موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ذخیره عکس در اینستاگرام ایفون

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 16 بهمن 1397 ساعت 15:57

اینستاگرام اجتماعی بی نظیر از عکاسان است که بعضی‎هایشان مستعدتر از بقیه هستند. هر از چند گاهی، من عکس یا ویدئویی را در اینستاگرام می‎بینم که چون زیباست و از نظر من جذاب می‎آید، دوست دارم آن را در آیفونم ذخیره کنم تا بعدتر هم بتوانم نگاهی به آن بیندازم.

آموزش امنیت اینستاگرام

165.jpg

مشکل اینجاست که اینستاگرام به شما اجازه نمی‎دهد که عکس‎ها یا ویدئو‎ها را از داخل برنامه ذخیره کنید. نمی‎توانم دقیق بگویم که دلیل نبود این گزینه چه ممکن است باشد؛ شاید ربطی به مسائل حق کپی رایت داشته باشد یا اینکه اینستاگرام می‎خواهد شما عکس‎ها را ببینید نه اینکه دانلودشان کنید.

با وجود این اما راه‎هایی برای ذخیره کردن فیلم و عکس‎های اینستاگرام وجود دارند. با اینکه می‎توان از توییک‎های قفل‎شکن استفاده کرد اما ما به گزینه‎های موجود در خود اپ استور بسنده می‎کنیم.

نحوه‎ی ذخیره کردن عکس و ویدئو از اینستاگرام به گوشی آیفون

دقیقا می‎شود گفت که ده‎ها اپ برای انجام این کار در اپ استور وجود دارد. خوبی ماجرا هم این است که بیشتر این اپ‎ها رایگان هستند. اما در عین حال داخلشان پرداخت‎های درون برنامه‎ای و مقدار زیادی تبلیغ وجود دارد و در کل شکل و شمایل برنامه‎ها هم آنقدر جذاب نیستند.

من اکثرشان را امتحان کردم اما باز هم همه‎ی راه‎ها به یکی ختم می‎شود؛ چون به نظر می‎رسد می‎توان تجربه‎ی خوبی با این برنامه داشت. در این مطلب، من به شما آموزش می‎دهم که چطور با استفاده از Instagrab عکس و ویدئوهای مورد علاقه‎تان را از اینستاگرام ذخیره کنید.

قدم اول : برنامه‎ی instagrab را که رایگان هم هست دانلود کرده و آن را باز کنید.

قدم دوم : با استفاده از نام کاربری و رمز عبورتان در اینستاگرام وارد پروفایلتان بشوید. توجه داشته باشید که این عمل ورود به پروفایل روی سایت اینستاگرام انجام می‎شود پس لازم نیست نگران دسترسی Instagrab به اطلاعات محرمانه‎تان باشید.

قدم سوم: بعد از وارد شدن، تمام عکس‎ها و ویدئوهایی را که در feed تان قرار دارد می‎توانید ببینید. تنها کافیست عکس یا ویدئوی مورد نظر را انتخاب کنید.

318.jpg

قدم چهارم: روی دکمه‎ی share در سمت راست و پایین برنامه ضربه زده و گزینه Save را انتخاب کنید.

233.jpg

بدین صورت عکس یا ویدئوی مورد نظر در camera roll ذخیره خواهد شد.

همانطور که بالا ذکر شد، تعداد زیادی برنامه‎ی دیگر هم وجود دارند که همین کار را انجام می‎دهند اما یا آنقدرها زیبا نیستند و یا حتی برای آیفون 6 به روز رسانی نشده‎اند. اما در هر صورت کاری را که می‎خواهید انجام می‎دهند.

اپ‎های بیشتری برای دانلود فایل از اینستاگرام

اگر instagrab به هر دلیلی کار نکرد، چند گزینه‎ی دیگر هستند که بد نیست نگاهی بهشان بیندازید:

•    QuickSave
•    SaveGram
•    Save for Instagram

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر