موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ویژگی مخفی اینستاگرام

ویژگی مخفی اینستاگرام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 17 بهمن 1397 ساعت 11:55

یک ویژگی مخفی اینستاگرام ذخیره کردن پست های مورد علاقه فرد می باشد. در این روش کالکشنی که می‌خواهید عکس را به آن اضافه کنید ، انتخاب کرده و سپس بر روی « Add to Collection » کلیک کنید. از آنجا ، شما می‌توانید هر عکس ذخیره شده‌ای را به کالکشن خود اضافه کنید.

مقالات مرتبط

اینفلوئنسر شوید و به کسب درآمد از اینستاگرام برسید

آموزش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام نه تنها برای نوجوانان ، بلکه برای اکثر افراد ، به یک شبکه اجتماعی محبوب تبدیل شده است. در حقیقت ، مطابق با مرکز تحقیقات Pew ، درصد بزرگسالان آنلاینی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند ، از ۳٪ در سال ۲۰۱۶ ، هم اکنون به ۳۵٪ افزایش یافته است. در حالی که این مقدار برای توئیتر برابر با ۲۴٪ می‌باشد.

به‌ علاوه آن‌ که مردم تنها به‌صورت تصادفی از اینستاگرام استفاده نمی‌کنند ، بلکه ۳۸٪ از آن‌ها ، چندین بار در روز از این اپلیکیشن بهره می‌گیرند.

اما برای کسانی که هرگز از این پلت‌فرم استفاده نکرده‌اند ، یا تنها می‌خواهند استفاده خود از آن را ارتقا بخشند ، باید گفت که  تعدادی ویژگی مخفی اینستاگرام که کمتر شناخته‌ وجود دارد ؛ به همین سبب در این مقاله سعی شده تا ویژگی مخفی اینستاگرام در یک‌ جا گردآوری شود.

شما چه یک استخدام‌کننده برای نمایش فرهنگ شرکت خود ، چه یک بازاریاب در صنعت تجارت الکترونیک و چه یک شخص حقیقی که تنها به دنبال استفاده از اینستاگرام به بهترین روش ممکن باشید ، این نکات و ویژگی مخفی اینستاگرام برای شما مفید خواهد بود.

نکته: پیش از شروع ، از نصب آخرین ورژن اینستاگرام بر روی دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. هنگام پست مقاله ویژگی مخفی اینستاگرام ، ورژن ۳۵٫۰ ، آخرین ورژن اینستاگرام بر روی IOS است.

۲۰ نکته و ویژگی مخفی اینستاگرام که همه باید بدانند

  • با گذاشتن پست جدید توسط فرد مورد علاقه خود ، نوتیفیکیشن دریافت کنید

آیا نمی‌خواهید هیچ‌گاه دوباره ، هیچ پستی را از افراد مورد علاقه خود از دست دهید؟ شما می‌توانید هر بار که یک کاربر خاص ، عکسی پست می‌کنند ، نوتیفیکیشن دریافت کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید ، آن است که نوتیفیکیشن‌ها را برای هر کاربر به‌صورت اختصاصی روشن کنید.

برای روشن کردن این نوتیفیکیشن‌ها ، به پروفایل آن کاربر مراجعه کرده ، بر روی سه نقطه مقرر در گوشه سمت راست – بالا پست کلیک کرده و سپس از منوی ظاهر شده بر روی صفحه ، « Turn on Post Notifications » را انتخاب کنید.

آیا می‌خواهید نوتیفیکیشن پست‌ها را خاموش کنید؟ تنها کافی است همین مراحل را طی کنید. ذکر این نکته ضروری است که شما باید نوتیفیکیشن‌ها را از اپلیکیشن اینستاگرام بر روی تنظیمات تلفن همراه خود ، فعال کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

برای فعال کردن نوتیفیکیشن‌ها بر روی آیفون/آیپد: به « Settings » رفته ، سپس « Notifications » و پس از آن « Instagram » را انتخاب کرده و تنظیمات « Allow Notifications » را روشن کنید.

برای فعال کردن نوتیفیکیشن‌ها بر روی اندروید: به « Settings » بروید ، سپس « Apps » و پس از آن « Instagram » را انتخاب کنید. حال گزینه روشن کردن نوتیفیکیشن‌ها را انتخاب کنید.

9.jpg

با گذاشتن پست جدید توسط فرد مورد علاقه خود ، نوتیفیکیشن دریافت کنید

  • تمامی پست‌هایی که لایک کرده‌اید ، را ببینید

آیا تا به حال خواستید که تمامی پست‌های لایک کرده را به‌ صورت یک‌ جا ببینید؟ تنها کاری که بدین منظور باید انجام دهید ، آن است که به پروفایل خود رفته و بر روی کلید « Options » ( یک آیکون چرخ‌دنده بر روی آیفون/آیپد و سه نقطه بر روی اندروید ) کلیک کنید. سپس بر روی « Posts You’ve Liked » کلیک نمایید.

جهت بازگرفتن لایک خود از پست‌هایی که لایک کرده‌اید ، به‌سادگی به آن پست مراجعه کرده و آیکون « قلب » در زیر آن را خاموش ( لغو ) کنید. نگران نباشید ، کاربر متوجه بازپس‌گیری لایک شما بر روی پست خود نخواهد شد.

7-1.jpg

تمامی پست‌هایی که لایک کرده‌اید ، را ببینید

  • چندین اکانت اینستاگرام را بر روی یک دستگاه اضافه و مدیریت کنید

آیا یک اکانت جدا برای سگ خود دارید؟ در حقیقت چه این اکانت متعلق به حیوان خانگی شما باشد ، چه یک اکانت کسب‌وکار باشد ؛ شما می‌توانید آن را در کنار اکانت شخصی خود ، اضافه و مدیریت کنید. بدین منظور از روند زیر پیروی کنید:

از پروفایل خود ، آیکون چرخ‌دنده ( یا آیکون سه نقطه بر روی یک دستگاه اندرویدی ) را انتخاب و بر روی « Options » کلیک کنید.

به گزینه آخر مراجعه و بر روی « Add Account » کلیک کنید.

سپس اکانت دیگر خود را با یک نام کاربری و رمز ورود جدید اضافه کنید.

به‌ منظور تغییر بین چندین پروفایل ، تصویر پروفایل خود را از نوار ناوبری ، به سمت پایین کشیده تا تمامی اکانت‌های متصل را مشاهده نمایید. شما هم‌چنین می‌توانید از طریق صفحه تنظیمات که پیشتر به آن اشاره شد ، وضعیت خود را به یک اکانت دیگر تغییر دهید. در شکل مربوط به ویژگی بعدی اینستاگرام می‌توانید نمایی از این صفحه را مشاهده کنید.

  • پست‌ها را از پیش زمان بندی کنید

اینستاگرام یک اپلیکیشن موبایل است که احتمالا شما به‌ طور معمول عکس‌های گرفته شده خود را به ترتیب در استوری اینستاگرام خود پست می‌کنید. اما شما هم‌چنین می‌توانید آن‌ها را از طریق کامپیوتر خود برای روز و زمان خاص پیش‌رو ، پیش پست کنید.

این ویژگی مخفی اینستاگرام با استفاده از ابزار زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی و هم‌چنین HubSpot در صورت داشتن اکانت کسب‌وکار اینستاگرامی ، ممکن می‌گردد. اگر پروفایل کسب‌وکار داشته باشید ، از طریق اپلیکیشن موبایل اینستاگرام ، اکانت خود را به آن تغییر داده و سپس مطابق با شکل زیر ، این اکانت را به فیس‌بوک متصل کنید:

بسته به ابزار زمان‌بندی اجتماعی که از آن استفاده می‌کنید ، ممکن است این مرحله شامل این عملیات در سیستم شما نشود. هنگامی‌ که اکانت خود را به اکانت صحیح تغییر دادید ، با راه‌اندازی ابزار زمان‌بندی خود ، بین پروفایل‌های متصل خود حرکت کرده و اینستاگرام را به‌ عنوان یک برنامه در دسترس مشاهده کنید.

6-3.jpg

پست‌ها را از پیش زمان بندی کنید

  • کالکشنی از پست‌های ذخیره شده خود ایجاد کنید

علاوه بر امکان مشاهده پست‌های لایک شده توسط خودتان ، یک ویژگی مخفی اینستاگرام ذخیره کردن پست های مورد علاقه فرد می باشد. برای ذخیره یا نشان‌دار کردن پست‌های مشخص در کالکشن‌هایی که شما ایجاد کرده‌اید ، اختصاص داده است.

بدین منظور ، به پروفایل خود رفته و بر روی آیکون « bookmark » مقرر در سمت راست – بالای عکس خود کلیک کنید:

8-1.jpg

انتخاب گزینه بوک مارک

قسمت « Collections » را انتخاب و سپس بر « Create Collection » کلیک کنید. در شکل زیر ، من کالکشنی برای پست‌های مربوط به غذایی که دوست داشته‌ام ، ایجاد کرده‌ام:

3-6.jpg

ایجاد کالکشن

بر روی « done » کلیک کرده و سپس شما می‌توانید افزودن عکس‌ها به کالکشن خود را آغاز کنید. بدین منظور ، بر روی آیکون « bookmark » در زیر هر پستی که می‌خواهید اضافه شود ، کلیک کنید:

1-8.jpg

ذخیره عکس

سپس از طریق دنبال کردن مراحل قبل ، به عکس‌های ذخیره شده خود بازگردید. شما عکس‌هایی را که به‌ منظور اضافه کردن به کالکشن خود ، ذخیره کرده‌اید ، را مشاهده خواهید نمود.

کالکشنی که می‌خواهید عکس را به آن اضافه کنید ، انتخاب کرده و سپس بر روی « Add to Collection » کلیک کنید. از آنجا ، شما می‌توانید هر عکس ذخیره شده‌ای را به کالکشن خود اضافه کنید.

  • به‌منظور نمایش استوری‌ها به‌مدت بیش از یک روز ، استوری‌های برجسته ایجاد کنید

استوری‌های شما در اینستاگرام همانند اسنپ‌چت ، تنها ۲۴ ساعت برای دنبال کننده‌های شما باقی می‌مانند. ولی گاهی اوقات یک استوری ارزش آن را دارد که بیش از یک شبانه‌روز باقی بماند.

در این مواقع می‌توان از استوری‌های برجسته استفاده نمود ، این استوری‌ها یک ویژگی جدید اینستاگرام است که برای شما امکان ذخیره استوری‌ها را در یک مکان مشخص مقرر در صفحه پروفایل را شما فراهم می‌کند. بر روی آیکون « + » در زیر عکس پروفایل خود کلیک کرده و سپس دکمه « New » را بزنید تا چگونگی این عمل برای شما توضیح داده شود.

5-2.jpg

استوری‌های برجسته ایجاد کنید

  • پست‌هایی که دوستان شما اخیرا آن‌ها را لایک کرده یا بر روی آن‌ها کامنت گذاشته‌اند ، را مشاهده کنید

یک ویژگی مخفی اینستاگرام این است که ، هنگامی که در اینستاگرام ، به دنبال افراد جدیدی برای دنبال کردن هستید ، هیچ چیز مانند پرسیدن از دوستانتان نمی‌تواند به شما کمک کند. روش سریعی برای این کار وجود دارد ؛ تنها کافی است لایک‌ها و کامنت‌های اخیر کسانی را که دنبال می‌کنید ، مشاهده کنید.

بدین منظور ، بر روی آیکون قلب در پایین صفحه اصلی اینستاگرام کلیک کنید. اولین چیزی که باید در این قسمت پدیدار شود ، لیستی از لایک‌ها و کامنت‌هایی است که روی عکس‌های شما اعمال شده است. تب کناری به نام « Following » را از بالای صفحه انتخاب کرده تا بتوانید فعالیت کاربرانی که دنبال می‌کنید را مشاهده کنید.

4-4.jpg

پست‌هایی که دوستان شما اخیرا آن‌ها را لایک کرده یا بر روی آن‌ها کامنت گذاشته‌اند ، را مشاهده کنید

  • عکس‌ها را بدون لایک کردن تصادفی آن‌ها ، تماشا نمایید

یادگیری چگونه لایک کردن چیزی در اینستاگرام ساده است ؛ ولی در حقیقت انجام این کار به‌ صورت تصادفی نیز بسیار ساده است. با تنها دو بار ضربه سریع بر روی عکسی که آن‌ها را باز کرده‌اید ، این عملیات انجام می‌گیرد.

انجام سریع این به اشتباه بسیار ساده صورت می‌گیرد. بنابراین یک تقلب اینستاگرامی سریع بدین صورت است که ؛ برای مشاهده عکس‌های یک نفر بدون « پارانویای دو ضربه ای » ، با تنظیم گوشی خود بر روی حالت هواپیما ، بین مطالب اینستاگرام بچرخید. بدون دسترسی به اینترنت ، شما قادر به لایک هیچ عکسی نیستید ، حتی اگر به‌طور اتفاقی روی آن دو ضربه بزنید.

هم‌چنین اگر شما اینستاگرام خود را بر روی حالت هواپیما باز کنید ، تصاویر در ابتدا بارگذاری نخواهند شد. شما باید ابتدا به قسمت مطالب اینستاگرام بروید تا پست‌ها بارگذاری شوند و سپس گوشی خود را به‌ حالت هواپیما در آورده و گشت‌ و گذار خود را آغاز کنید.

هنگامی که به انتهای اولین ردیف پست‌ها رسیدید و خواستید پست‌های بیشتری بارگذاری کنید ، تنها حالت هواپیما را بر روی گوشی خود خاموش کرده ، اجازه دهید پست‌های بیشتری بارگذاری شده و سپس دوباره آن را به حالت قبل برگردانید. این ، کار سختی است؟ شاید کمی سخت باشد ، اما این امر ارزش کاهش پارانویا را دارد.

روشن کردن حالت هواپیما

روشن کردن حالت هواپیما بر روی یک آیفون/آیپد: صفحه را از پایین به بالا کشیده و سپس بر روی آیکون « هواپیما » کلیک کنید و یا اینکه به « Settings » رفته و سپس « Wi-Fi » را روشن و « Airplane Mode » را روشن کنید.

روشن کردن حالت هواپیما بر روی یک دستگاه اندرویدی: صفحه را از پایین به بالا کشیده و سپس ردیف را از راست به چپ کشیده تا زمانی که « Settings » را مشاهده کنید. آن را لمس کرده و سپس « Airplane Mode » را لمس کنید تا روشن شود.

  • کامنت‌های پست خود را مخفی ، حذف یا غیر فعال کنید

توئیتر ممکن است فرهنگ « هر چیزی میرود » را بر کامنت گذاشتن اعمال کند ، اما اینستاگرام شما ، محدوده شماست ؛ به‌ طوری‌که کنترل کسانی که روی محتوای شما کامنت می‌گذارند ، ساده‌تر است. اگر شما یک اکانت کسب‌وکار را مدیریت کنید ، این امر بسیار مهم است.

فیلتر کردن کامنت‌ها با استفاده از کلیدواژه:

در اپلیکیشن موبایل اینستاگرام ، بر « Options » کلیک و « Comments » را انتخاب کنید. از اینجا ، شما می‌توانید « Hide Inappropriate Comments » را تغییر داده و حتی کلیدواژه های خاصی را تعیین کنید که می‌خواهید اپلیکیشن آن‌ها را در هر کامنت ، کنترل کند.

حذف کامنت‌ها:

آیکون « حباب گفت‌وگو » را در پایین هر کامنتی که قصد حذف آن را دارید ، زده و آن متن را به‌ آرامی به سمت چپ بکشید. برای حذف این پست ، بر روی آیکون « سطل زباله » ظاهر شده ، کلیک کنید. شما هم‌چنین می‌توانید این عملیات را برای کامنت‌های خود انجام دهید.

غیر فعال کردن کامنت‌ها به‌ طور کلی:

شما نمی‌توانید کامنت‌ها را در تمامی پروفایل خود خاموش کنید ؛ اما قادر خواهید بود تا تنها آن‌ها را برای هر پست به‌ صورت منحصر به‌ فرد ، غیر فعال کنید.

بدین منظور ، ابتدا عکسی را که می‌خواهید هیچ کس روی آن کامنت بگذارد ، پست کنید. هنگامی که به صفحه اضافه کردن کپشن ، برچسب و محل رسیدید ، « Advanced Settings » را که در پایین ترین قسمت صفحه قرار دارد ، انتخاب کنید. با این کار ، یک صفحه باز می‌شود که شما می‌توانید در آن به آسانی گزینه « Turn Off Commenting » را فعال کنید.

  • تاریخچه جست‌وجوی اینستاگرام خود را پاک کنید

این نکته تنها برای قانع کردن مردم در مورد آنکه شما یک شخص مرموز اینستاگرامی نیستید ، کاربرد ندارد. بسیاری از ما میخواهیم تا تاریخچه جست‌وجوی آنلاین خود را از هر جای ممکن شامل این شبکه اجتماعی پاک کنیم. خوشبختانه باید اعلام کنم که شما می‌توانید از این ویژگی مخفی اینستاگرام استفاده کنید.

برای پاک کردن تاریخچه جست‌وجوی اینستاگرام خود ، به پروفایل خود رفته و بر روی دکمه « Options » ( یک آیکون چرخ‌دنده در آیفون/آیپد و سه نقطه در دستگاه های اندرویدی ) کلیک کنید. حال بر روی « Clear Search History » کلیک کرده و سپس گزینه « Yes, I’m sure » را انتخاب کنید.

2-8.jpg

تاریخچه جست‌وجوی اینستاگرام خود را پاک کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر