راهکارهایی را به شما آموزش بدهم که کمک می کند پستتان در تب اکسپلور اینستاگرام به نمایش در بیاید و بتوانید از این طریق فالوورهای هدفمند و اکتیو جذب کنید.

البته اگر نمی خواهید بصورت دستی فالوور جذب کنید، می توانید به کمک آموزش کار با ربات اینستاگرام ، تمامی این روند را بصورت اتوماتیک انجام دهید و شاهد افزایش سریع فالوورهای خود باشید!

پس تا پایان این مقاله را حتما حتما بخوانید!!

آپدیت خرداد ۹۷ – برای اطلاع از آپدیت بعدی، در خبرنامه عضو شوید. 

در صورتی که وقت خواندن این مقاله را ندارید، این ویدیو را ببینید :

تاریخچه اکسپلور اینستاگرام

در گذشته، بجای تب اکسپلور اینستاگرام ، تب پاپیولار یا محبوب وجود داشت! این دو تب تفاوت اساسی با یکدیگر دارند!

در پاپیولار اینستاگرام، همانطور که از نامش پیداست، پست های محبوب در سراسر جهان و پست هایی که بیشترین لایک را از آن خود کرده بودند نمایش داده می شد.
مشکل این روش این بود که سلنا گومز (که بیشترین فالوورها را در دنیا دارد) همیشه در صدر بود و از این طریق لایک بیشتری نیز می گرفت و هیچگاه پایین نمی آمد!

برای رفع این مشکل، اینستاگرام تب اکسپلور را معرفی کرد که برخلاف صفحه پاپیولار، محتواهایی را نمایش می داد که براساس علایق هر کاربر شخصی سازی شده بود!

در ادامه بیشتر راجب این تب صحبت خواهم کرد.

اکسپلور اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید، اکسپلور اینستاگرام یکی از تب های اینستاگرام است که در آن پست های پیشنهادی به کاربر ارائه می دهد. اما سوال اینجاست که این پیشنهادها بر چه اساسی به کاربر نمایش داده می شود؟

%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D9%84%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-169x300.jpg

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی، بر روی آن کلیک کنید.

الگوریتم کلی نمایش و پیشنهاد پست ها در تب اکسپلور اینستاگرام بدین شکل است :

اینستاگرام در اکسپلور، تمامی تلاش خود را می کند تا پست هایی را به کاربر نشان بدهد که علاقه دارد!

برای مثال اگر کمی دقت کرده باشید، محتوای کلی اکسپلور اینستاگرام شما مشابه محتوای صفحاتی است که فالو کرده اید و یا پست هایی است که لایک کرده اید.

درواقع اگر بخواهیم کمی دقیق تر به این موضوع نگاه بکنیم، در پایین پست هایی که در صفحه اکسپلور اینستاگرام نمایش داده می شود، عبارت هایی را مشاهده می کنید، مانند :

  • Based on Photos You Like : براساس عکس هایی که لایک کرده اید.
  • Based on Posts You Saved : براساس پست هایی که سیو کرده اید.
  • Similar to Accounts You Interact With : براساس اکانت هایی که با آنها تعامل داشته اید.
  • Based On People You Follow : براساس افرادی که فالو کرده اید.
  • Based On Video You Have Watched : براساس ویدیوهایی که مشاهده کرده اید.

%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA%D9%85-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%A8-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D9%84%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-169x300.jpg

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی، بر روی آن کلیک کنید.

پس بنابراین پست هایی که در قسمت اکسپلور اینستاگرام به ما نمایش داده می شود، براساس این موارد است.

به عنوان مثال اگر واینرها و یا کمدین های اینستاگرامی را فالو کرده باشید و پست های آنها را لایک کنید، اینستاگرام این طور برداشت می کند که به فعالیت های آنان علاقمند هستید، بنابراین پس از مدتی مشاهده می کنید که اکثر پست های اکسپلور شما متعلق به این افراد و کلیپ های طنز آنان است!

یا اگر خانم خانه دار هستید و بیشتر پست های دستور پخت غذا، مدل لباس و … را دنبال می کنید، اکسپلور شما نیز پس از مدتی تبدیل به خانه مد و کتابچه دستور پخت غذا می شود!

اما اینستاگرام چگونه این کار را انجام می دهد؟

به سادگی!!

اینستاگرام هرچه داده و اطلاعات بیشتری از شما جمع آوری کند، بهتر شخصیت و علایق شما را می شناسد و بهتر می تواند شما را در اکسپلور خود، راضی نگاه دارد!

درواقع خیلی ساده، محتویات کلی صفحاتی که دنبال کرده اید، پست هایی که لایک کرده اید و پست هایی که برای آنها کامنت گذاشته اید را بررسی می کند و چندین و چند برابر آنها را در اکسپلور اینستاگرام به خورد شما می دهد!

درواقع با اینکار شما تجربه بهتری از استفاده از اینستاگرام خواهید داشت و ناخودآگاه هر قسمتی از اینستاگرام را که باز کنید، محتوای دلخواه خود را می بینید و این موضوع از لحاظ روانی بر روی شما تاثیر گذاشته و شما را وادار به استفاده بیشتر از آن می کند.
حتما دقت کرده اید که اگر تب اکسپلور را باز کنید، بستن آن با خداست! (توصیه میکنم حتما ویدیو خلاصه کتاب قلاب شده (Hooked) رو ببینید!)

نکته خیلی مهمی که باید آن را مورد بررسی قرار دهیم، این است که معیار اکثر الگوریتم های اینستاگرام که براساس آن پست محبوب میان کاربران را مشخص می کند، این است که :

هرچه یک پست، در مدت زمان کمتر، بازدید و تعامل بیشتری را دریافت کند، آن پست محبوب تر است! (این جمله رو توییت کن)

این نکته یک قانون علمی نیست و صرفا براساس تجربه من و دیگران بدست آمده است. درضمن اگر مقالات قبلی مرا خوانده باشید، مقاله ای نوشتم درباره رنک شدن در اینستاگرام و توضیح داده ام که چگونه می توان پست خود را در یک هشتگ خاص، جز Top Post ها قرار داد. اساس کلی این مقاله نیز همین قانون نانوشته است.

پاسخ به یک شبهه : الگوریتم اینستاگرام مبنی بر فعالیت فالوورهای شما

قبل از اینکه به موضوع اصلی بحث بپردازم، بهتر است در رابطه با الگوریتم های نمایش پست ها در اکسپلور اینستاگرام به یک شبهه پاسخ بدهم!

خیلی ها می گویند محتوای پست هایی که در قسمت اکسپلور اینستاگرام وجود دارد، بستگی به این دارد که دوستان و فالوورهای شما چه پست هایی را لایک کرده اند و بنابراین اگر شما پستی را لایک کنید، این پست در اکسپلور اینستاگرام فالوورهایتان نمایش داده خواهد شد.

شاید برایتان جالب باشد که من جواب این سوال را نمی دانم!

در رابطه با این موضوع، اکثر افراد استدلال هایی که می کنند، بر مبنای این عبارت است : Based On People You Follow !

با توجه به این عبارت، محتوای پست های موجود در تب اکسپلور اینستاگرام می تواند به دو شکل انتخاب شود ؛

۱) براساس محتوای پیج افرادی که فالو کرده اید.

۲) براساس فعالیت افرادی که فالو کرده اید.

هرکدام از این برداشت ها، نتیجه گیری مختلفی را سبب می شود. البته باید بگویم که این موضوع خیلی اهمیتی ندارد و در روش و تکنیکی که به شما می خواهم بگویم، نقشی ندارد.

آناتومی تب اکسپلور اینستاگرام

اکنون وقت آن است که کمی با آناتومی و ساختار این قسمت آشنا بشوید و پس از آن به روش های بازاریابی اینستاگرامی در تب اکسپلور بپردازیم.

تب اکسپلور اینستاگرام دومین تب از سمت چپ نوار پایینی اپلیکیشن اینستاگرام می باشد (با عدد ۱ مشخص شده است). هنگامی که بر روی این تب بزنید، صفحه ای مطابق شکل برای شما باز می شود که از ۳ قسمت کلی تشکیل شده است :

%D8%A2%D9%86%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D9%84%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-169x300.jpg

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی، بر روی آن کلیک کنید.

قسمت اصلی که بیشترین میزان دید کاربر را به خود اختصاص می دهد، قسمت اصلی تب و مکانی است که پست ها و مخصوصا ویدیوهای پیشنهادی در این قسمت نمایش داده می شوند.
در این قسمت علاوه بر تک ویدیو و تک تصویر های پیشنهادی، تعدادی کانال های ویدیویی نیز به شما معرفی می شود. برای مثال اگر بعضی از ویدیوها را انتخاب کنید و در همان صفحه نمایش ویدیو، صفحه را به بالا بکشید، می بینید که تمامی ویدیوها از یک پروفایل هستند.

قسمت دیگر (با عدد ۲ مشخص شده است) مختص استوری ها می باشد. در این قسمت به شما استوری پیشنهاد می دهد.

قسمت دیگر (با عدد ۳ مشخص شده است) Top Live نام دارد و اگر بر روی آن بزنید، صفحه دیگری باز می شود که تعدادی از بهترین لایو ها را به شما پیشنهاد می دهد.

آموزش گذاشتن عکس در اکسپلور اینستاگرام

و اما چگونه پست خود را در سرچ اینستاگرام بگذاریم و چگونه پست خود را جهانی کنیم !

تا اینجا با چیستی اکسپلور اینستاگرام و همچنین آناتومی و ساختار ظاهری آن آشنا شدید. همچنین از قدرت فوق العاده آن در بازاریابی اینستاگرامی گفتیم.

بنابراین کسی نیست که نخواهد پست هایش در تب اکسپلور دیده شود!! قطعا وجود حتی یک پست در این قسمت می تواند قدرت فوق العاده زیادی برای بازاریابی های شما داشته باشد.

همانطور که گفتم، اینستاگرام تمام تلاش خود را می کند تا پست هایی را در این قسمت به کاربر نشان دهد که شخص به آنها علاقه نشان داده است. اما من می خواهم ترفندها و تکنیک هایی را به شما بگویم که به کمک آنها، بتوانید نسبت به گذاشتن عکس در سرچ اینستاگرام اقدام کنید!

توجه کنید که روش هایی که اکنون گفته می شود، علمی نبوده و اکثرا براساس تجربه می باشد. بنابراین ممکن است همیشه جواب ندهد اما امتحان کردن آنها خالی از لطف نیست!

۱) مخاطبان خود را بشناسید

مرحله اول برای اینکه بتوانید در نظر مخاطب جذاب باشید و مورد دیده شدن واقع شوید، این است که مخاطبان خود را بشناسید. شناخت مخاطب بسیار بسیار مهم است و تا ندانید که طرف مقابل شما چه چیزی از شما می خواهد، چه چیزی را دوس دارد و چه چیزی را پخش می کند، موفق نخواهید شد.

برای اینکار کمی بر روی شخصیت و علائق مخاطبان خود عمیق تر شوید. برای مثال ببینید مخاطب هدف شما چه محتوایی را بیشتر می پسندد، چه چیزهایی او را خوشحال می کند و …

برای اینکه بهتر مخاطب خود را بشناسید، می توانید از روش های زیر استفاده کنید :

  • تم کلی اکسپلور را مورد بررسی قرار دهید.
    یک سری موارد در میان تمامی افراد جامعه مشترک هستند. این را می توانید از بررسی محتوای کلی اکسپلور اینستاگرام متوجه شوید. در خانواده خودتان قطعا سلیقه های مختلفی وجود دارد. اکسپلور اینستاگرام آنها را ببینید و محتوای مشترک میان همه آنها را استخراج کنید.
    این ها محتواهایی هستند که اگر آن ها را انتشار دهید، به احتمال زیاد ویروسی شده و در بخش اکسپلور تعداد زیادی از افراد نمایش داده می شود.
  • فعالیت های فالووینگ های خود را رصد کنید.
    در تب مشاهده نوتیفیکشن ها، بر روی قسمت Following بزنید. در این قسمت می توانید فعالیت فالووینگ های خودتان(که احتمالا جز فالوورهایتان نیز هستند،) را مشاهده کنید. ببینید چه نوع پست هایی را لایک کرده اند، چه نوع پیج هایی را فالو کرده اند و … . با رصد کردن مخاطبان خود، دستتان می آید که چه نوع محتوایی برای آنها جذاب است.

۲) از هشتگ ها استفاده کنید.

اگر پست شما هشتگ نداشته باشد، احتمال آن بسیار کم است که پست شما ویروسی شده و در بخش اکسپلور اینستاگرام به نمایش در بیاید!

در پست های اینستاگرامی می توان تا ۳۰ هشتگ قرار داد اما نباید همه ۳۰ هشتگ را گذاشت!

مناسب ترین تعداد هشتگ در هر پست اینستاگرامی، بین ۴ تا ۹ هشتگ می باشد. زیرا بر اساس تحقیقات انجام شده توسط TrackMaven و AgoraPulse ، این تعداد هشتگ بهترین میزان بازخورد را خواهند داشت.

درضمن این نکته را هم یادآور شوم که اگر بیش از حد از هشتگ ها استفاده کنید، نه تنها فایده ای ندارد، بلکه ممکن است اسپم شناخته شوید و جریمه هم بشوید! و قطعا محتوایی که اسپم شناخته شود، هیچ شانسی برای ویروسی شدن ندارد!

(یکی از جریمه های اینستاگرام هم، بن نامحسوس در اینستاگرام است که بد نیست مقاله مربوط به آن را بخوانید. همچنین می توانید در دوره آموزشی کار با ربات اینستاگرام به صورت کامل درباره این موضوع آموزش ببینید.)

۳) کاربران را به فعالیت دعوت کنید.

کاربران خود را دعوت به لایک کردن و کامنت گذاشتن کنید.

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، الگوریتم کلی اینستاگرام برای اینکه نشان دهد یک پست محبوب است یا نه، این است که ببیند کدام پست ها در زمان کوتاه تر، تعداد بیشتری لایک و کامنت دریافت می کنند.

پس شما باید خیلی هوشمندانه عمل کنید و مخاطبانتان را تشویق به تعامل با پست های خود کنید.

ایده های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا فعالیت کاربران را افزایش دهید.

برای مثال، مسابقات اینستاگرامی یک نمونه خوب هستند. به این شکل که می گویید اگر ۳ نفر از دوستان خودتان را تگ کنید، به قید قرعه، کد تخفیف به شما می دهیم. در این صورت هم مخاطبان بیشتری با شما آشنا شده اند و هم فرصت این را دارید که پستتان را در اکسپلور اینستاگرام به نمایش بگذارید!

۴) تگ کردن را فراموش نکنید.

این تکنیک شاید با پرستیژ و یا شخصیت هر کسب و کاری سازگار نباشد، اما جواب می دهد!

شما می توانید افراد و برندهای معروف و محبوب را در پست های خود تگ کنید. در این صورت عکس شما در پروفایل آنها نیز به نمایش در می آید و امکان بیشتری برای دریافت لایک و کامنت بیشتر و به نوبه خود برای نمایش پست در اکسپلور اینستاگرام بدست می آورید.

اما در اجرای این تکنیک به چند نکته باید توجه کنید :

  • در هر پست، تعداد محدودی از افراد را تگ کنید!! (زیاده روی ممنوع!)
  • همیشه یک نفر را تگ نکنید، چرا که ممکن است او را آزار بدهید و این شخص ناچارا پیج شما را بلاک کرده و یا شما را ریپورت کند. در این صورت عواقب خوبی برای پیج شما نخواهد داشت!
  • افراد را در پست های بی ربط تگ نکنید! سعی کنید نوع محتوای پست هایی که آماده می کنید، با نوع پروفایل هایی که تگ می کنید، مناسبت داشته باشد.

۵) در بهینه ترین حالت حضور پیدا کنید.

اینستاگرام به اکانت های بیزینسی قابلیت آمارگیری نسبتا خوبی ارائه می دهد. اکنون می خواهیم از این آمارها به خوبی استفاده کنیم!

در قسمت Insight ، در بخش Followers ، شما اطلاعاتی راجب فالوورهای خود مشاهده می کنید مانند اینکه :

  • چه درصدی از فالوورهای شما زن و چه درصدی مرد هستند؟
  • فالوورهای شما از چه شهرها و کشورهایی هستند؟
  • فالوورهای شما در چه روزهایی از هفته بیشتر فعال هستند؟
  • فالوورهای شما در چ ساعتی از روز بیشتر فعال هستند؟

اما از این موارد چه استفاده ای می توانیم بکنیم؟ ۳ مورد آخر کمک زیادی به ما می کند!

شما باید پست هایی را که می خواهید وایرال و یا ویروسی کنید، در بهترین ساعت از بهترین روز از هفته منتشر کنید و در کنار آن لوکیشنی را انتخاب کنید که بیشترین مخاطبان شما از آن شهر هستند! در این صورت شما شانس این را دارید که بیشترین بازدید، بیشترین لایک و به عبارتی بیشترین تعامل را دریافت کنید و این یعنی نمایش در اکسپلور اینستاگرام!

%D8%A2%D9%86%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-179x300.jpeg

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی، بر روی آن کلیک کنید.

۶) پست و محتوای بی نظیری ایجاد کنید!

تمامی راهکارهایی که گفتم، تنها زمانی معنی پیدا می کند که پست شما خوب باشد! با راهکارهای قبلی می توانید شانس حضورتان در صفحه اکسپلور اینستاگرام را افزایش دهید اما نمی توانم تضمین کنم که مخاطبان بر روی پست شما کلیک کنند!

نکاتی که برای ایجاد یک پست عالی باید رعایت کرد عبارتند از :

  • پیشنمایش کوچک عکس جذاب و گیرا باشد.
  • عنوانی که در نگاه اول چشم مخاطب را درگیر می کند، جذاب، انگیزه بخش و دارای حس مثبت باشد.
  • محتوا به گونه ای مخاطب را وادار به نظر دادن و لایک کردن بکند.
  • محتوا و عکس به گونه ای باشد که مخاطب درباره شما و برندتان کنجکاو شود و در نهایت پروفایل شما را باز کند.

۷) لایک و کامنت فیک دریافت کنید!

اگر به شبهه ای که مطرح شد اعتقاد دارید و فکر می کنید که اینستاگرام براساس فعالیت فالوورهای هر شخص، پست هایی را در اکسپلور دوستانش به نمایش می گذارد، می توانید از این راهکار استفاده کنید.

می توانید در همان لحظه ای که پست را گذاشتید، مقداری لایک و کامنت فیک خریداری کنید. این کار ۲ فایده دارد :

  1. طبق الگوریتم کلی، کامنت و لایک زیاد در بازه زمانی کوتاه، نشان دهنده محبوبیت پست بوده و شانس آن را برای حضور در اکسپلور بیشتر می کند.
  2. اگر ۱۰۰۰ لایک فیک بخرید، (با توجه به اعتقاد شخص شما!) این احتمال وجود دارد که پست شما در اکسپلور حداقل ۱۰ هزار نفر دیگر نمایش داده بشود.

فقط نکته ای که وجود دارد این است که در این رابطه زیاده روی نکنید، چون ممکن است اینستاگرام شما را به عنوان اسپمر و متقلب شناسایی کنید. برای مثال اگر تعداد لایک های همیشگی پیج شما، ۱۰۰۰ عدد است، این بار در همان ابتدا، ۵۰۰ لایک خریداری کنید نه ۵۰۰۰ لایک!

حذف اکسپلور اینستاگرام

درباره حذف اکسپلور اینستاگرام صحبت زیاد است! خیلی از افراد می پرسند که چگونه اکسپلور اینستاگرام را ببندیم و حذف کنیم ؟ همچنین وبسایت های زیادی را دیده ام که تیتر برخی از مطالب آنها چنین است : « چگونگی حذف اکسپلور اینستاگرام !»

اما باید به شما بگویم که خیر! تب اکسپلور اینستاگرام به هیچ عنوان حذف نمی شود. اما چرا اینقدر مطمئن حرف می زنم؟ بگذارید کمی دقیق تر به موضوع نگاه کنیم ؛

بنظر شما راه کسب در آمد اینستاگرام چیست؟ طبیعتا تبلیغات! با این وجود تمام تلاش اینستاگرام بر این است که کاربران را مدت بیشتری در اپلیکیشن خود نگه دارد تا شانس دیدن تبلیغ توسط آنها بیشتر و بیشتر شود.

شاید بتوان گفت اکسپلور اینستاگرام مهم ترین ترفند این کمپانی برای درگیر کردن مخاطبان است. در واقع اگر شما چنین قابلیتی را در اپلیکیشن خود نداشتید، پس از چند دقیقه که پست های فالوورهایتان را می دیدید از اپلیکیشن خارج می شدید و این به ضرر اینستاگرام است.

بنابراین تمام تلاش خود را بکنید تا پست های خود را در تب اکسپلور اینستاگرام بیاندازید و اصلا نگران نباشید که زحمات شما به هدر برود چرا که حذف اکسپلور اینستاگرام به هیچ عنوان نه در حال حاضر و نه در آینده عملی نخواهد شد.

تنظیمات اکسپلورر اینستاگرام

تنظیمات اکسپلورر اینستاگرام چیست؟ در رابطه با این مورد باید بگویم که اکسپلور اینستاگرام تنظیمات خاصی ندارد اما می توان کاری کرد که پست هایی که بیشتر می پسندیم را برای ما نمایش بدهد.

توضیحاتی که در این قسمت می دهم شاید خیلی ربطی به بازاریابی اینستاگرامی و قرار دادن پست در اکسپلور نباشد و صرفا برای تجربه کاربری بهتر شماست.

به کمک تنظیمات اکسپلور اینستاگرام شما می توانید پست هایی که علاقه ای به آنها ندارید را مشخص کنید و اینستاگرام به مرور زمان دیگر چنین پست هایی برای شما نمایش نمی دهد.

برای این کار به تب اکسپلور اینستاگرام بروید و بر روی هر پستی که نمی خواهید دیگر مانند آن را ببینید، کلیک کنید. پس از آن بر روی دکمه سه نقطه در بالای آن پست کلیک کنید. منویی مشابه شکل زیر برای شما باز می شود :

%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D9%84%D9%88%D8%B1%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-169x300.jpeg

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی، بر روی آن کلیک کنید.

اکنون بر روی گزینه See Fewer Posts Like This کلیک کنید. پس از این مرحله، چنین پیامی برای شما نمایش داده می شود :

%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D9%84%D9%88%D8%B1%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-169x300.jpg

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی، بر روی آن کلیک کنید.

اکنون پس از مدت زمان کوتاهی که چنین کاری را انجام دهید، اینستاگرام بیشتر متوجه علاقه شما می شود و بیشتر می تواند اکسپلور را برای شما شخصی سازی کند. در نتیجه تجربه بهتری در اختیار شما می گذارد.

نتیجه گیری و خلاصه مطلب در ۱ دقیقه

  • اینستاگرام به علت مشکلاتی که قابلیت پاپیولار داشت، تب اکسپلور را معرفی کرد.
  • در این تب، براساس تمامی فعالیت های شما، پست هایی را که ممکن است به آنها علاقمند باشید به شما نشان می دهد.
  • با راهکارهایی تجربی می توان پست خود را در اکسپلور کاربران دیگر قرار داد.
  • برخی از این راهکارها عبارتند از : استفاده از هشتگ های مرتبط و مناسب، استفاده از لوکیشن مناسب، انتشار تصویر در زمان مناسب، طراحی محتوای جذاب و …
  • حذف اکسپلور به هیچ عنوان امکان پذیر نیست چرا که بهترین ترفند اینستاگرام برای جذب و درگیر کردن مخاطبان است.
  • بوسیله تنظیمات اکسپلورر اینستاگرام می توانید پست هایی که برایتان به نمایش در می آید را شخصی سازی کنید و محتواهایی که به آنها علاقه ندارید را حذف کنید.

امیدوارم این مقاله هم مثل سایر مقالات براتون مفید بوده باشه. اگر از این مقاله خوشتون اومده، حتما به اشتراک بذارین و تو سایتتون به من لینک بدین ?

درضمن اگر این روش رو امتحان کردین و جواب گرفتین، حتما کامنت بزارین و تجربه خودتون رو بگین.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر