موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

پرطرفدارترین پیج های تبلیغاتی اینستاگرام ایرانی

پرطرفدارترین پیج های تبلیغاتی اینستاگرام ایرانی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 22 اسفند 1397 ساعت 18:51

بهترین تبلیغات در اینستاگرام چیست؟ شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۵۰۰ میلیون عضو امروز یکی از مرجع های تبلیغاتی بسیار پر بازده در اینترنت است که کسب و کار های مختلف برای افزایش فروش خود در سطح وب رو به این شبکه آورده اند.

آموزش امنیت اینستاگرام

در این مقاله قصد دارم بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام را به شما کاربر عزیزی که قصد دارید خودتان این کار را انجام دهید معرفی کنم و برخی شبه ها را در این خصوص برطرف کنیم.

بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام

برای پیج های بیزینسی بسیار مهم است که بهترین تبلیغات در اینستاگرام چیست ؟ افراد بسیاری برای شغل خود در این اینستاگرام صفحه ای می سازند و با گذاشتن برخی پست ها و در اختیار قرار دادن برخی اطلاعات در خصوص کسب و کار خود، انتظار مشتری گرفتن و فروش را دارند؛ و چه بسا بعضی از آن ها موفق شوند فروش های جزئی هم از این طریق داشته باشند.

مرحله به مرحله راه اصولی ساخت صفحه و تبلیغ در اینستاگرام چگونه است؟

ابتدا صفحه اختصاصی کسب و کار خود را بسازید. سپس برای عکس پروفایل خود یک لوگو یا آرم تجاری اختصاصی طراحی کنید.

برای دیده شدن پست ها و تبلیغات تان نیاز به جذب فالور و بیننده دارید. حتما در این میان شایعه های بسیاری در خصوص خرید فالور و … به گوشتان خورده است.. آیا این فالور ها به درد شما برای فروش می خورند؟

فالور هایی که در سطح اینترنت به فروش می رسند، اغلب بصورت فیک و غیر واقعی هستند شاید شخصیتی که شما را فالو می کند یک پروفایل واقعی از یک شخص ایرانی باشد ولی اغلب این ها مشکل لایک کردن ، کامنت گذاشتن و در آخر خرید کردن دارند. مشکل آن ها این است که فقط ساخته شده اند و شخصی مدیریت این صفحه ها را انجام میدهد.

instagram-limits.jpg

فالور بدرد بخور کیست؟

فالوری که بتوانید از طریق آن بفروشید کسی است که علاقه مند به کسب و کار شما باشد. به عنوان مثال کار شما طراحی دکوراسیون منزل و محصولات آن است، بهترین تبلیغات در اینستاگرام برای شما این است که پیج های موفق در این حوزه را بیابید. اعتبار پیج ها را نه فقط از طریق تعداد فالوور بلکه تعداد لایک خور پست ها و تعداد کامنت ها بسنجید.

اگر آن پیج معتبر و خوب به نظر می آمد، علاقه مندان را از لیست لایک خور ها و کامت های آن پیج فالو کنید. به آن ها در خواست می روند و اگر دوست داشتند شما را فالو می کنند و از پست های شما دیدن می کنند. این فالور برای شما طبیعی و بازده دهنده است. شاید بگویید این روش بسیار پیش پا افتاده و ساده است ولی باور کنید بهترین نتیجه از همین روش بدست می آید و با فالوور خریدن صرفا یک عدد خوب در بالای پیج شما قرار می گیرد.

استفاده از روبات ها

روبات هایی هم وجود دارند که کار فالو کردن را بصورت اتوماتیک برای شما انجام میدهند. بدین صورت که پیج مقصد را مشخص می کنید و روبات با فاصله زمانی مشخص یک به یک شروع به فالو کردن می کند. این فاصله زمانی به این دلیل است که شما بلاک نشوید.

وبسایت HiFollowe هم دارای یکی از این روبات هات که می توانید با عضویت در این سایت از امکانات این روبات برای فالو و آنفالو کردن کاربران استفاده کنید. استفاده از ربات ها برای انجام کارهای روزمره می تواند یکی از روشهای خوب برای تبلیغ در اینستاگرام ( بهترین تبلیغات برای اینستاگرام ) باشد.

استفاده از ترفند شات

تبلیغ دیگری که در دنیای اینستاگرام محبوب و مورد توجه افراد است، تبلیغات پیج با استفاده از شات پیج های پر بازدید است. روال کار به این صورت است که یک تصویر تبلیغاتی برای پیج خود درست می کنید، پیج های همکار و قدرتمند ( پر بازدید ) را می یابید و تصویر را برای آن ها می فرستید تا در پیج خود بگذارند و شما را از این طریق معرفی کنند.

پیج های مختلف تعرفه های متفاوتی برای تبلیغات و شات دارند که می توانید هزینه این تعرفه را از طریق دایرکت و یا تلگرام از آن ها بپرسید. فالور هایی که از این طریق هم شما را فالو می کنند، کسانی هستند که علاقه مند به کسب و کار شما بوده و به انتخاب خودشان شما را فالو کردند و این یعنی فالور با کیفیت برای شما. شات شدن یکی از بهترین تبلیغات در اینستاگرام است.

آیا برای اعتبار فالوور بخرم؟

من خودمم به شخصه خرید تعدادی فالوور در ابتدای ساخت صفحه را پیشنهاد می کنم! دلیل این موضوع این است که کسانی که فالو می کنید و یا پیج شما را می بینند، اولیل برداشتی که از شما دارند یک صفحه ۴۰۰ ۵۰۰ فالوری نباشد چون من خودم همچنین صفحه هایی را فالو نمی کنم و به آن اطمینان نمی کنم.

نه به تعداد زیاد ولی حدود ۱۰k فالور داشتن برای شروع کار به نظر من مناسب است تا بعد کم کم با روش های بالا اقدام به جذب فالوور های باکیفیت کنید و این فالور ها با دیدن صفحه شما اطمینان کنند.

امیدوارم توانسته باشم در این مقاله تا حدود روش های درست و اصولی تبلیغ در اینستاگرام را به شما معرفی کنم.

اگر فرصت انجام این کار ها را هم ندارید می توانید از پکیج های تبلیغاتی شایگان جهت گسترش کشب کار خود در اینستاگرام استفاده کنید. جهت برآورد قیمت با ما تماس بگیرید.

استفاده از استوری اینستاگرام جهت تبلیغ خدمات و محصولات

شما می توانید از استوری اینستاگرام جهت تبلیغات محصولات و خدمات خود استفاده کنید. چطور؟

  1. شما می توانید از پیج های پرمخاطب و مرتبط بخواهید تبلیغات شما را در استوری خودشان قرار دهند.
  2. با بیزینسی کردن پیج و پر کردن اطلاعات تماس و رساندن فالوور به ۱۰ هزار تا می توانید از خاصیت لینک در استوری اینستاگرام استفاده کنید. در این موقع شما محصولات و خدمات خود را با ارائه لینک در هر استوری می توانید به مشتریان خود معرفی کنید.

استوری یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی در اینستاگرام است. مخصوصا اگر شما قصد داشته باشید تبلیغاتتان را در صفحه های شخصی (اینفلوئنسر مارکتینگ) و بیزینسی انجام دهید.

نکته در قسمت دوم استفاده از استوری برای تبلیغات در اینستاگرام

نحوه قراردادن لینک در استوری اینستاگرام

ابتدا باید در فیسبوک یک پیج تجاری داشته باشید.

بعد باید اکانت اینستاگرامتان را به اکانت فیسبوک وصل کنید ، در بخش تنظیمات اکانت اینستاگرام ، دکمه بیزینس اکانت را بزنید.

بعد از زدن دکمه به پیج فیسبوک وصل میشه، (فیلترشکن رو روشن کنید) و باید پیج بیزینسی تون در فیسبوک انتخاب کنید.

بعد از بیزینسی شدن پیجتون، باید حتما بخش contact بیزینس را پر کنید.

بعد باید تا ۱۰ هزار فالور جذب کنید تا لینک استوری فعال بشود.

خرید ۱۰ هزار فالوور واقعی از اینستاگرام:

جهت خرید ۱۰ هزار فالوور ایرانی لطفا با ما تماس بگیرید. فالوورها تماما ایرانی هستند. این ۱۰ کا فالوور به منظور رساندن اکانت شما به حدی معقول از دنبال کنندگان است تا با استفاده از آنها بتوانید اعتماد مخاطب را جلب کنید و همچنین در استوری لینک بگذارید.

قیمت خرید ۱۰ هزار فالوور ۲۰۰ هزار تومان می باشد + ۱۰۰۰ فالوور رایگان

قیمت خرید هر ۱۰۰۰ فالوور = ۲۰ هزار تومان

توضیحات در خصوص جذب فالوور از طریق تبلیغات در اینستاگرام

تقریبا ۹۵ درصد فالوورها ایرانی و فعال هستند.

مدت زمان لازم برای جذب فالوور ها بسته به تعداد جذب فالوورها از ۲ روز تا ۴ روز می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر