موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

علت نرفتن اس ام اس در ایفون

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 19 اردیبهشت 1398 ساعت 20:10

پیام ثابت می کند یک جایگزین عالی برای تماس، به خصوص اگر شما از آن نوع اشخاصی علاقه تبدیل افکار، ایده ها و احساسات در کلمات به جای هجی کردن آنها هستند. تصور کنید که چه رفع می توان آن را اگر خود را دوست داشتنی شورشیان آیفون در این زمینه. این مهم نیست که آیا شما را از یک متن ساده و یا ارسال از طریق iMessages و یا برای آن موضوع، دریافت و ارسال پیام از کاربران غیر آی فون. اکثر مردم به نظر می رسد که در حال تجربه مشکل بی پایان با کمی پیام بر روی آیفون خود و که قطعا قرار نیست یک تصویر خوب از اپل قبل از مشتریان بالقوه.

آموزش امنیت اینستاگرام

واقعیت گفت، گاهی اوقات مشکل را می توان به مسائل نرم افزار نسبت داده در حالی که در چند مورد دیگر، آن را به عقب پایان سرور اپل نهفته است که در علت ریشه است. اگر شما یک قربانی چنین است که با بدترین شرایط ممکن در رابطه با پیام های آیفون مبارزه، ما نشان می دهد شما چند چیز حل سریع را امتحان کنید. نه این که آن را به مسائل به سرعت در حال تعمیر است، اما قطعا ارائه برخی از مهلت.

آیفون می توانید پیام را از آی فون ارسال کنید / دستگاه های آندروید

اگر شما قادر به ارسال و یا دریافت هر گونه اس ام اس یا پیام متنی از کاربر دیگری از آیفون است، آن را احتمالا به دلیل گزینه های iMessage استفاده شده است. به همین دلیل چنین مواردی رخ می دهد است چرا که شما سیم کارت یا شماره تلفن شما منتقل به هر غیر اپل تلفن (به عنوان مثال، اندروید و یا توت سیاه). شما نیاز به غیر فعال کردن گزینه iMessage خود را قبل از روشن به برخی گوشی های دیگر غیر اپل. لحظه ای که شما انجام این کار، همه چیز می تواند تبدیل به یک نی نی آسان است. با این حال، اگر شما هنوز هم خود را در پایان شوخ طبعی پیدا کنید، لغو ثبت گزینه iMessage و ببینید که چه اتفاقی می افتد.

iphone-texting-problems-how-to-fix-it-1.jpg

آی فون می تواند پیام ها از دستگاه های آیفون / آندروید دریافت نمی

شبیه به مشکل قبلی، تاخیر و یا یک شکست کامل برای دریافت پیام از آیفون یا گوشی های آندروید زمانی که این گزینه iMessages است در نگه داشته می تواند رخ دهد. سعی کنید به قطع که از گوشی خود برای فعال مرکز متن است. یک چیز عجیب و غریب در مورد iMessages است که این سرویس نیاز به خاموش به طور کامل. بسیاری از کاربران در مورد این موضوع شکایت کرده اند و اپل در حال حاضر یک ابزار برای کمک به آزاد غیر فعال کردن iMessages به از مرورگر با استفاده از ID اپل. متناوبا، شما می توانید به برنامه تنظیمات بروید و خاموش کردن iMessages به.

iphone-texting-problems-how-to-fix-it-2.jpg

آی فون می تواند پیام های متنی به کاربران غیر آیفون ارسال کنید

ارسال پیام می تواند بسیار از یک مصیبت برای کاربران آی فون به دیگران همان داشتن نیست. به همان اندازه که چک کردن iMessages به جنبه حیاتی است، شما می توانید چند چیز دیگر خیلی امتحان کنید. سعی کنید و راه اندازی برنامه تنظیمات بر روی آی فون. شیر بر روی تلفن همراه، فعال کردن LTE و شیر در تنها داده ها. پس از آن، شما می توانید گوشی خود را راه اندازی مجدد. این خوب کار می کند برای اکثر موارد. یکی دیگر از چیزهایی که موجب مشکل شده است که با داشتن آدرسهای ایمیل لیست شده در قالب ارسال / دریافت گزینه های در iMessage. شما می توانید غیرفعال کنید دومی و پیام کوتاه. شماره تلفن را به عنوان یک گزینه پیام بعد از آن بررسی می شود. گذشته از این، سعی کنید راه اندازی مجدد تلفن و شبکه تنظیمات خود را اگر که کمک می کند. هنوز هم بهتر، برای به روز رسانی بروید و شما ممکن است پیدا کردن چیزهایی یک بار دیگر صاف خواهد بود.

iphone-texting-problems-how-to-fix-it-3.jpg

آیفون نمی توانید به ارسال / دریافت iMessages به

این شبیه به چگونه می توانید این موضوع را در وهله اول طبقه بندی شده اند است. گزینه مدیریت iMessages به خود را یک بار دیگر و در صورت امکان، برای آخرین نسخه از پیام های برای OS X است که می تواند یک ویژگی جدید به شما این امکان ارسال و دریافت پیام های متنی SMS نیز پشتیبانی می شود. این یک فرایند انقلابی است و دوست داشتن از بسیاری از مناسب است. حتی تنظیم اس ام اس رله آسان است اما تنها یک مجموعه ای از سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز که باید رعایت شود است. پیام ها باید بر روی مک پیکربندی شود، آی فون باید از آخرین نسخه در صورت امکان و با استفاده از همان iCloud به عنوان مک و ویژگی پیام کوتاه باید بر روی آی فون را قادر به اعلام در مک از طریق برنامه پیام.

iphone-texting-problems-how-to-fix-it-4_687.jpg

آی فون می تواند پیوست ارسال نشد

این چیزی از عادی است که ببینیم که هنگام تلاش برای مشاهده یک پیوست، صفحه نمایش نادرست است و یا زمانی که حمل و نقل یک پیام خاص از دلبستگی به درستی برای دریافت کننده نشان نمی دهد. شما می توانید در پایین حرکت پایین پیام و کلیک بر روی دانلود به پیوست را مشاهده کنید و سپس برای انتقال پیام.

iphone-texting-problems-how-to-fix-it-5.jpg

در حالی که تعداد زیادی از مسائل مربوط به انجمن اس ام اس وجود دارد، نگه داشتن این عوامل را در ذهن مبادا شما نیاز به نبرد با مسائل.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر