موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ردیاب واتساپ

ردیاب واتساپ

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 26 اسفند 1399 ساعت 07:57

آموزش امنیت اینستاگرام

ردیابی افراد از طریق واتس اپ با یک ترفند ساده

4.2

(84.62%)

13

vote[s]

در حال حاضر برنامه پیام رسان واتس اپ امکانات بسیاری جذاب و جالبی دارد که روز به روز هم به این امکانات اضافه می شود و اما یکی از ابزارهای برنامه واتس اپ که در این نوشته آموزشی قرار است از ان برای ردیابی افراد از طریق واتس اپ از آن استفاده کنیم امکان ثبت موقعیت های مکانی را می دهد و در ادامه روش کامل این کار را قرار خواهیم داد.

واتس اپ جدای از امکاناتی مانند، برقراری تماس ویدیویی، ویرایش تصویر، ساخت یک doodle و موارد بیشتر یک سری امکانات و قابلیت های مخفی نیز دارد که ممکن است با آن امکانات آشنا نباشید اما قرار است در این نوشته از یکی از این امکانات برای ردیابی افراد استفاده کنیم.

با استفاده از برنامه واتس اپ می توانید بر روی فعالیت ها و موقعیت های مکانی گوشی فرزندتان نظارت داشته باشید یا به بیانی عامیانه جاسوسی کنید فقط کافی است که فرزند شما برنامه واتس اپ را بر روی گوشی خودش نصب داشته باشد.

با استفاده از ترفند ساده ای که قرار است در این نوشته آموزشی مطرح کنیم می توانید به سادگی موقعیت مکانی گوشی یا تبلت فرزند خود را از طریق برنامه واتس اپ ردیابی کنید.

یک اکانت هاستینگ رایگان بسازید

اولین چیزی که لازم است تا شما به عنوان یک شخصی که اکانت واتس اپ دارید و قصد ردیابی گوشی یا تبلت فرزند خود را از طریق اکانت واتس اپ آن دارید، داشته باشید، یک اکانت هاست رایگان است که سرویس دهنده های بسیاری در این زمینه وجود دارد که با یک جستجو ساده می توانید آن را پیدا کنید.

پس از این کار کافی است تا به پنل هاست خود وارد شوید و فایل هک را بر روی کامیپوتر خود دانلود کنید.

فایل ها را اکسترکت کنید

حالا می بایست فایل دانلود شده هک را روی سیستم خود اکسترکت کنید که فایل ها به شکل زیر خواهند بود.

فایل ها را در هاست آپلود کنید

پس از اینکه فایل ها را اکسترکت کردید حالا کافی است هر 3 فایل را در فایل منیجر هاست خود در مسیر public_html آپلود کنید.

لینک دامنه یا آدرس فایل را به گوشی فرد بفرستید

حالا کافی است تا لینک مسیری که فایل هخا در آن اپلود شده است را برای فرزند خود بفرستید تا فرزند شما آن لینک را لمس کند و موقعیت مکانی اش در هاست شما ثبت شود.

با هر بار مراجعه فرزند شما به آدرس داده شده موقعیت مکانی او ثبت می شود و می توانید موقعیت مکانی ان را در فایل log دریافت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر