موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ذخیره هایلایت اینستاگرام

ذخیره هایلایت اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 16 بهمن 1397 ساعت 01:16

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی محسوب می شود. همانطور که می دانید در نرم افزار اینستاگرام قابلیتی برای دانلود پست ها وجود ندارد اما اگر می خواهید استوری هایتان را ذخیره کنید، می توانید با استفاده از روش های معرفی شده استوری و هایلات استوری های پروفایل خود یا شخص دیگر را دانلود و مشاهده نمایید.

آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش دانلود و ذخیره عکس استوری هایلایت شده اینستاگرام بدون فهمیدن شخص

How to Download Instagram Highlight Stories

از سال ۲۰۱۶ زمانی که شرکت فیس بوک قابلیت استوری را در اینستاگرام معرفی و عرضه کرد، این شبکه اجتماعی جانی دوباره گرفت و تقریبا همه کاربران از آن استقبال کردند. با این ویژگی شما می توانید هر لحظه از زندگی خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید و استوری های منتخب و محبوب خود را هایلایت کرده و در پیج خود نگاه دارید. بسیاری از اوقات ممکن است بخواهید استوری هایی که منتشر کرده اید و یا استوری های هایلایت شده را دانلود و در گالری گوشی خود ذخیره کنید و یا ممکن است از استوری های هایلایت شده دیگران خوشتان بیاید اما ندانید چطور می توان آن ها را ذخیره کرد. قطعا یکی از راه حل ها گرفتن عکس از صفحه گوشی خود یا همان اسکرین شات است، اما در این روش عکس شما جزییات دیگری را نیز خواهد داشت که شاید نپسندید.

download-instagram-highlights-stories14.jpg

اما چطور می توان استوری ها را به صورت اورجینال دانلود و ذخیره کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا چند ترفند کاربردی برای دانلود استوری خود و هایلایت استوری های دیگران به شما آموزش دهیم. اگر می خواهید کار با آرشیو استوری اینستاگرام را یاد بگیرید، حتما آموزش کار با آرشیو استوری و هایلایت استوری اینستاگرام را مطالعه کنید.

روش های دانلود استوری های هایلایت شده خود

اگر می خواهید استوری های هایلایت اینستاگرام خود را دانلود کنید، می توانید از دو روش زیر استفاده کنید.

روش اول: دانلود مستقیم از هایلایت استوری

در این روش می توانید مستقیما با مراجعه به بخش هایلایت های اینستاگرام خود آن ها را دانلود کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا وارد نرم افزار اینستاگرام شده و به بخش پیج شخصی خود بروید. در این صفحه بر روی استوری هایلایت شده مورد نظر ضربه بزنید تا به شما نمایش داده شود. زمانی که به استوری مورد نظر خود رسیدید در گوشه سمت چپ پایین آمار بازدید ها را لمس کنید. صفحه ای باز خواهد شد که در آن می توانید لیست افرادی که از استوری شما بازدید کرده اند را تماشا کنید. مانند تصویر زیر در گوشه سمت راست بر روی آیکون سوم ضربه بزنید تا استوری مورد نظر شما دانلود و در گالری گوشی ذخیره شود.

download-instagram-highlights-stories12.jpg

اگر از کاربران واتس اپ هستید، حتما می دانید که این اپ نیز قابلیت استوری دارد، پیشنهاد می کنیم ۲ روش دیدن استوری و وضعیت پروفایل دیگران به صورت ناشناس را از دست ندهید.

روش دوم: استفاده از آرشیو استوری ها

شاید تا به حال نمی دانستید اما در اینستاگرام می توانید به تمام استوری های گذشته خود دسترسی داشته باشید. همه استوری ها با تاریخ انتشار مرتب شده اند و شما می توانید همیشه به آن ها دسترسی داشته باشید. برای دانلود استوری مورد نظر خود می توانید از این آرشیو نیز استفاده کنید.

ابتدا در نرم افزار موبایل اینستاگرام به بخش پروفایل خود بروید. در گوشه سمت راست بالا همانند تصویر زیر، آیکونی شبیه به ساعت ملاحظه می کنید بر روی آن بزنید تا به آرشیو استوری های خود دست یابید. استوری مورد نظر خود را باز کرده و بر روی More که در گوشه پایین سمت راست است ضربه بزنید. در کادر باز شده Save Photo را لمس کنید تا تصویر مورد نظر شما در گوشی ذخیره شود.

download-instagram-highlights-stories13.jpg

به تازگی در اینستاگرام می توان علاوه بر پیج ها هشتگ های محبوب را نیز دنبال کرد. برای انجام این کار می توانید از آموزش فالو کردن هشتگ های محبوب اینستاگرام استفاده کنید.

نحوه دانلود هایلایت استوری پیج اینستاگرام دیگران

علاوه بر دانلود استوری و هایلایت استوری خود می توانید به کمک ترفندهایی هایلایت های دیگران را نیز دانلود کنید. برای این کار اینستاگرام به طور مستقیم امکان دانلود استوری ها را برای کاربران فراهم نکرده است. علاوه بر این نرم افزار دیگری نیز برای انجام این کار وجود ندارد. اما شما می توانید از یک وب سایت برای دانلود استوری هایلایت دیگران در گوشی یا کامپیوتر استفاده کنید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا وارد سایت Zasasa شوید. سپس همانند تصویر در بخش مربوطه آدرس کامل پیج مورد نظر را وارد کنید. (برای مثال لینک پیج انزل وب به آیدی Anzalweb را باید به صورت www.instagram.com/anzalweb تایپ کنید) در نهایت بر روی دکمه Download کلیک کنید.

download-instagram-highlights-stories15.jpg

وب سایت تمام استوری های هایلایت شده پیج مورد نظر را برای شما بارگذاری خواهد کرد. در این بخش اگر از مرورگر کامپیوتر استفاده می کنید بر روی عکس مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Save Image as و اگر با مرورگر موبایل وارد وب سایت شده اید، عکس مورد نظر را برای چند لحظه لمس کنید و در گزینه های باز شده Download the Image را بزنید تا عکس مورد نظر دانلود شود.

download-instagram-highlights-stories8.png

اگر می خواهید همه عکس ها را یکجا دانلود کنید می توانید با نصب افزونه Image Downloader در مرورگر گوگل کروم کامپیوتر، همه عکس ها را به صورت یکجا دانلود و ذخیره کنید.

شاید تا به حال دیده اید که بسیاری از افراد در پس زمینه استوری های خود آهنگ نیز پخش می کنند. اگر شما هم می خواهید نحوه انجام این کار را یاد بگیرید، از ۴ روش اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام استفاده کنید.

آموزش دانلود استوری دیگران به صورت ناشناس

در این بخش به شما وب سایتی را معرفی خواهیم کرد که به کمک آن می توانید استوری (تنها آن هایی که در حال حاضر وجود دارند و از زمان انتشار آن ها ۲۴ ساعت نگذشته است) و هایلایت استوری های هر کس را که بخواهید به صورت ناشناس مشاهده و دانلود کنید. برای انجام این کار با مرورگر کامپیوتر خود وارد وب سایت دانلود استوری Storiesig شوید. در کادر وسط آیدی پیج اینستاگرام مورد نظر را وارد کنید. (برای مثال برای انزل وب تنها Anzalweb را تایپ کنید) سپس اینتر را بزنید.

download-instagram-highlights-stories16.jpg

خواهید دید که پیج مورد نظر برای شما نمایان خواهد شد و تعداد استوری ها و هایلایت های اینستاگرام را می توانید مشاهده کنید.

download-instagram-highlights-stories17.jpg

بر روی اطلاعات پیج کلیک کرده و برای دانلود عکس مورد نظر بر روی Download زیر همان عکس بزنید. همچنین می توانید در اینجا با همین روش هایلایت های پیج را نیز دانلود کنید.

download-instagram-highlights-stories18.jpg

در پست های گذشته انزل وب سایر روش های دیدن و دانلود استوری به صورت ناشناس را آموزش داده ایم.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این پست در مورد نحوه دانلود استوری و هایلایت استوری اینستاگرام  پروفایل خود و دیگران روش هایی به صورت مستقیم و بدون فهمیدن شخص مقابل را مطرح کردیم. به نظر شما قابلیت دانلود استوری دیگران باید به اینستاگرام اضافه شود یا خیر؟ دانلود تصاویر و ویدیو های پست ها چطور؟ لطفا دیدگاه ها و پیشنهادات خود را با ما و دوستانتان در انزل وب در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر