آموزش امنیت اینستاگرام

ربات فالو انفالو اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 23 آذر 1400 ساعت 22:46

5419bf47-32cb-402e-8d1b-c555c5797219235-190.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

فالو و انفالو اینستاگرام

با استفاده از ویژگی های فالو و انفالو در هر زمان، فعالیت شما می تواند به طور خودکار توسط ربات اینستاگرام روبوکلیک فالویینگتون را انفالو کند.

با استفاده از ویژگی های فالو و انفالو در هر زمان، فعالیت شما می تواند به طور خودکار  توسط ربات اینستاگرام روبوکلیک فالویینگتون را انفالو کند.

چگونه کار می کند؟

مطمعن شوید که هر دو فعالیت فالو و انفالو  در پنل ربات خود فعال کرده اید. همچنین بخش انفالو را حالت فقط سرویس برای حالت عادی انتخاب کنید تا افرادی که شما قبلا فالو کردید انفالو نشوند مثل دوست و آشنایان. سپس تنظیمات چرخه فالو و انفالو خود را در دسته های مناسب پیدا کنید و تنظیم کنید. شما می توانید تعدادی کاربرانی که روبوکلیک آنها را فالو کرده است را  انفالو کنید.و هر عددی که در چرخه فالو و چرخه انفالو ست کرده باشید بعد رسیدن بات به عدد چرخه فالو اتومات شروع به انفالو میکند وزمانی هم که بخواهید فقط انفالو انجام شود میتوانید تیک فالو خاموش کنید و تیک انفالو را روشن کنید.

چرخه فالو توصیه شده

توصیه می کنیم برای پیج هایی که زمان کمی در پنل دارند رو 500 برای هر چرخه تنظیم کنند، چونکه ربات بعد فالو زمانی کافی برای انفالو هم داشته باشد بعد اینکه با عملکرد ربات اینستاگرام روبوکلیک آشنایی پیدا کردید می توانید مقادیر چرخه را خودتان با توجه به نیاز پیجتون  عدد مناسب پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر شما فعالیت خود را در سرعت متوسط اجرا می کنید ( 20 فالو در ساعت) و بعد از 3 روز، کاربران فالو شده را مجددا انفالو میکنید، سپس شما باید چرخه فالو خود را به 1440 تنظیم کنید (20 * 24 * 3) که بعد آن همان تعداد کاربران فالو شده در چرخه انفالو قرار دهید تا انفالو شوند.

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

 لطفا نظرات خود را در متن زیر مطرح کنید.

 منبع: روبوکلیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر