موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

انتقال متن از تلگرام به اینستاگرام

انتقال متن از تلگرام به اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 29 اسفند 1400 ساعت 09:22

Amir-Mirzaee-500x500-60x60.jpgامیرحسین میرزایی ۱۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰ 4 فوریه 2019 زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

آموزش امنیت اینستاگرام

محبوب‌ترین اپ پیغام‌رسان کشور با مجموعه‌ی جدیدی از قابلیت‌ها بروزرسانی شده است. از این پس می‌توانید با حساب کاربری تلگرام خود، به بیش از ۳۶۰ سرویس و شبکه‌ی اجتماعی مختلف متصل شوید.

تلگرام از معدود سرویس‌هایی است که حساب‌های کاربری مختلف را به صورت دو طرفه به یکدیگر متصل می‌کند.

قابلیت جدیدی که به تگرام اضافه شده، امکان سنجاق کردن چت‌هایی که می‌خواهید به بالای لیست چت‌ها است؛ طوری که از این پس دیگر گروه‌هایی که روزانه هشت صد عدد پست می‌گذارند، مانع از دیدن پیغام‌های رییس یا همسرتان نمی‌شوند. یکی از دلایل اصلی افزودن قابلیت سنجاق کردن چت‌ها، امکان دیدن سریع‌تر پیغام‌های کاری است. به غیر از چت‌های معمولی، می‌توان پنج چت پنهان را هم سنجاق کرد.

قابلیت مهم‌تری که به تلگرام اضافه شده، یک بات IFTTT است. اگر با سرویس IFTTT‌ آشنایی داشته باشید، احتمالا می‌دانید که با استفاده از این سرویس، می‌توان حساب‌های کاربری مختلف را به هم متصل کرد. از این پس روی تلگرام با بات IFTTT می‌توان به ۳۶۰ سرویس مختلف فرمان داد. تلگرام یکی از معدود سرویس‌هایی است که حساب‌های کاربری مختلف را به صورت دو طرفه به یکدیگر متصل می‌کند؛ یعنی هم می‌توانید از حساب‌های دیگر خود بروزرسانی بگیرید، هم به آن‌ها فرمان بدهید. می‌توان از بات IFTTT داخل یک پیغام هم استفاده کرد.

شبکه‌های اجتماعی توییتر، اینستاگرام، جی‌میل، اسپاتیفای یا گوگل درایو، فقط بخش کمی از سرویس‌هایی هستند که از سوی IFTTT پشتیبانی می‌شوند. برای مثال، می‌توانید از این پس زمانی که در توییتر منشن می‌شوید، یک پیغام روی تلگرام بگیرید. یا اینکه به هنگام دریافت یک ایمیل مهم، آن را در تلگرام دریافت کند. هم‌چنین می‌توانید هر عکسی که در اینستاگرام پست می‌کنید را به صورت اتوماتیک، به گروهی در تلگرام بفرستید. سرویس IFTTT به شما این اجازه را می‌دهد که از تلگرام، مستقیما توییت کنید.

بروزرسانی جدید تلگرام، می‌تواند عکس‌ها را در هر درجه‌ای چرخاند و اپ هم سریع‌تر شده است. از این پس امکان دیدن ویدیوها در گوشه‌ی چت‌ها هم وجود دارد؛ چیزی مثل اپ یوتیوب.

منبع: Telegram.org

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر