موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

کاور هایلایت اینستاگرام

کاور هایلایت اینستاگرام

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 25 بهمن 1397 ساعت 19:06

What You'll Be Creating

آموزش امنیت اینستاگرام

استوری های اینستاگرام خود را با کاورهای زیبا بسازید! ویدیوی زیر را بررسی کنید!

فتوشاپ در 60 ثانیه: کاور استوری اینستاگرام

ساخت یک پروفایل اینستاگرام خلاقانه روش ساده ای برای جذب دنبال کنندگان بیشتر است. حالا میتوانید استوری های مورد علاقه خود را با کاورهای هوشمندانه در پروفایل خود درست کنید. این ویدیو به شما نشان میدهد که چطور با استفاده از زمینه های گرادینت فوق العاده و آیکون های خطی، براحتی سه کاور درست کنید.

پیشرفت مراحل را تماشا کنید و تمامی جزییات نوشتاری را در فرآیند زیر یاد بگیرید. تصاویر زمینه و منابع فوق العاده بیشتر را در وبسایت Envato Elements بررسی کنید.

روش ساخت یک کاور استوری اینستاگرام

ابتدا سند خودتان را تنظیم کنید. یک سند جدید با ابعاد 1080 در 1920 پیکسل باز کنید، که سایز عالی برای اینستاگرام می باشد.

حالا تصمیم بگیرید که میخواهید از چه رنگ یا گرافیکی در زمینه کاور استفاده کنید. برای یک نتیجه ساده، خیلی راحت یک لایه جدید را با هر رنگی با استفاده از ابزار Paint Bucket (کلید G) پر کنید.

اما برای جریان کار خلاقانه تر، من از یکی از این زمینه های گرادینت زیبا از وبسایت Envato Elements استفاده میکنم. زمینه را در یک لایه جدید کپی و پیست کنید و آنرا با استفاده از ابزار Move (کلید V) در موقعیت مناسب قرار دهید.

حالا دسته ها را اضافه کنید. مجموعه آیکون خطی Fineline Icon Pack را دانلود کنید و از آیکون ها استفاده کنید تا هر دسته را تعریف کنید. در اینجا من برای قالب های آماده اینستاگرام لوگوی اینستاگرام را اضافه میکنم، برای موزیک مورد علاقه خودم آیکون موزیک را انتخاب میکنم و برای پست های با موضوع سبک زندگی، آیکون خورشید را اضافه میکنم.

هر آیکون را در میان گرافیک قرار دهید و نتیجه را در اینستاگرام آپلود کنید. سپس به پروفایل خودتان بروید و یک کاور برای استوری اینستاگرام خود بسازید.

این هم از نتیجه نهایی:

با آموزش های ما بیشتر یاد بگیرید!

برای یاد گرفتن ترفندهای بیشتر اینستاگرامی انگیزه دارید؟ با یکی از آموزش های فتوشاپ ما شروع کنید! گرافیک های جالب و الهام بخش بسازید تا در صفحه پروفایل سوشیال مدیا خود پست کنید.

به منابع طراحی عالی دست پیدا کنید

دوست دارید چیزی مثل این درست کنید؟ منابع استفاده شده در این ویدیو را دانلود کنید:

این آموزش ها را بررسی کنید تا از متخصصین ما بیشتر یاد بگیرید:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر