آموزش امنیت اینستاگرام

بازی کن پول در بیار

بازی کن پول در بیار

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 25 مرداد 1398 ساعت 23:29

resize,h_90,w_90,center

آموزش امنیت اینستاگرام

یک وبمستر میلیونر! میخوای بدونی چطوری؟ پیگیرم باش بزودی میگم...

gb9gqirynnuf.jpeg

سالها توی گوش ما خوندن که پول درآوردن سخته و آدم باید پاره بشه تا دو زار در بیاره و... از این حرفهای صد من یه غاز.... ! که چیزی جز خرابی فکر و بدبختی برای ما در پی نداشته...

اما اگر آدم هوشیاری باشی هرگز تن به این حرفها نمیدی و راه خودت رو میری. یادمه وقتی بچه بودم هرچی به من میگفتن بیا بریم تو زمین کشاورزی با ما کمک کن میگفتم نه! و دلیلم هم دو چیز بود:

1- میگفتم این کاری که شما میکنین اسمش کشاورزی نیست

2- اگر بیام کمکتون کنم. عادت میکنم به این سبک کار و زندگی و در آینده یکی مثل خودتون میشم!

و اونقدر پافشاری کردم و بالاپایین پریدم که به روش و سبک خودم پول در بیارم. توی سنین کودکی و نوجوانی با درست کردن کاردستی های خلاقانه برای همکلاسیام ازشون پول میگرفتم. بعد رفتم سراغ الکترونیک و درکنارش کلوپ بازی های کامپیوتر زدم و بعد هم با کامپیوتر اشنا شدم و رفتم سراغش.. و در اوج بودم که دوره سربازی پیش اومد.

اولش خیلی بد بود... بی هدف، داغون... ولی بعدش توی همون سربازی راهمو پیدا کردم و منو توی یه سازمان خواستن. میتونستم تا اخر دوران خدمتم، یه نگهبان باقی بمونم، ولی میدونین چرا سر از یه سازمان درآوردم!؟ اونم وزارت دفاع!؟ چون خودم خواستم... چون میخواستم مفید باشم، میخواستم که جای بهتری باشم، میخواستم که بابت هر نفسی که میکشم هم یه چیزی یاد بگیرم هم واقعا خدمت مهمی کرده باشم...

و خواستن توانستن است!

در همون زمان اینترنت تازه پاشو گذاشته بود در ایران... تو فکر کسب درآمد از اینترنت بودم ولی هنوز دانشم خیلی کم بود. یه سایت زدم موفق نشد، سایت بعدی، سایت بعدی، سایت بعدی، خدمت تموم شد اما من یک یادگاری ازخدمت با خودم آوردم. اونم حرفه ای شدن در زمینه کامپیوتر و اینترنت بود.

بالاخره سالها با انواع و اقسام روش های کسب و کار سر و کله زدم و بعضی ها رو ریختم دور، و بعضی ها روش تمرکز کردم تا به نتیجه برسه.

و امروز چیزی که دارم بهت میگم، و روشی که بهت معرفی میکنم، بدون که از یک ذهن با تجربه در اومده و روش های زیادی رو غربال کرده تا به نتیجه برسه. پس اگه میگم این روش خوبه، بدون که حتما خوبه و جواب میده. به شرطی که چی!؟ به شرطی که بخوای. بخوای چیز بهتری به دست بیاری، بخوای جای بهتری باشی وگرنه دنیا تف هم کف دستت نمیزاره. مگر اینکه تو چیزی بخوای...!

و امروز شعار من اینه:

در دنیا هیچ کاری راحت تر از پول در آوردن نیست

بگذریم... خاطره بازی و نصحیت کردن بسه..

سایت رنک باز رو همین اخیراً راه اندازی کردم و هدف سایت دو چیزه:

1- کمک کردن به رشد سایتها و اوردنشون به اول گوگل و در کل افزایش ترافیک موثر سایت ها

2- ایجاد یک منبع کسب درآمد برای مردم که بتونن از وقت و انرژیشون پول بسازن.

3- کسب درآمد برای خودم

عه! سه تا شد که... اشکال نداره منم دل دارم خب. همه چی مفتی نمیشه که... زندگی خرج داره.

ماجرا از این قراره که میری توی این سیستم عضو میشی کاملا رایگان. یه سری سایت هست که مشتریا ثبت کردن. شما کارت اینه که روی دکمه مشاهده سایت کلیک کنی، و در نتایج گوگل سایته رو پیدا کنی، اینکار با زدن یه ctrl+f روی کیبورد و تایپ کردن اسم سایت به راحتی انجام میشه و وقتت رو دو ثانیه میگیره.

سایته رو که پیدا کردی کلیک میکنی روش و بعنوان بازدید کننده میری توش. تایمر میاد، و باید صبر کنی تا تموم بشه معمولا 1 دقیقه بیشتر نیست. تموم که شد کد امنیتی میده و وارد میکنی و تمام! پولشو بگیر نوش جانت.

حالا هرچی سایت تو لیست رنک باز ثبت شده رو روزی یه بار ببین، زرنگ باشی و راهشو پیدا کنی روزی چند بار هم میتونی ببینی و هر ده هزار تومن که جمع کردی میتونی درخواست بدی برات واریز کنیم.

سخت بود؟ نه والله

چنتا نکته هم تو بخش اموزشی رنک باز نوشتم که درآمدت رو چندین برابر میکنه پس اصلا شک نکن همین الان پاشو برو عضو شو. دیر بجنبی ظرفیت پر میشه و ثبت نام رو برای مدتی میبندم و حتی ممکنه پورسانتها رو هم کاهش بدم.. پس تا تنور داغه بچسبون.

راستی قرار نیست از این راه میلیونر بشی گفته باشم. ولی خوب پولی ازش در میاد.

باز هم راه های بیشتری هست که در آینده معرفی میکنم.

برای خواندن این مطلب ابتدا در ویرگول ثبت‌نام کنید

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون